Bevis på att Thule är inga Nazister

perpelle
12 juni 2007 ·

Skit, skit och åter garageskit.

ironhead volvoraggare
12 juni 2007 · 4 776 Inlägg

il duce skrev:
har svårt att tro att de inte är rasister, är man nationalist så blir man förr eller senare rasist.
det där videoklippet bevisar ingenting.

klyftigt asså jättesmart öhhh inte

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
ironhead volvoraggare
12 juni 2007 · 4 776 Inlägg

Bubbaman skrev:
Roliga är att det finns massa utländsk band som sjunger om Vikinga mytologin men då kallas det Powermetal eller Vikingametal. Sjunger ett svenskt band om samma sak är dom nazzar.

ja det är konstigt asså

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
TMW-Performance Avstängd
12 juni 2007 · 914 Inlägg

Svenskar är så otroligt dumma när det gäller Rasism och Nazism. Har man en sverige flagga på rummet, ja då är man helt plötsligt Rasist? Nej, fy fan jävla idioter. Om man går efter vad Svenskar anser vara rasistisk t.ex att värna om det svenska kulturen, ha en Sverige flagga på rummet och lyssna på Nationallistisk musik så är väl jag en Rasist då. Jag säger som Odins Änglar gör i en av deras Låtar; Det är nåt konstigt med svenkar och dess tanke sätt när vi vunnit i Hockey är älskar Sverige rätt, då kan du vifta med fanan och hylla ditt land, utan att bli slagen och kallad rasist. Och så är det ju. Ska man inte få älska sitt Fosterland utan att bli utmålad som en rasist eller värre en Nazist. Det finns också många idioter som håller på att kalla alla möjliga personer för Rasse och Nasse osv. Fast dom i självaverket inte vet vad skilnaden mellan dom är. Ta bara en sån sak som att folk säger att Sverige Demokraterna är Rasister. Då skulle jag gärna vilja höra dom förklara det faktum att det är en iran med i SD och är mycket aktiv dessutom? Man får liksom inte ens sjunga den blomster tid nu kommer i kyrkan längre, det anses vara stötande och rasisitiskt emot invandrare?  Jag älskar mitt land och gör allt för att bevara den svenska kulturen, kalla mig rasist om du tycker att det är rasistisk!

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!
ironhead volvoraggare
12 juni 2007 · 4 776 Inlägg

Saab900Racing skrev:
Svenskar är så otroligt dumma när det gäller Rasism och Nazism. Har man en sverige flagga på rummet, ja då är man helt plötsligt Rasist? Nej, fy fan jävla idioter. Om man går efter vad Svenskar anser vara rasistisk t.ex att värna om det svenska kulturen, ha en Sverige flagga på rummet och lyssna på Nationallistisk musik så är väl jag en Rasist då. Jag säger som Odins Änglar gör i en av deras Låtar; Det är nåt konstigt med svenkar och dess tanke sätt när vi vunnit i Hockey är älskar Sverige rätt, då kan du vifta med fanan och hylla ditt land, utan att bli slagen och kallad rasist. Och så är det ju. Ska man inte få älska sitt Fosterland utan att bli utmålad som en rasist eller värre en Nazist. Det finns också många idioter som håller på att kalla alla möjliga personer för Rasse och Nasse osv. Fast dom i självaverket inte vet vad skilnaden mellan dom är. Ta bara en sån sak som att folk säger att Sverige Demokraterna är Rasister. Då skulle jag gärna vilja höra dom förklara det faktum att det är en iran med i SD och är mycket aktiv dessutom? Man får liksom inte ens sjunga den blomster tid nu kommer i kyrkan längre, det anses vara stötande och rasisitiskt emot invandrare?  Jag älskar mitt land och gör allt för att bevara den svenska kulturen, kalla mig rasist om du tycker att det är rasistisk!

ett tillägg du får heller inte ha svenska flaggan i flaggstången  när du vill heller. vad ska man med en flaggstång till när man knappt får använda den.

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
TMW-Performance Avstängd
12 juni 2007 · 914 Inlägg

ironhead skrev:

