4775
Sök

hitta vatten temp givaren på en scorpio?

2 600 Inlägg
26 maj 2007
Trådstartare
ja vad sitter vattentemp givaren på en 2,0 liter doch motor i en scorpio ifrån 94 någon som vet? jag ha hittat en givare men vet inte om det är den:rolleyes:tack på förhand smile

gör som jag kör gubba racer=)

2 600 Inlägg
26 maj 2007
Trådstartare
hittat den men det blev lite konstig när jag koppla in båda en temp mäter och den orginala temp mätaren går det inte att koppla båda på samma givare någon som vet ?

435 Inlägg
26 maj 2007
vad blev konstigt funkar bara ena som den ska eller?

2 600 Inlägg
26 maj 2007
Trådstartare
vet inte vilken som vissa rätt den nya mätaren är en vattentemp och den verka fungera men jag ha kopplat den till en ström brytaren och sen koppla jag i hop den me den orginala givaren som sitter i bilen värme mätaren då den mätaren flyger upp till nästan på den röda när den nya mätaren är av slagen  men när jag slå på mätaren så går den orginala mätaren ner till normalt lägen så jag är lite förvirrad hoppas du fick ut något ur min krångliga beskrivning. smile

2 600 Inlägg
27 maj 2007
Trådstartare
ha löst det nu jag koppla de ur den nya temp mätaren jag få köpa sådan man sätter direkt på kylaslangen det blev något överslag i givaren när man hadde två mätare inkopplade  konstigt nog tycker jag.

Sök