2876
Sök

hur många är singel på garaget ?

363 Inlägg
25 mars 2008
turboforssen skrev:
rallycrosstjej22 skrev:
BboyLuna skrev:

Det är du som är kräsen..du kan inte få allt här i Livet!

är inte kräsen:) vet bara vad jag söker hos i en kille:P

berätta då så får vi se om det finns nån sån här wink

haha det gör det säkert:) men då har man ju det med avstånd i stället:P

She Devil

Personbilssystemstekniker.
365 Inlägg
25 mars 2008
Ja vi kan väl lägga till mig här med då, när vi ändå håller på...
Hur länge har inte den tråden varit uppe igentligen?!?!?!!?.

Felsökning är en konst, inte bara vetenskap... och 90% tur

Street racer och galen Lärling :)
163 Inlägg
25 mars 2008
rallycrosstjej22 skrev:
Sateonatour skrev:
rallycrosstjej22 skrev:

det låter ju helt oki faktiskt:P

Oki lagom bil att glida i stor å rymlig å man åker rätt så skönt i dom sen tycker jag att dom är rätt så snygga med smile

får jag köra den då?tongue
för då kan ju du få köra min skrothög haha

Självklart får du det om jag får köra rc bilen wink har bara kört rc bil 2 gånger kul som fan ju wink

Oldsmobile Styled To Lead Built To Last

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
25 mars 2008
rallycrosstjej22 skrev:
turboforssen skrev:
rallycrosstjej22 skrev:

är inte kräsen:) vet bara vad jag söker hos i en kille:P

nu låter du lite negativ tycker jag du lär ju inte hitta nån i grann kåken:P avstånd är väl ganska bra i början sen finns det ju nått som heter flytta i hopp;)

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

Motormontör
437 Inlägg
25 mars 2008
Haha shit vilken lång tråd=))
Själv så är man inne på 3e året som singel utan att ens ha haft något på gång och deffenetivt inte haft mys...ja ni alla fattar nog vad jag snackar om=)
Ju längre tiden går ju desto mindre blir mitt behov av att ha någon oxå, har aldrig haft någon tur med tjejer.
Förra gången jag var singel så var jag singel i 5 år och inget mys på 4½ år.
Så jag spenderar min tid å pengar på bil istället å förra bilen blev ju riktigt fin och så blev den efter att jag blev singel...tjejen jag hade då hade mördat mig om jag hade erkännt att jag har lagt ut nästan 30 tusen på bilen.
Så jag kommer nog hålla mig som singel sålänge MX3an byggs om, om man inte träffar någon som har bilintresse själv för då är det ju lättare att få det kanske godkännt att man spenderar mycket pengar där framför utlandsresor osv osv.

Nej konstapeln jag kör inte för fort, jag flyger lågt bara

363 Inlägg
26 mars 2008
Sateonatour skrev:
rallycrosstjej22 skrev:
Sateonatour skrev:

Oki lagom bil att glida i stor å rymlig å man åker rätt så skönt i dom sen tycker jag att dom är rätt så snygga med smile

Självklart får du det om jag får köra rc bilen wink har bara kört rc bil 2 gånger kul som fan ju wink

haha nej nej jag mena ju celican:P

She Devil

363 Inlägg
26 mars 2008
turboforssen skrev:
rallycrosstjej22 skrev:
turboforssen skrev:

nu låter du lite negativ tycker jag du lär ju inte hitta nån i grann kåken:P avstånd är väl ganska bra i början sen finns det ju nått som heter flytta i hopp;)

ja jo det är sant men vill helst gärna inte ha hur långt som helst te killen:P men de e klart träffar man någon o de liksom klickar då får man bita ihop o göra de bästa av situationen:)

She Devil

4 Inlägg
26 mars 2008
Singel här med tyvärr hmm

M.Karlsson

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
26 mars 2008
rallycrosstjej22 skrev:
turboforssen skrev:
rallycrosstjej22 skrev:

ja jo det är sant men vill helst gärna inte ha hur långt som helst te killen:P men de e klart träffar man någon o de liksom klickar då får man bita ihop o göra de bästa av situationen:)

ha ha ja varför skulle man bli tillsammans  med nån som det inte klickar smile de värkar ju dumt då får man ju skylla (stavning?) sig själv om det inte funkar smile

Racer
233 Inlägg
26 mars 2008
cutlass skrev:
alexxe skrev:
cutlass skrev:

Och vem har sagt att ett förhållande måste hållas vid liv i sovrummet/köket/toan/vardagsrummet/tvättstugan......  går väl lika bra att låta kvalitets tiden vara i garaget wink ?