Saab900Racing skrev:
Svenskar är så otroligt dumma när det gäller Rasism och Nazism. Har man en sverige flagga på rummet, ja då är man helt plötsligt Rasist? Nej, fy fan jävla idioter. Om man går efter vad Svenskar anser vara rasistisk t.ex att värna om det svenska kulturen, ha en Sverige flagga på rummet och lyssna på Nationallistisk musik så är väl jag en Rasist då. Jag säger som Odins Änglar gör i en av deras Låtar; Det är nåt konstigt med svenkar och dess tanke sätt när vi vunnit i Hockey är älskar Sverige rätt, då kan du vifta med fanan och hylla ditt land, utan att bli slagen och kallad rasist. Och så är det ju. Ska man inte få älska sitt Fosterland utan att bli utmålad som en rasist eller värre en Nazist. Det finns också många idioter som håller på att kalla alla möjliga personer för Rasse och Nasse osv. Fast dom i självaverket inte vet vad skilnaden mellan dom är. Ta bara en sån sak som att folk säger att Sverige Demokraterna är Rasister. Då skulle jag gärna vilja höra dom förklara det faktum att det är en iran med i SD och är mycket aktiv dessutom? Man får liksom inte ens sjunga den blomster tid nu kommer i kyrkan längre, det anses vara stötande och rasisitiskt emot invandrare?  Jag älskar mitt land och gör allt för att bevara den svenska kulturen, kalla mig rasist om du tycker att det är rasistisk!

ett tillägg du får heller inte ha svenska flaggan i flaggstången  när du vill heller. vad ska man med en flaggstång till när man knappt får använda den.

Ja det är helt sjukt, helt SJUKT!

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!
darkwizard Fordonstekniker
12 juni 2007 · 1 740 Inlägg

g_b skrev:
e inte d där klippet från en spelnig i nyköping??

Tror det, och det kan vara den spelning dom bara kämnade och tog sabbats år

Lev livet, det kan ta slut fort
Saab 900 I16 "Blood Red Lady" (1989)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
12 juni 2007 · 5 753 Inlägg

Saab900Racing skrev:
Svenskar är så otroligt dumma när det gäller Rasism och Nazism. Har man en sverige flagga på rummet, ja då är man helt plötsligt Rasist?

hehe jaa då är jag isf mega rasist eftersom jag har en stor sverige flagga över hela ena väggen, en lite mindre över bokhyllan och sverige täcke och sverige kuddar på mitt rum... håller med dig att det är idiotiskt.. för inte fan är jag rasist bara för att jag är gillar mitt land och lyssnar på thule...

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
icklas
12 juni 2007 · 539 Inlägg

Måste säga att det är en intressant diskusion:P...  Min mening gör som Finland..

MVH

Nissan 200sx s13 "rbs13" (1991)
Arabico
12 juni 2007 · 70 Inlägg

Saab900Racing skrev:
Svenskar är så otroligt dumma när det gäller Rasism och Nazism. Har man en sverige flagga på rummet, ja då är man helt plötsligt Rasist? Nej, fy fan jävla idioter. Om man går efter vad Svenskar anser vara rasistisk t.ex att värna om det svenska kulturen, ha en Sverige flagga på rummet och lyssna på Nationallistisk musik så är väl jag en Rasist då. Jag säger som Odins Änglar gör i en av deras Låtar; Det är nåt konstigt med svenkar och dess tanke sätt när vi vunnit i Hockey är älskar Sverige rätt, då kan du vifta med fanan och hylla ditt land, utan att bli slagen och kallad rasist. Och så är det ju. Ska man inte få älska sitt Fosterland utan att bli utmålad som en rasist eller värre en Nazist. Det finns också många idioter som håller på att kalla alla möjliga personer för Rasse och Nasse osv. Fast dom i självaverket inte vet vad skilnaden mellan dom är. Ta bara en sån sak som att folk säger att Sverige Demokraterna är Rasister. Då skulle jag gärna vilja höra dom förklara det faktum att det är en iran med i SD och är mycket aktiv dessutom? Man får liksom inte ens sjunga den blomster tid nu kommer i kyrkan längre, det anses vara stötande och rasisitiskt emot invandrare?  Jag älskar mitt land och gör allt för att bevara den svenska kulturen, kalla mig rasist om du tycker att det är rasistisk!

För det första heter det Iranie, och om han nu är så aktiv så skulle det varit väldigt bra reklam för dom o visa upp han direkt och stort sett överallt så det där tror jag inte ett skit på, och om inte sverigedemokraterna är rasister varför skyller dom allt på invandrarna då om jag får fråga för det är just det dom gör och kom inte o säg nej till mig vilket skämt alltså.........

BMW 325i "Beemer" (2005)
MilleN
12 juni 2007 · 9 108 Inlägg

Heter det inte 'en Iranier'? smile Han har varit med i tidningar och grejor kommer jag ihåg så någon lögn är det absolut inte, finns säkert fler också.

Börjar hur som helst bli offtopic nu, det kunde man ju inte ana från början..

