2970
Sök

hur många är singel på garaget ?

WANGAN-MEET CREW / Subaru Driver
162 Inlägg
25 maj 2008
Jäpp Singel här med!
Kan säga utan att skämmas att minst 60% av vi här på garaget är singlar (bland killarna) det finns
inte många tjejer som är biltokiga/killtokiga samtidigit.

Men skam den som ger upp eller hur mina vänner!
Mvh.Micke

WANGAN MEET CREW: Sveriges största Japsträff - Wangan-Meet 5 Lördagen den 6 Juli 2013 @ Ljungbyheds flygplats F5 för mer information: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=265689

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
25 maj 2008
rallycrosstjej22 skrev:
Reeplayed skrev:
NeonX skrev:

Vettigt och KK känns som två ord som inte går ihop, måste väll ärligt talat va rätt meningslöst lr? Skulle ärligt talat aldrig kunna tänka mig att ha det...

eller visst ja, jag är juh kille så jag får inte säga så;)

Jo, en vettig KK är en kille som inte är en fullständig idiot utan som kan umgås med en utanför sängen med big_smile Man ska kunna vara bra kompisar, fast det är väl oftast när man är det som känslorna kommer och allt skiter sig tongue Har haft en kk som ringde så fort han var full och aldrig annars, lite dryg kille så träffar aldrig honom nuförtiden tongue

har jag missuppfattat detta med KK:) trodde det var att man enbart hörde av sig när man känner sig lite små kåt:P

Haha alla har ju olika syn på det där wink

Even fools they say, can find a way out of the dark.

47 Inlägg
25 maj 2008
Mjo singel är man :]

bilbyggare
116 Inlägg
25 maj 2008
BMW_Galen_Tjej skrev:
jag blev i går sad

Va tråkigt,men det finns fler å se det som så det är hans förlust..

Är fruktansvärt bilintresserad men det är väl alla här inne...

2 118 Inlägg
25 maj 2008
MickeMys skrev:
Jäpp Singel här med!
Kan säga utan att skämmas att minst 60% av vi här på garaget är singlar (bland killarna) det finns
inte många tjejer som är biltokiga/killtokiga samtidigit.

Men skam den som ger upp eller hur mina vänner!
Mvh.Micke

hehe håller med tongue

D.i.l.l.i.g.a.f

4 Inlägg
25 maj 2008
singel

363 Inlägg
25 maj 2008
Reeplayed skrev:
rallycrosstjej22 skrev:
Reeplayed skrev:

Jo, en vettig KK är en kille som inte är en fullständig idiot utan som kan umgås med en utanför sängen med big_smile Man ska kunna vara bra kompisar, fast det är väl oftast när man är det som känslorna kommer och allt skiter sig tongue Har haft en kk som ringde så fort han var full och aldrig annars, lite dryg kille så träffar aldrig honom nuförtiden tongue

har jag missuppfattat detta med KK:) trodde det var att man enbart hörde av sig när man känner sig lite små kåt:P

hehe ja det är sant:) men oftast om man umgås med KK så brukar det sluta illa:/ iaf från min erfarenhet

She Devil

363 Inlägg
25 maj 2008
v4jessica skrev:
rallycrosstjej22 skrev:
Reeplayed skrev:

hehe ja det är sant:) men oftast om man umgås med KK så brukar det sluta illa:/ iaf från min erfarenhet

heh mm.tongue Håller väl me lite där. har själv haft en kk som de strula till sig lite med o de gick som de gick. Inge skoj de..

nej precis slutar oftast med att någon blir sårad i slutänden

She Devil

363 Inlägg
25 maj 2008
nej precis det är ganska onödigt:) därför kör jag på det nu att bojkkotta sex tills jag är i ett förhållande:P

She Devil

1 302 Inlägg
25 maj 2008
Tänk om personen man har som KK har en kille/tjej så oärligt det är.
Själv skulle jag blivit skit sur om min tjej skulle vara KK.

363 Inlägg
25 maj 2008
fegge_89 skrev:
Tänk om personen man har som KK har en kille/tjej så oärligt det är.
Själv skulle jag blivit skit sur om min tjej skulle vara KK.

det skulle vara grymt dålig stil då

She Devil

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
25 maj 2008
Herregud vad ni diskuterar. Om personen som är kk inte är singel.. ja då är det.. en riktigt liten *****

Bmw osv..

47 Inlägg
25 maj 2008
BMW_Galen_Tjej skrev:
jag blev i går sad

men lilla hjärtat låter inte kul!!!! hoppas att du mår bra förutom allt det där...kjam micke

47 Inlägg
25 maj 2008
japp singel var det ja....

363 Inlägg
26 maj 2008
v4jessica skrev:
rallycrosstjej22 skrev:
nej precis det är ganska onödigt:) därför kör jag på det nu att bojkkotta sex tills jag är i ett förhållande:P

hehe aa.. Låter som en bra ide de du.tongue

haha njae egentligen inte:P men de e väl lika bra hehe

She Devil

185 Inlägg
26 maj 2008
Konstapeln skrev:
Singel sen igår sad

'
å fasen det visste jag inte. men tyckte du såg lite deppig ut på birka.. trist som fasen..

712 Inlägg
26 maj 2008
Önskar jag vore.. neutral

68 Inlägg
26 maj 2008
Singel och fri som en fågel lol
Måste jue variera sej.

Snickar guru
278 Inlägg
26 maj 2008
Chipp_o_hoj skrev:
Konstapeln skrev:
Singel sen igår sad

'
å fasen det visste jag inte. men tyckte du såg lite deppig ut på birka.. trist som fasen..

Mjo, suger. Tur man får tillbaka sin lägenhet i mitten på nästa vecka samt att man får tänka att det finns fler fiskar i vattnet och tur är väl det för då måste det innebära att någon är normal iaf.

Nightrun 2007: 2a :)
Kör M3 E46..

Jag kom på att pizza e nytigt
51 Inlägg
26 maj 2008
Singel, ena veckan e de perfekt o andra vill man inte ha nått annat än förhållande.. Men det goa e att slippa alla "måsten" som blir.. Nu gör man vad man själv vill och det e rätt gott faktiskt men man saknar ju det andra oxå.. Får väll ta o hitta nån nu snart kanske..

Varför tretton Oplar?... Bra att ha en i reserv, om de första tolv går sönder.
Sponsorer sökes

Sök