4062
Sök

hur många är singel på garaget ?

Nobodys wife
250 Inlägg
1 december 2007
Daaze skrev:
viccoA skrev:
cocos skrev:

Några ja, hur många innebär det?  mina senaste förhållanden har ALLA slutat i samma katastrof!!  Nu räcker det för min del.

Ska påminna dig om det nästa gång du är äckligt nykär och på väg in i en ny relation med en super hunk wink

jag vill ha ett förhållande med din bil lol wink tihi tongue

*vems bil mena han nu tro?*  Min Audi e redan upptagen...med Zairons Audi...golfen däremot e singel...men den ska nog jag ha ett förhållande med själv....

cocos is the shit!!!

Rent A Retard !
674 Inlägg
1 december 2007
cocos skrev:
Daaze skrev:
viccoA skrev:

Ska påminna dig om det nästa gång du är äckligt nykär och på väg in i en ny relation med en super hunk wink

*vems bil mena han nu tro?*  Min Audi e redan upptagen...med Zairons Audi...golfen däremot e singel...men den ska nog jag ha ett förhållande med själv....

ådin ^^ lol

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm

Nobodys wife
250 Inlägg
1 december 2007
Daaze skrev:
cocos skrev:
Daaze skrev:

ådin ^^ lol

Som sagt...hon e upptagen.....men ev. ska Zairons audi göra slut så då kanske du har en chans  wink

cocos is the shit!!!

Forummoderator
26 486 Inlägg
1 december 2007
"Why are divorces so expensive?"
"Why?"
"- 'Cause they're *worth* it!"

Citerat Uncle Jesse i Dukes of Hazzard smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

83 Inlägg
1 december 2007
jag är singel iaf:o sen ett bra tag tillbaka, mer än 1 år iaf:P

3 126 Inlägg
1 december 2007
cocos skrev:
Daaze skrev:
cocos skrev:

ådin ^^ lol

Som sagt...hon e upptagen.....men ev. ska Zairons audi göra slut så då kanske du har en chans  wink

Vilka bilar är singel på garaget?
big_smile

elit
327 Inlägg
1 december 2007
singel ett BRA tag haha

"Only The Good Die Young"

Rent A Retard !
674 Inlägg
1 december 2007
AirOne skrev:
"Why?"

hahah smile

what do you call a farmer whit two pigs under his arms ?

A playboy big_smile

också Citerat Uncle Jesse i Dukes of Hazzard

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm

Forummoderator
26 486 Inlägg
1 december 2007
Daaze skrev:
AirOne skrev:
"Why?"

hahah smile

A playboy big_smile

Kändes som att jag var lite mer ontopic...men..ookej tongue
Till Cocos: Om alla dina förhållanden hitills varit skit - ursäkta uttrycket - så tänk
hellre så här att det då är större chans att nästa ska vara underbart?

Tänker inte döma någon här heller men det handlar lite om vad man söker efter
i eller utanpå en person också. Har sett alldeles för många söta tjejer som
umgås med hunkar som ser ut som att dom livnär sig på knark och man funderar
ju om man skulle ha börjat knarka själv för att ha en chans?
Säger inte att du Cocos bara hittat "knarkare" eller så men...det var bara ett
personligt exempel smile

Nobodys wife
250 Inlägg
1 december 2007
AirOne skrev:
Daaze skrev:
AirOne skrev:
"Why?"

hahah smile

A playboy big_smile

Till Cocos: Om alla dina förhållanden hitills varit skit - ursäkta uttrycket - så tänk

personligt exempel smile

Du har en poäng där helt klart...många tjejer träffar busar, men det är nog en livsfilosofi vi tjejer bär på, vi ska omvandla killar, å ta hand om, å göra till bättre, å han ändrar sig säkert för min skul...bla bla men vi vet nog inners inne vad som väntar.  Nu har mitt öde inte varit knarkare, eller missbrukare av annat utan heeeelt vanliga killar som inte kunnat hålla kuken i styr!! Och problemet har då INTE varit sexbrist på hemmaplan.  big_smile  Utan problemet är nog snarare att ser man bra ut så kommer det fram tjejer å flirtar å då måste dom jävlarna gå hela jävla vägen för bekräftelsen, killar är ta mej fan lika illa när det kommer till uppmärksamhet å bekräftelsebehovet.   Min nästa ska bli en snäll å go, normalsnygg (kanske tillåmed lite halvrisig) kille som istället fattar vad förhållanden egentligen går ut på och visa lite respekt gentemot varandra. Å gärna en kille som hajjar det här med bilar  wink  e jag på rätt ställe så säg...  big_smile   

OBS, detta skulle kunna vara en kontaktannons !! tongue
Senast redigerat av cocos (1 december 2007)

cocos is the shit!!!