TMW-Performance Avstängd
12 juni 2007 · 914 Inlägg

Arabico skrev:

Saab900Racing skrev:
Svenskar är så otroligt dumma när det gäller Rasism och Nazism. Har man en sverige flagga på rummet, ja då är man helt plötsligt Rasist? Nej, fy fan jävla idioter. Om man går efter vad Svenskar anser vara rasistisk t.ex att värna om det svenska kulturen, ha en Sverige flagga på rummet och lyssna på Nationallistisk musik så är väl jag en Rasist då. Jag säger som Odins Änglar gör i en av deras Låtar; Det är nåt konstigt med svenkar och dess tanke sätt när vi vunnit i Hockey är älskar Sverige rätt, då kan du vifta med fanan och hylla ditt land, utan att bli slagen och kallad rasist. Och så är det ju. Ska man inte få älska sitt Fosterland utan att bli utmålad som en rasist eller värre en Nazist. Det finns också många idioter som håller på att kalla alla möjliga personer för Rasse och Nasse osv. Fast dom i självaverket inte vet vad skilnaden mellan dom är. Ta bara en sån sak som att folk säger att Sverige Demokraterna är Rasister. Då skulle jag gärna vilja höra dom förklara det faktum att det är en iran med i SD och är mycket aktiv dessutom? Man får liksom inte ens sjunga den blomster tid nu kommer i kyrkan längre, det anses vara stötande och rasisitiskt emot invandrare?  Jag älskar mitt land och gör allt för att bevara den svenska kulturen, kalla mig rasist om du tycker att det är rasistisk!

För det första heter det Iranie, och om han nu är så aktiv så skulle det varit väldigt bra reklam för dom o visa upp han direkt och stort sett överallt så det där tror jag inte ett skit på, och om inte sverigedemokraterna är rasister varför skyller dom allt på invandrarna då om jag får fråga för det är just det dom gör och kom inte o säg nej till mig vilket skämt alltså.........

Det va med i mitt uppslaget på expressen för typ 2 veckor sedan? Läser du ionte tidningen? Det var även med på nyhetrna

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!
Arabico
12 juni 2007 · 70 Inlägg

Klart jag läser tidningen men inte så att jag sitter och lus läser expressen & aftonbladet varje dag sverigedemokraterna är endå ett invandrar fientligt parti, det kan dom inte komma ifrån,    En Iranie, Flera Iranier

BMW 325i "Beemer" (2005)
ironhead volvoraggare
12 juni 2007 · 4 776 Inlägg

nu hänger jag inte med asså. om sd är ett invandrarfientligt parti. varför har då dom en iranie me då??????

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Arabico
12 juni 2007 · 70 Inlägg

Okey Jackie Arklöv Som var med vid morden i malexander hur kunde han vara rasist/nazist förklara det för mig ?

BMW 325i "Beemer" (2005)
ironhead volvoraggare
12 juni 2007 · 4 776 Inlägg

Arabico skrev:
Okey Jackie Arklöv Som var med vid morden i malexander hur kunde han vara rasist/nazist förklara det för mig ?

det var en bra fråga men han är inte frisk i skallen

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
DasAuto
12 juni 2007 · 2 751 Inlägg

hehhe knappast nazister, är från balkan, o ja vet folk viftar med flaggor i varje hörn där nere, varför skulle inte svenskarna få göra de?

Who Djaa bless no man curse
Audi A6 (2009)
Mercedes W123 "240D" (1981)
Arabico
12 juni 2007 · 70 Inlägg

Svenskar får vifta med flaggor hur mycket dom vill, klart alla har rätt att vara stolt över sitt eget land det har ingen sagt nånting om bara rätt smile

Nej han var inte frisk i skallen det är nog inte den där iranien heller skulle jag tro.
Hjärntvättat han till 1000......

BMW 325i "Beemer" (2005)
Tompa_Vax Skogs Arbetare
12 juni 2007 · 413 Inlägg

men en som har  utlänskt härkommst men är född i sverige, är väll svensk?? Men sverigedemokraterna är ju faan inte kloka, dom har rätt angående att vi tar in för mycket utlänningar, tycker det är bättre med ett parti som inte sattsar på bara invandrarfrågan, men nu är man väll stämplad som nazze eller razze, en hatar iallafall dom, hittade inget bättre ord men alla raser har ju dumhuven, vi har ju reinfelt och buch...

Go For It!!
MilleN
12 juni 2007 · 9 108 Inlägg

Arabico skrev:
Svenskar får vifta med flaggor hur mycket dom vill, klart alla har rätt att vara stolt över sitt eget land det har ingen sagt nånting om bara rätt smile

Nej han var inte frisk i skallen det är nog inte den där iranien heller skulle jag tro.
Hjärntvättat han till 1000......

Svenskar får vifta med svenska flaggan men inte invandrare? smile

Jag tror snarare det är så att iraniern också känner att han har något att vara stolt över, han känner sig som en stolt svensk helt enkelt! För visst fasen är han svensk om han bor i Sverige och ser det som sitt eget hemland smile Sedan hur politiskt involverad han är är ju en annan femma. Han är knappast jämförbar med polismördaren/legosoldaten/psykfallet/nazisten Arklöv i alla fall.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang