8561
Sök

hur många är singel på garaget ?

367 Inlägg
19 september 2008
AirOne skrev:
evilmaster skrev:
AirOne skrev:
Jag har provat chatter, nätdejtingsidor, bibloteket, affären, ute på gatan,
raggarundan, i bilen. Ja tamefasen överallt men när det närmar sig nåt så sitter herr
blyger där och säger "stopp stopp stopp...vi får bryta här" big_smile
Och herr blyger är jag..för dom som inte förstod det. Avskyr att vara blyg. Finns inget värre.

Ska man se det positivt så är de allra bästa personerna, i min mening, de som oftast också är blyga. Dock så ska man ju inte låta det hindra en ALLT för mycket. smile

Ja men. OM blygheten verkligen förstör allt då? sad Jag får panik på krogen för det känns som att det är alldeles för mycket folk. Har egentligen hela livet känt mig obekväm där det är mycket folk - särskilt bland såna jag inte känner - och det har med "tidigare livet" i skolan att göra. Fan jag var ju van att gömma mig under klädhängarna för att slippa bli mobbad.
Men hursomhelst.
Jag försöker i alla fall komma ut och träffa folk. Ska träffa en tjej i morgon faktiskt...eller idag snarare. Eller. Hon ska snarare träffa mig för jag var tydligen en sådan som är bra att prata med. En sån som lyssnar. Och sen ville hon ha filmkväll och grejer...
Men blygheten finns där som en stor gigantisk stoppskylt.

men d e ju skiit bra!! baar shoot it! d e nu du ska visa dina framfötter till henne glöm allt med blygheten å baar låta d ske så blir d bra ska du se smile hon gillar dig nog redan lite eftersom hon vill ha film kväll å hela köret wink wish U good luck iaf =P

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

367 Inlägg
19 september 2008
evilmaster skrev:
Biiatchen skrev:
PRECIS!!! Mr. Evilmaster! men du låter lite evil kenivel så du kanske ska tona ner dig lite inte konstigt brudaran e blyga tongue

Jag är ju så otroligt "på" hela tiden, verkligen, jag skyller på MaQQe! xD
Nej, ingen chat i forumet. Ajjabajja på det big_smile

hahhahah!! skyll på den rosa tofflen Maqqe låter som en bra idee! ahahah =P

www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

16 197 Inlägg
19 september 2008
alexxe skrev:
evilaudio skrev:
man tar me sig "köttet" till garaget å man kan sköta om bilen..big_smile  klagas de över de så byter man "kött"... haha

omständigheter min vän, allt i livet skall balanseras. just i mitt fall står ja 98% för bildelen och dom andra 2% står tjejen för.  att hon våga hänga med på Gatebil träffen i norge i år utan att va minsta bilintresserad, de kallar ja mod me tanke på hur folk beter sig däruppe efter stängning på banan.. så måste ju återgällda å va en snäll pöjk eller hur^^ haha! Toffel är för kärringar, vet man va man väljer är allting gött bara.

min kvinna har inte mycke till val om hon vill träffa mig,, hehe.   eftersom ja spenderar 90% av min fritid i garaget,på bilmässor elle annat som har me bilar å göra så..  skulle ALDRIG kunna ha en "kärring" som klaga över sånt.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Reservdansk
6 271 Inlägg
19 september 2008
alexxe skrev:
mazdalover skrev:
TurbOla skrev:

Blygheten löser vi med en flaska Koskenkorva, sen är du lika oblyg som en femåring på adrenalin! big_smile

hehe ne då ligger man däckad i ett badkar bara roll

haha!

Det är så singelträffen kommer att sluta!
Alkoholen kommer fram, blygheten försvinner.... sen slutar allt med att alla sitter med armarna över varandras axlar och sjunger allsång till Country Road i femtioelva tonarter, och alla har en jäkligt go gemenskap ihopa! lol

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

Forummoderator
26 660 Inlägg
19 september 2008
Biiatchen skrev:
AirOne skrev:
evilmaster skrev:

Ska man se det positivt så är de allra bästa personerna, i min mening, de som oftast också är blyga. Dock så ska man ju inte låta det hindra en ALLT för mycket. smile

