thule är inte rasister vad jag vet iaf. har en polare som har umgåts ganska mkt me bla trummisen i thule. men jag skulle tro dom är patrioter! grymmt bra musik förövrigt
Merca, där sa du nåt bra. Är själv stolt Patriot, men olyckligtvis, så sa man det till fel person för nåt år sen och blev mordhotad. Den personen är med i AFA
Merca, där sa du nåt bra. Är själv stolt Patriot, men olyckligtvis, så sa man det till fel person för nåt år sen och blev mordhotad. Den personen är med i AFA
HAHA vet hur det e asså! dock e jag inte patriot lr något sånt bara stolt svensk å stolt över våra kungar å historia, men man kan inte säga det högt då jävlar blire vev (det är ju dock skoj) men inte när det börjar rycka upp knivar å skit! (gäller hel svenska å ny svenskar med)
Ultima thule ha aldri å är inte nazi/rasister, dom är nationalister, patrioter, stolta, å sjunger om nordisk mytologi, sverige å sånt. Så alla anklagelser dom få för å va nazi lr rasistiska ha då int nån grund
Nej Håller med dig helt..Har sett dom några gånger ... Var på den splningen som du visade på filmen.. rätt kul när jag tänker tebax hehe Ha det gött hajjll hajjl
Bra att du posta detta klippet. För jag är så förbannat trött på folk som går och gnäller på att Ultima Thule e nazzar. Blir ju förbannad tillslut när folk inte förstår det.. Bra darkwizard och även bra gjort utav Janne!
en, och troligen den största andledningen till att folk tror ätt thule är rastister är, att när thule började spela, så blev dom sponsrade av BSS, till sin första singel, Sverige Sverige fosterland. då sångaren var ett av dom "högsta hönsen" på BSS.
Roliga är att det finns massa utländsk band som sjunger om Vikinga mytologin men då kallas det Powermetal eller Vikingametal. Sjunger ett svenskt band om samma sak är dom nazzar.