Forummoderator
26 486 Inlägg
1 december 2007
cocos skrev:
AirOne skrev:
Daaze skrev:

hahah smile

A playboy big_smile

personligt exempel smile

Du har en poäng där helt klart...många tjejer träffar busar, men det är nog en livsfilosofi vi tjejer bär på, vi ska omvandla killar, å ta hand om, å göra till bättre, å han ändrar sig säkert för min skul...bla bla men vi vet nog inners inne vad som väntar.  Nu har mitt öde inte varit knarkare, eller missbrukare av annat utan heeeelt vanliga killar som inte kunnat hålla kuken i styr!! Och problemet har då INTE varit sexbrist på hemmaplan.  big_smile  Utan problemet är nog snarare att ser man bra ut så kommer det fram tjejer å flirtar å då måste dom jävlarna gå hela jävla vägen för bekräftelsen, killar är ta mej fan lika illa när det kommer till uppmärksamhet å bekräftelsebehovet.   Min nästa ska bli en snäll å go, normalsnygg (kanske tillåmed lite halvrisig) kille som istället fattar vad förhållanden egentligen går ut på om och visa lite respekt gentemot varandra. Å gärna en kille som hajjar det här med bilar  wink  e jag på rätt ställe så säg...  big_smile   

Själv fattar inte jag vart problemet ligger egentligen. Jag menar. Antingen har man ett förhållande med en tjej man verkligen älskar, eller så har man inte ett?
Ett plus ett blir två. Det blir inte tre?
Om jag - mot förmodan - finner en tjej som jag verkligen älskar och som verkligen älskar mig tillbaka så lovar jag att jag aldrig - aldrig - skulle vara otrogen. Jag är inte mer än kille så om inte tjejen kan acceptera att man ändå råkar "kolla in" en tjej som går på gatan lite längre fram, så är det inte kärlek. Kärlek för mig handlar inte bara om att man ska vara goa mot varandra. Man ska lita på varandra också. Går tjejen iväg till en kompis så vet man att hon inte är otrogen. Tror man nåt annat så är man inte kär. Inte enligt min mening i alla fall.

Nej jag ska bli den riktige the 40'year old virgin. Att finna en som kan acceptera mig som jag är verkar vara rätt meningslöst, så jag har gett upp. Jag dricker inte, röker inte, snusar inte, knarkar inte. Dricker inte ens kaffe. Därför är jag trist. Och vem vill vara ihop med en trist kille?
Nej precis.

Racer
233 Inlägg
1 december 2007
cocos skrev:
AirOne skrev:
Daaze skrev:

hahah smile

A playboy big_smile

personligt exempel smile

Du har en poäng där helt klart...många tjejer träffar busar, men det är nog en livsfilosofi vi tjejer bär på, vi ska omvandla killar, å ta hand om, å göra till bättre, å han ändrar sig säkert för min skul...bla bla men vi vet nog inners inne vad som väntar.  Nu har mitt öde inte varit knarkare, eller missbrukare av annat utan heeeelt vanliga killar som inte kunnat hålla kuken i styr!! Och problemet har då INTE varit sexbrist på hemmaplan.  big_smile  Utan problemet är nog snarare att ser man bra ut så kommer det fram tjejer å flirtar å då måste dom jävlarna gå hela jävla vägen för bekräftelsen, killar är ta mej fan lika illa när det kommer till uppmärksamhet å bekräftelsebehovet.   Min nästa ska bli en snäll å go, normalsnygg (kanske tillåmed lite halvrisig) kille som istället fattar vad förhållanden egentligen går ut på och visa lite respekt gentemot varandra. Å gärna en kille som hajjar det här med bilar  wink  e jag på rätt ställe så säg...  big_smile   

haha... ja du jag ska nog säga att ni tjejer e inte så dåliga ni häller på att slinka iväg med någon annan..tongue men de va ju synd att man inte bodde närmre dig... man kunde ju alltid ha pröva lyckan... man kan ju inte få mer än nobben...tongue ne om alla skulle gå på den teorin hur skulle då fixa det här? då får ju inte du någon..wink "ta det som en kompliman" även om det är från någon foto modell.. haha