Ja men. OM blygheten verkligen förstör allt då? sad Jag får panik på krogen för det känns som att det är alldeles för mycket folk. Har egentligen hela livet känt mig obekväm där det är mycket folk - särskilt bland såna jag inte känner - och det har med "tidigare livet" i skolan att göra. Fan jag var ju van att gömma mig under klädhängarna för att slippa bli mobbad.
Men hursomhelst.
Jag försöker i alla fall komma ut och träffa folk. Ska träffa en tjej i morgon faktiskt...eller idag snarare. Eller. Hon ska snarare träffa mig för jag var tydligen en sådan som är bra att prata med. En sån som lyssnar. Och sen ville hon ha filmkväll och grejer...

men d e ju skiit bra!! baar shoot it! d e nu du ska visa dina framfötter till henne glöm allt med blygheten å baar låta d ske så blir d bra ska du se smile hon gillar dig nog redan lite eftersom hon vill ha film kväll å hela köret wink wish U good luck iaf =P

Oh man tackar..jag vet inte vad hon känner. Enda jag vet är att hon klagar på att det är så ensamt tongue
Tack så mycket ni övriga..återkommer i morgon om hur det gick smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

C(^^,)
453 Inlägg
19 september 2008
TurbOla skrev:
AirOne skrev:
raggarundan, i bilen. Ja tamefasen överallt men när det närmar sig nåt så sitter herr
Och herr blyger är jag..för dom som inte förstod det. Avskyr att vara blyg. Finns inget värre.

Blygheten löser vi med en flaska Koskenkorva, sen är du lika oblyg som en femåring på adrenalin! big_smile

Nån som sa Koskenkorva  roll  ??
Nånni Hyvä!
kippis!!

385 Inlägg
19 september 2008
AirOne skrev:
evilmaster skrev:
AirOne skrev:

Men hursomhelst.

Själv så sitter jag gärna och studerar folk när jag är ute på krogen, det är otroligt intressant tycker jag. Vad jag har märkt så verkar de som är mest "lyckade" i sina raggningsturer vara sådana personer som inte är rädda för att misslyckas. Men hur blir man av med rädslan då? Antagligen så måste man lära sig en teknik som kallas "failing forward" (misslyckas framåt), dvs. se ett misslyckande som ett steg närmare att lyckas. Fan, folk skiter verkligen om man gör bort sig, det enda människor tänker på främst är sig själva. Om hundra år så har alla glömt att orden kom ut ur munnen fel..
Gör man en liten sak varje dag, som är emot ens nuvarande natur, så kan man lära sig att utveckla sig själv till att våga vara sig själv ännu mer och dessutom på ett mer utåtriktat sätt. (Den meningen lät knas, men jag fattar i alla fall vad jag menar xD)
Senast redigerat av evilmaster (19 september 2008)

542 Inlägg
19 september 2008
TurbOla skrev:
alexxe skrev:
mazdalover skrev:

hehe ne då ligger man däckad i ett badkar bara roll

haha!

Alkoholen kommer fram, blygheten försvinner.... sen slutar allt med att alla sitter med armarna över varandras axlar och sjunger allsång till Country Road i femtioelva tonarter, och alla har en jäkligt go gemenskap ihopa! lol

vad finns badkaren då????? alltid lika sköna att däcka i cool

En gång till nu
760 Inlägg
19 september 2008
"min kvinna har inte mycke till val om hon vill träffa mig,, hehe.   eftersom ja spenderar 90% av min fritid i garaget,på bilmässor elle annat som har me bilar å göra så..  skulle ALDRIG kunna ha en "kärring" som klaga över sånt."

då har du hittat din balans lixom smile

Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a

16 197 Inlägg
19 september 2008
alexxe skrev:
"min kvinna har inte mycke till val om hon vill träffa mig,, hehe.   eftersom ja spenderar 90% av min fritid i garaget,på bilmässor elle annat som har me bilar å göra så..  skulle ALDRIG kunna ha en "kärring" som klaga över sånt."

då har du hittat din balans lixom smile

jo men de e inte många "kärringar" som står ut me den balansen.. haha

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Reservdansk
6 271 Inlägg
19 september 2008
mazdalover skrev:
TurbOla skrev:
alexxe skrev:

haha!

vad finns badkaren då????? alltid lika sköna att däcka i cool

Hahaha, det låter hårt!
Jag föredrar mjuka landningsplatser! big_smile

367 Inlägg
19 september 2008
evilmaster skrev:
AirOne skrev:
evilmaster skrev:

Men hursomhelst.