Finns de sjärterum så finns de hjärterum eller hur säger man ;p

Typ,nåt sånt ja wink

Haha.. ja om det ändå vore så i praktiken.. tongue har inte sj vart med om det i alla fall... men kan lova nästa som kommer så lär det behöva vara så för jag har bestämt mig att inte lägga någon tid på att försöka hitta någon brud. för det känns bara man slösar tid och pengar på någon som aldrig håller eller blir bra.. tongue Så nu blir det bara bil som gäller.. smile o så kommer det säkert vara någon som kommer citera det här med att du måste ju lägga ner lite tid annars lär du inte hitta någon men jag kan lova att det e beprövat o nu har man tappat skälvförtroändet för att de va så länge sedan och jag tänker inte bara ta någon som jag tycker e ful o bara vill ha för hon e sugen.. nopp Det e bara bilar som gäller...smile
Love you car and drive it like you stole it!!!! smile

116 Inlägg
26 mars 2008
ja tror alldrig jag har sett en så här lång blogg förut, (antal inlägg menar ja ju) själv har jag varit singel i 4 år med ett antal KK får fan inte mer gjort i garaget för dä... tongue

Så länge det svenska språket inte kan beskriva en V8 knall genom raka rör på papper, är det klent... Riktigt klent

163 Inlägg
26 mars 2008
rallycrosstjej22 skrev:
Sateonatour skrev:
rallycrosstjej22 skrev:

Men kom igen nu wink eller ska jag behöva köpa mig en egen???
kanske tom låter dig köra falconen när jag fått i dom nya sakerna wink men då måste du vara snäll wink

363 Inlägg
26 mars 2008
turboforssen skrev:
rallycrosstjej22 skrev:
turboforssen skrev:

ha ha ja varför skulle man bli tillsammans  med nån som det inte klickar smile de värkar ju dumt då får man ju skylla (stavning?) sig själv om det inte funkar smile

nej det är ju sant:) men vissa ju brukar ju prova ändå o se om känslor växer fram men det skulle jag personligen aldrig klara

She Devil

363 Inlägg
26 mars 2008
Sateonatour skrev:
rallycrosstjej22 skrev:
Sateonatour skrev:

kanske tom låter dig köra falconen när jag fått i dom nya sakerna wink men då måste du vara snäll wink

haha du får allt köpa en egen då:P haha jag är alltid snäll juh:D

She Devil

475 Inlägg
26 mars 2008
har min gamla förlovningsring som nyckel ring till min nya bil.
efter över 10år som bartender inser man hur mycket man älskar sin bil och hatar fruntimmer

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

163 Inlägg
26 mars 2008
rallycrosstjej22 skrev:
Sateonatour skrev:
rallycrosstjej22 skrev:

hmm vadå alltid ju får ju inte ens prova del lilla rc bilen ju........är du rädd för att jag ska köra den snabbare än dig??? he he big_smilebig_smilebig_smile

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
26 mars 2008
rallycrosstjej22 skrev:
turboforssen skrev:
rallycrosstjej22 skrev:

nej det är ju sant:) men vissa ju brukar ju prova ändå o se om känslor växer fram men det skulle jag personligen aldrig klara

shit du låter som en svår tjej å charma=) hm kanske klickar om man kommer  ridandes (sladdandes) med en  vit häst ( vit bil) på en grön sommar äng ( lerig åker) wink

363 Inlägg
26 mars 2008
Sateonatour skrev:
rallycrosstjej22 skrev:
Sateonatour skrev:

hmm vadå alltid ju får ju inte ens prova del lilla rc bilen ju........är du rädd för att jag ska köra den snabbare än dig??? he he big_smilebig_smilebig_smile

haha nej då det är jag absolut inte rädd för:D

She Devil

363 Inlägg
26 mars 2008
turboforssen skrev:
rallycrosstjej22 skrev:
turboforssen skrev:

shit du låter som en svår tjej å charma=) hm kanske klickar om man kommer  ridandes (sladdandes) med en  vit häst ( vit bil) på en grön sommar äng ( lerig åker) wink

haha ja jo jag e ganska svår att charma:P

She Devil

Sök