2309
Sök

hur många är singel på garaget ?

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
21 augusti 2008
cocos skrev:
TCG skrev:
cocos skrev:
Lyckligt osingel  wink

Du får inte retas med pojkarna så, tänk så många som började gråta nu... wink

njaaa  vi får se, helt plötsligt finns det tecken på att det kanske inte förblir så länge till....

Nu vet jag inte vad de tecknen är men oftast är man två om att göra slut. Vill man att det ska fungera så kämpar man lite till för att få tillbaka glöden.
Ert är ju dock så nytt så där borde det vara eld hela tiden... tongue

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
21 augusti 2008
roll Blivande solo åkare .... å i hopp å få se om man lyckas nästa gång få tag på en bil & tattoo intreserad böna wink

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

Nobodys wife
250 Inlägg
21 augusti 2008
TCG skrev:
cocos skrev:
TCG skrev:
Du får inte retas med pojkarna så, tänk så många som började gråta nu... wink

njaaa  vi får se, helt plötsligt finns det tecken på att det kanske inte förblir så länge till....

Nu vet jag inte vad de tecknen är men oftast är man två om att göra slut. Vill man att det ska fungera så kämpar man lite till för att få tillbaka glöden.

Följer du mitt liv eller vad e det frågan om?  big_smile  Å ska man kämpa så ska man kämpa av rätt anledningar, inte stå ut med hur mycket skit, svek å grejjer som helst...
Senast redigerat av cocos (21 augusti 2008)

cocos is the shit!!!

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
21 augusti 2008
cocos skrev:
TCG skrev:
cocos skrev:

Följer du mitt liv eller vad e det frågan om?  big_smile  Å ska man kämpa så ska man kämpa av rätt anledningar, inte stå ut med hur mycket skit, svek å grejjer som helst...

Jag är som snoken du ser mellan stenarna när du går ner till stranden, fågeln som sitter på stolpen utanför resturangfönstret, getingen i blomman utanför ditt köksfönster, syrsan som spelar bredvid din hammok, geckoödlan på stranden när du är på semester!

Eller så läser jag bara din blogg lite då och då... wink

Man ska inte stå ut med skit, svek och liknande. Däremot så kan man misstolka vissa handlingar. De flesta bråk startar pga. av missförstånd och ännu fler fortsätter pga. att man börjar tala om det när man redan är förbannad.
Prata med din kille när ingen av er är stressade till något möte och tala ut om vad som gnager på ditt förtroende för honom. Ofta så så har personen inte uppfattat sig själv som svekfull men utan insikt om hur du ser på det så kan man inte ändra sig.

Fast, varför lyssna på mig... är ju själv singel... men lyssna bara på vad jag säger följ inte exempel så går det nog bra... wink

Plutten19
21 augusti 2008
v4jessica skrev:
Plutten19 skrev:
brudar gillar inte mitt skägg så har ingen:D

haha du får väl raka av dig de då. Skämt o sido.tongue

hehe nefan de händer aldrig:D de gör hela mig liksom:D

VG-srt
39 Inlägg
21 augusti 2008
just nu är man ju singel men det kommer och går tongue Inte hittat den rätt dock hmm

Member of VG-srt

R-Berg
392 Inlägg
21 augusti 2008
Rätt så nybliven singel tongue

162 Inlägg
21 augusti 2008
Singel

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
21 augusti 2008
mazdalover skrev:
hur går det med den planerade singelträffen blir den av???

Den blir inte av i år iaf :S Men vi får ladda upp inför nästa sommar tongue Fast vi vet inte om det blir en ren singelträff, fick så mycket skit pga att den var bara för singlar.. Men men. Blir som sagt förhoppningsvis av nästa sommar!
Senast redigerat av Reeplayed (21 augusti 2008)

Even fools they say, can find a way out of the dark.

Hmm.
21 augusti 2008
Singel atm.

Reservdansk
6 271 Inlägg
21 augusti 2008
Reeplayed skrev:
mazdalover skrev:

Den blir inte av i år iaf :S Men vi får ladda upp inför nästa sommar tongue Fast vi vet inte om det blir en ren singelträff, fick så mycket skit pga att den var bara för singlar.. Men men. Blir som sagt förhoppningsvis av nästa sommar!

Lite nyfiken på vad dom som inte är singlar har på en singel-träff att göra. big_smile

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

2 283 Inlägg
21 augusti 2008
Singel

R.I.P. Michael Jackson!

560 Inlägg
24 augusti 2008
TurbOla skrev:
Reeplayed skrev:
mazdalover skrev:

Lite nyfiken på vad dom som inte är singlar har på en singel-träff att göra. big_smile

Haha. Vi märker väl vad det blir för träff.

1 854 Inlägg
29 augusti 2008
Singel nyligen efter ca 2år som sambo och förlovad sad känns piss..

QueenBitch
536 Inlägg
2 september 2008
saknat mig!?.. Nej jag har inte gått å skaffat pojkvän.. fortfarande singel..
btw... singelträffen.. jag har tappat det totalt men som dt är så verkar reeplayed ha liiite mer koll än mig som drog igång skiten tongue Så vänd er till henne om det är ngt ni undrar smile
Senast redigerat av Dainty (2 september 2008)

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

560 Inlägg
2 september 2008
Dainty skrev:
saknat mig!?.. Nej jag har inte gått å skaffat pojkvän.. fortfarande singel..
btw... singelträffen.. jag har tappat det totalt men som dt är så verkar reeplayed ha liiite mer koll än mig som drog igång skiten tongue Så vänd er till henne om det är ngt ni undrar smile

Klart som fan du har varit saknad !! tongue

1 120 Inlägg
2 september 2008
jag e singel nu... å jag vet inte om d känns bra eller dåligt.. haha jag e nånstans mitt i mellan haha

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

Oldschool
299 Inlägg
2 september 2008
Antingen är man singel och har BIL. Eller flickvän och volvo. hmm

Reservdansk
6 271 Inlägg
2 september 2008
liddan skrev:
Antingen är man singel och har BIL. Eller flickvän och volvo. hmm

Då är du både singel, har bil och har flickvän, för du har ju tre bilar, varav en Volvo... wink

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

Sök