Själv så sitter jag gärna och studerar folk när jag är ute på krogen, det är otroligt intressant tycker jag. Vad jag har märkt så verkar de som är mest "lyckade" i sina raggningsturer vara sådana personer som inte är rädda för att misslyckas. Men hur blir man av med rädslan då? Antagligen så måste man lära sig en teknik som kallas "failing forward" (misslyckas framåt), dvs. se ett misslyckande som ett steg närmare att lyckas. Fan, folk skiter verkligen om man gör bort sig, det enda människor tänker på främst är sig själva. Om hundra år så har alla glömt att orden kom ut ur munnen fel..
Gör man en liten sak varje dag, som är emot ens nuvarande natur, så kan man lära sig att utveckla sig själv till att våga vara sig själv ännu mer och dessutom på ett mer utåtriktat sätt. (Den meningen lät knas, men jag fattar i alla fall vad jag menar xD)

låter förnuftigt smile

www.CorradoClubSweden.se

C(^^,)
453 Inlägg
19 september 2008
evilmaster skrev:
AirOne skrev:
evilmaster skrev:

Men hursomhelst.

Själv så sitter jag gärna och studerar folk när jag är ute på krogen, det är otroligt intressant tycker jag. Vad jag har märkt så verkar de som är mest "lyckade" i sina raggningsturer vara sådana personer som inte är rädda för att misslyckas. Men hur blir man av med rädslan då? Antagligen så måste man lära sig en teknik som kallas "failing forward", dvs. se ett misslyckande som ett steg närmare att lyckas. Fan, folk skiter verkligen om man gör bort sig, det enda människor tänker på främst är sig själva. Om hundra år så har alla glömt att orden kom ut ur munnen fel..

Tänk så istället! Dansgolvet är till för dom k*ta & dom som inte har råd att stå vid baren!
Hehe
Nää men jag är inte rädd för att misslyckas som du nämnde där!
Det värsta man kan få är ett nej eller bitchslap! ( Beroende på va man säger )
Har fått några bitchslap´s på fyllan smile
Kul upplevelse faktiskt. Skrattar än idag när jag tänker tillbaka!

4 506 Inlägg
19 september 2008
Nu blir jag orolig smile

Massa killar som tjötar med varan i Singel tråden.
Har ni konverterat? big_smile haha

Kan du andas kan du dö.

Slav
1 454 Inlägg
19 september 2008
Har inte varit singel på 18 månader nu, förlovad sen 5 månader. de var faktiskt första gången ja inte var blyg va de gällde att göra bort mej eftersom ja inte kännde någon där ja var, och lyckades jääävligt bra om ja får säga de själv, så för er som är singel och inte vågar. STÅ PÅ ER, ja ser ut som skit och har vad ja tycker en grymt vacker kärring nu big_smile

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

Reservdansk
6 271 Inlägg
19 september 2008
Men hur blev det nu med den där singelträffen?

Det är ju bud på att komma dit och föreviga händelsen på en film som sen får läggas ut här på Garaget! big_smile

I stil med á la Torsk på Tallinn! big_smile

C(^^,)
453 Inlägg
19 september 2008
_Wallis_ skrev:
Nu blir jag orolig smile

Jag har "etanal Konveterat "Mig  lol  lol  lol

hehe nää ush dumma tanke big_smile
Senast redigerat av HKS (19 september 2008)

385 Inlägg
19 september 2008
_Wallis_ skrev:
Nu blir jag orolig smile

Vi grabbar hjälps ju åt, är det inte så det ska vara? Jag har inte ont i ändtarmen ännu i alla fall! hahah

4 506 Inlägg
19 september 2008
evilmaster skrev:
_Wallis_ skrev:
Nu blir jag orolig smile

Vi grabbar hjälps ju åt, är det inte så det ska vara? Jag har inte ont i ändtarmen ännu i alla fall! hahah

Man är inte gay sålänge man inte tarimot eller hur är det? haha.
yikes ugg

Kan du andas kan du dö.

Reservdansk
6 271 Inlägg
19 september 2008
Har hört nåt påstående om att "Man är inte bög för att man suger av en kompis" men jag har inte tänkt sätta det påståendet på prov. big_smile

Sök