Racer
233 Inlägg
1 december 2007
AirOne skrev:
cocos skrev:
AirOne skrev:

personligt exempel smile

Du har en poäng där helt klart...många tjejer träffar busar, men det är nog en livsfilosofi vi tjejer bär på, vi ska omvandla killar, å ta hand om, å göra till bättre, å han ändrar sig säkert för min skul...bla bla men vi vet nog inners inne vad som väntar.  Nu har mitt öde inte varit knarkare, eller missbrukare av annat utan heeeelt vanliga killar som inte kunnat hålla kuken i styr!! Och problemet har då INTE varit sexbrist på hemmaplan.  big_smile  Utan problemet är nog snarare att ser man bra ut så kommer det fram tjejer å flirtar å då måste dom jävlarna gå hela jävla vägen för bekräftelsen, killar är ta mej fan lika illa när det kommer till uppmärksamhet å bekräftelsebehovet.   Min nästa ska bli en snäll å go, normalsnygg (kanske tillåmed lite halvrisig) kille som istället fattar vad förhållanden egentligen går ut på om och visa lite respekt gentemot varandra. Å gärna en kille som hajjar det här med bilar  wink  e jag på rätt ställe så säg...  big_smile   

Själv fattar inte jag vart problemet ligger egentligen. Jag menar. Antingen har man ett förhållande med en tjej man verkligen älskar, eller så har man inte ett?
Ett plus ett blir två. Det blir inte tre?
Om jag - mot förmodan - finner en tjej som jag verkligen älskar och som verkligen älskar mig tillbaka så lovar jag att jag aldrig - aldrig - skulle vara otrogen. Jag är inte mer än kille så om inte tjejen kan acceptera att man ändå råkar "kolla in" en tjej som går på gatan lite längre fram, så är det inte kärlek. Kärlek för mig handlar inte bara om att man ska vara goa mot varandra. Man ska lita på varandra också. Går tjejen iväg till en kompis så vet man att hon inte är otrogen. Tror man nåt annat så är man inte kär. Inte enligt min mening i alla fall.

Nej jag ska bli den riktige the 40'year old virgin. Att finna en som kan acceptera mig som jag är verkar vara rätt meningslöst, så jag har gett upp. Jag dricker inte, röker inte, snusar inte, knarkar inte. Dricker inte ens kaffe. Därför är jag trist. Och vem vill vara ihop med en trist kille?
Nej precis.

Det va fan lustigt likt min åsikt och hur allt ligger till med..tongue haha...

2 126 Inlägg
2 december 2007
cocos skrev:
Jepp håller med...FAN för förhållanden, det knullas bakom ryggen och så har han mage att vara ett monster när man ska separera. Som om det inte vore nog med otrohet!!!  Jag litar då aldrig mer på en kille....nu e det sexuellt utnyttjande för mig ett braaaa tag framöver!

Har råkat ut för samma grej som du fast med en tjej då sad
Ska nog också hålla mig singel ett tag framöver, behöver inte alla problemen ett förhållande orsakar samt så slickar jag ju fortfarande på mina sår som kärringh-lvetet orsakade! Och som ominte det räckte får jag ju betala för hennes otrohet tio år framåt då det hon gjorde kostade mig 65 000 kr samt så tvingades jag till att sälja min Opel Astra -04!!!sad

Fan kommer aldrig till att lita på någon igen! Man blir bara stucken i ryggen hela tiden!

654 Inlägg
2 december 2007
Otrohet är nog nått av det fegaste/mest ynkligaste man kan utföra.
har själv suttit i både sitvation med möjlighet att vara det,och även sitvation med sambo som gjort det.
Och det värsta av allt är att man ibland känner sig så jävla dum när man inte tar tillfället i akt och är det för sen sen står man iaf där med svansen mellan benen och har en sambo/flickvän som pippat runt..Men tyvär får man väl då säga att man är för stark och stolt för att utföra sånna saker..Önskar ibland man kunde göra det,men va fan skulle en hämd aktion ge för resultat lixom!..Blir knappast bättre av det.

Har många ggr frågat mig vad/hur fan man ska göra för att den där drömmen/myten om den verkliga kärleken skall dyka upp framför en och man kan ta tillvara på chansen.
Ni vet,en sån där kärlek man bara får möta en (1) gång i sitt liv!,den som förenar 2 personer till 1.

Grädden på moset nu när man trätt in i singel världen är att man är en social och sällskaps behövande människa..Hur fan får man ihop det nu för tiden då!..ingen att hålla om och chilla på ryggen osv..Ingen som delar sin värme..fan va deprimerande..men ändå skönt och befriande!..Nästan så man skulle passa på att öva lite på sin raggnings förmåga ett tag..Men fan,man är ju inte sån heller..sad..

Túr livet är som en fet spark i arslet,med tillhörande överraskning

56 Inlägg
2 december 2007
Finns alltid någon som väntar på än där ute, som vill ta hand om ens hela hjärta.  Många kramar tiil er som behöver det. Tjinge ling

596 Inlägg
3 december 2007
Turbo_rekan skrev:
Finns alltid någon som väntar på än där ute, som vill ta hand om ens hela hjärta.  Många kramar tiil er som behöver det. Tjinge ling

lollollol jag bara skratta för det har jag hört hur många ggr som helst och man e fortfarande singel och man går snart in på sitt 28nde år som singel med Det finns tyvärr inte en till var och en.Jag skulle lätt kunna sälja min bli om det skulle va så att någon stod och vänta på mig och sa att den måste bort om det ska bli något mellan oss.

Jag e tyvärr inte kriminell och inte knarkar jag och tyvärr så e jag inte heller någon fotomodell. Men jag har ett stort hjärta och är en trevlig killen men fan inte ens de funkar får de e ju ingen som vill ha en. Så jag får väl aceptera att jag får leva hela livet som singel

Vart jag mig i världen vänder lämnar jag SVARTA RÄNDER

2 126 Inlägg
3 december 2007
Green_devil skrev:
Jag e tyvärr inte kriminell och inte knarkar jag och tyvärr så e jag inte heller någon fotomodell. Men jag har ett stort hjärta och är en trevlig killen men fan inte ens de funkar får de e ju ingen som vill ha en. Så jag får väl aceptera att jag får leva hela livet som singel

Vet vad du menar, jag har inte varit singel hela tiden men med mina erfarenheter hade det kanske varit bättre att vara det!!!
Tjejer e ett konstigt släkte som dras till skit verkar det, desto sämre man behandlar dom desto mer älskar dom en tydligen och det ställer verkligen tilll det för oss killar som vill behandla tjejer väl!
Jag vet inte vad man ska göra för att träffa den rätta, orkar knappt leta längre för den delen heller! Dom få bra tjejer det finns e ju alltid tillsammans med drägg, och eftersom jag har mina erfarenheter när det gäller otrohet kommer jag aldrig att stöta på en tjej som e tillsammans med nån annan!
Nä jag har snart slutat hoppas och det e jävligt när nån man tycker om bara vill vara kompis med en och inte kan se mig som en eventuell partner, gör så jävla ont!

En som snart gett upp allt vad tjejer heter!!!

16 197 Inlägg
3 december 2007
de sjuka e ju att ju mer player man e ju mer brudar får man juh..wink

"Testar man inte så får man aldrig veta"

2 126 Inlägg
3 december 2007
evilaudio skrev:
de sjuka e ju att ju mer player man e ju mer brudar får man juh..wink

Japp sad
Men det ställer till det för mig som inte vill knulla runt o bete mig eller vill ha en tjej som varit halva byn runt!
Tradigt läge då detta verkar bli allt vanligare!!!hmm

Sök