Bevis på att Thule är inga Nazister

darkwizard Fordonstekniker
9 juni 2007 · 1 740 Inlägg




Snacka om att Janne blir sur.

Lev livet, det kan ta slut fort
Saab 900 I16 "Blood Red Lady" (1989)
FreddeK
9 juni 2007 ·

Helt rätt!

Akka
9 juni 2007 · 1 174 Inlägg

asså delade meningar om det dära men jag tror inte dom är nazister kanske när dom började lira vad vet ja.

Men ovasett vad fan dom har för politiska åsikter så gör dom fan grymt bra muuuusik!

merca_
9 juni 2007 · 326 Inlägg

thule är inte rasister vad jag vet iaf. har en polare som har umgåts ganska mkt me bla trummisen i thule. men jag skulle tro dom är patrioter! grymmt bra musik förövrigt

Banracing licens avklarad, driftinlicens på gång!
darkwizard Fordonstekniker
9 juni 2007 · 1 740 Inlägg

Merca, där sa du nåt bra. Är själv stolt Patriot, men olyckligtvis, så sa man det till fel person för nåt år sen och blev mordhotad. Den personen är med i AFA

Lev livet, det kan ta slut fort
Saab 900 I16 "Blood Red Lady" (1989)
Akka
9 juni 2007 · 1 174 Inlägg

darkwizard skrev:
Merca, där sa du nåt bra. Är själv stolt Patriot, men olyckligtvis, så sa man det till fel person för nåt år sen och blev mordhotad. Den personen är med i AFA

HAHA vet hur det e asså! dock e jag inte patriot lr något sånt bara stolt svensk å stolt över våra kungar å historia, men man kan inte säga det högt då jävlar blire vev (det är ju dock skoj) men inte när det börjar rycka upp knivar å skit! (gäller hel svenska å ny svenskar med)

Dissection
9 juni 2007 · 177 Inlägg

Ultima thule ha aldri å är inte nazi/rasister, dom är nationalister, patrioter, stolta, å sjunger om nordisk mytologi, sverige å sånt. Så alla anklagelser dom få för å va nazi lr rasistiska ha då int nån grund

ironhead volvoraggare
9 juni 2007 · 4 776 Inlägg

thule har aldrig vart rasister eller nasister även om det finns idioter som tro det

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
ironhead volvoraggare
9 juni 2007 · 4 776 Inlägg

darkwizard skrev:




Snacka om att Janne blir sur.

skitbra sagt av honom eller hur thule är bra sen har vi röde orm och dom andra med

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
johnnyrocker Plåtslagare
9 juni 2007 · 14 Inlägg

Nej Håller med dig helt..Har sett dom några gånger ... Var på den splningen som du visade på filmen.. rätt kul när jag tänker tebax hehe  Ha det gött hajjll hajjl

_Wallis_
10 juni 2007 · 4 506 Inlägg

Bra att du posta detta klippet. För jag är så förbannat trött på folk som går och gnäller på att Ultima Thule e nazzar. Blir ju förbannad tillslut när folk inte förstår det.. Bra darkwizard och även bra gjort utav Janne!

Kan du andas kan du dö.
g_b
12 juni 2007 · 100 Inlägg

e inte d där klippet från en spelnig i nyköping??

AMG------> Andrasorteringens Motor Grejer
txi
12 juni 2007 · 264 Inlägg

en, och troligen den största andledningen till att folk tror ätt thule är rastister är,
att när thule började spela, så blev  dom sponsrade av BSS, till sin första singel,
Sverige Sverige fosterland.
då sångaren var ett av dom "högsta hönsen" på BSS.

berglof88 SAAB-Dåre
12 juni 2007 · 192 Inlägg

om jag får lägga mitt ord så är nationalister tongue

Kör för allt du kan, för i morn kanske du är död ;D
berglof88 SAAB-Dåre
12 juni 2007 · 192 Inlägg

Och dom är grymt bra big_smile

Kör för allt du kan, för i morn kanske du är död ;D
Bubbaman Byfåne
12 juni 2007 · 368 Inlägg

Roliga är att det finns massa utländsk band som sjunger om Vikinga mytologin men då kallas det Powermetal eller Vikingametal. Sjunger ett svenskt band om samma sak är dom nazzar.

il duce
12 juni 2007 · 69 Inlägg

har svårt att tro att de inte är rasister, är man nationalist så blir man förr eller senare rasist.
det där videoklippet bevisar ingenting.

mazda 323 gtr
Germax
12 juni 2007 · 12 086 Inlägg

Bevis är väl o ta i..
Jag har fkt ingen uppfattning om Ultima Thule.. vet bara att deras musik är väldigt "svenskinriktad"

Bubbaman Byfåne
12 juni 2007 · 368 Inlägg

il duce skrev:
har svårt att tro att de inte är rasister, är man nationalist så blir man förr eller senare rasist.
det där videoklippet bevisar ingenting.

Så bara för att man tycker om sin historia och är stolt över sitt land ska man börja tycka att andra raser är mindre värda?? Hur F*N får du ihop det?

Izual
12 juni 2007 · 4 571 Inlägg

il duce skrev:
är man nationalist så blir man förr eller senare rasist.

Det där var nog det dummaste jag hört på hela dagen

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang