Jäpp Singel här med! Kan säga utan att skämmas att minst 60% av vi här på garaget är singlar (bland killarna) det finns inte många tjejer som är biltokiga/killtokiga samtidigit.
Men skam den som ger upp eller hur mina vänner! Mvh.Micke
Vettigt och KK känns som två ord som inte går ihop, måste väll ärligt talat va rätt meningslöst lr? Skulle ärligt talat aldrig kunna tänka mig att ha det...
eller visst ja, jag är juh kille så jag får inte säga så;)
Jo, en vettig KK är en kille som inte är en fullständig idiot utan som kan umgås med en utanför sängen med Man ska kunna vara bra kompisar, fast det är väl oftast när man är det som känslorna kommer och allt skiter sig Har haft en kk som ringde så fort han var full och aldrig annars, lite dryg kille så träffar aldrig honom nuförtiden
har jag missuppfattat detta med KK:) trodde det var att man enbart hörde av sig när man känner sig lite små kåt:P
Haha alla har ju olika syn på det där
Even fools they say, can find a way out of the dark.
Jäpp Singel här med! Kan säga utan att skämmas att minst 60% av vi här på garaget är singlar (bland killarna) det finns inte många tjejer som är biltokiga/killtokiga samtidigit.
Men skam den som ger upp eller hur mina vänner! Mvh.Micke
Jo, en vettig KK är en kille som inte är en fullständig idiot utan som kan umgås med en utanför sängen med Man ska kunna vara bra kompisar, fast det är väl oftast när man är det som känslorna kommer och allt skiter sig Har haft en kk som ringde så fort han var full och aldrig annars, lite dryg kille så träffar aldrig honom nuförtiden
har jag missuppfattat detta med KK:) trodde det var att man enbart hörde av sig när man känner sig lite små kåt:P
Haha alla har ju olika syn på det där
hehe ja det är sant:) men oftast om man umgås med KK så brukar det sluta illa:/ iaf från min erfarenhet
' å fasen det visste jag inte. men tyckte du såg lite deppig ut på birka.. trist som fasen..
Mjo, suger. Tur man får tillbaka sin lägenhet i mitten på nästa vecka samt att man får tänka att det finns fler fiskar i vattnet och tur är väl det för då måste det innebära att någon är normal iaf.
Singel, ena veckan e de perfekt o andra vill man inte ha nått annat än förhållande.. Men det goa e att slippa alla "måsten" som blir.. Nu gör man vad man själv vill och det e rätt gott faktiskt men man saknar ju det andra oxå.. Får väll ta o hitta nån nu snart kanske..
Varför tretton Oplar?... Bra att ha en i reserv, om de första tolv går sönder.
Sponsorer sökes