Själv föredrar jag New Car! Men allra allra godast tycker jag biltemas wounderbaum med bilen och röd bakgrund på luktar! Synd bara att dem slutar lukta efter bara några dagar!
Kapar tråden för en annan fråga, vilken mack/affär har störst utbud utav granar? Var nämligen inne på preem igår och de hade endast 4 olika sorter, någon som kan tipsa om en affär/mack med bättre utbud?
Statoil vid trafikplats Brändåsen strax söder om Hallsberg *host* exakt alla sorter
Everfresh. Första granen i min bil. Numera läggs den under sätet. Men doften påminner mig om känslan att sätta sig i en egen bil med nytaget körkort och full tank...
Just nu kör jag Stars n Stripes i bilen, tycker den luktar lite för mycket godis. Vattenmelon verkar vara jäkligt populärt, får kanske ta och prova en sån nästa gång. Sämsta jag har provat måste vara New Car.
Just nu kör jag Stars n Stripes i bilen, tycker den luktar lite för mycket godis. Vattenmelon verkar vara jäkligt populärt, får kanske ta och prova en sån nästa gång. Sämsta jag har provat måste vara New Car.
Prova "Everfresh" Vit gran med gröna stripes i. Luktar men inte för sött. Vanilj suger...
Prova "Everfresh" Vit gran med gröna stripes i. Luktar men inte för sött. Vanilj suger...
Okej, ska prova den också, ska köpa på mig ett litet paket imorgon tror jag Tack för tipset!
Okej, ska prova den också, ska köpa på mig ett litet paket imorgon tror jag Tack för tipset!
Hehehe, kan jag tänka mig Har en kompis som hade nåt liknande, men jag själv föredrar att ha en gran hängandes i spegeln Vad är det för doft på just den där?