kohler skrev:
Tjena jag har lite frågor om spelet som alla verkar tycka är hur ballt som helst:
Hur många olika bilmodeller finns det? Finns alla som finns i verkligheten eller är det bara ett par per bilmärke? --> finns det stor variation i spelet?
Ni som har kommenterat här, kör ni med ratt eller handkontroll? --> måste man köpa ratt för att det ska bli skoj?
Är det ett roligt live-spel?
vill vara säker på att det är värt å lägga ner ett par tusenlappar på så berätta för en som aldrig sett FM2 hur det är!
Listan på alla bilar som är med finns här:
http://forzamotorsport.net/news/announc … arlist.htmSägs vara runt 300+ iaf.
Jag kör handkontroll, fungerar ypperligt, har inget soffbord i mitt rum liksom som den står i så det är bara att glömma å ha en mellan knäna eller köpa en racestol för 2 papp

Fungerar bra live, om man hittar några att spela med helst, finns ju en del oseriösa såklart som kraschar i första eller sista kurvan för att vinna lite credits :< e ju inte NFS detta, annars funkar de bra, man behöver ju inte spela mot andra för att tävla mot andra. Alla tider man gör på alla banor och events publiceras på internet och går att komma åt genom spelet så ser man vart man ligger rankad på just de eventet/banan, samt en total ranking.
Variationen är ju rätt stor egentligen eftersom det finns så många olika saker man kan sysselsätta sig med och en hel del race som har varierande krav på bil, prestanda osv.
Sätter man sig med att börja pilla med vinyler så kan man verkligen sitta många timmar tycker ja

Satt en hel dag nästan å bara testade runt med de utan att köra ens

Jag tyckte de va värt å köpa en 360 bara för spelet, sen upptäcker jag att det visst finns fler spel man kan köra

Får du ett bra pris på en konsoll, premium iaf, så e de la ba å slå till?

Fick du svar på dina frågor nu?