Angående: Bilträff i Luleå någon gång?

Evildream Scania arbetare
2 juni 2008 · 364 Inlägg

har ni kommit någon vart med bilträfandet då?

Audiholic!
christofer_k Vorsprung durch Technik
24 juni 2008 · 2 432 Inlägg

Skulle va kul om de vart nån crusing i happis  där e de ganska så chill att köra när man kan dra in till finland m.m smile

AntonK
24 juni 2008 · 208 Inlägg

hejsan igen... länge sen man skrev här. som alla luleå piteå och boden bor så har det varit ganska dåligt väder tyvärr.... men nu börjar ju semestertiderna så någon gång i mitten av juli borde ju passa dom flesta?! hehe... happis är tyvärr int så aktuellt för mig iaf. och finland är jag int ett dugg intresserad av tongue hehe... men bara å fortsätta å skriva och hålla den här diskutionen öppen... som sagt... vore skoj med många bilar som träffades big_smile

Wrum!
XxAMANDAxX
4 juli 2008 · 11 Inlägg

Lät ju som en bra ide, perfekt nu när man ska flytta dit också smile
Så har jag inte hunnit planera in något så vore de kul å komma ;P

Mercedes Fena/vinge "Fenan" (1966)
Cadillac Likbil "Liket" (1958)
liddan Oldschool
5 juli 2008 · 299 Inlägg

Skulle va kul med någon träff i Luleå.

AntonK
8 juli 2008 · 208 Inlägg

Alright.... Den 26 juli eller den 2 Augusti så kör vi... Beroende på väder och vind?! big_smile mAx drive-in parkeringen inne i stan som gäller eller? Kom med förslag!!!!!!!

Wrum!
S-t-r-a-n-D
8 juli 2008 · 82 Inlägg

Dom helgerna du just föreslog är det PDOL och Kalaset...många försvinner nog där.

Audi A4 2.0TDI Quattro '08 || Arctic Cat M800 SnoPro '13
AntonK
9 juli 2008 · 208 Inlägg

Damnit, tänkte int på det!! Hehe.. På kalaset så har man ju int körkort ju!

Wrum!
Antonnn
9 juli 2008 · 65 Inlägg

lånar tråden liten smile hihihi,ngn som vet vart de blir race i piteå ? bor i sthlm men är här uppe hos min farmor farfar o är 14 = ingen moppe o vet ingenting om ngr bussar här uppe ^^ men bor precis vid pite älven ungefär vid bron ! smile ngn som vet black race eller ngt trevligt man kan gå o titta på ? smile harre bra alle sammans ;D

AntonK
9 juli 2008 · 208 Inlägg

är ju pite dragway nu i helgen tror jag..... efter det brukar det vara mycket bilar inne i själva stan.... annars så har det blivit så jävla dött runt piteå området. har varit där någon kväll då och då och man glider runt själv. smile hehe..

Wrum!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang