Sen måste jag som alla andra säga att jag vill se en film på bilen nattetid med rampen igång
Kan inte hålla med mer! Riktigt snyggt med tryckrören och vi vill se rampen in action! bra jobbat Daniel!
//Erik Mitt Projekt! If u think of it as practice, you won't get better - If u think it's fun, you will get better in no time - Ken Nomura Sponsorer sökes!
så nu är bilen tvättad och vaxad samt ljudet inställt inför Emma racing tävlingen i östhammar i morgon. blir skoj att träffa alla er där samt få se hur mycket en bättre stereo kan göra med ljudet
i helgen var det dags för första riktiga tävlingen med bra stereo samt inställt ljud, dock så blåste vi diskanterna dagen innan tävlingen så de var inte inspelade och lät som de lät....
kom på en hedrande 5:e plats (av 5 möjliga ) bland emma bilarna i min klass (emma racing) med 120 Poäng .... så nu är det bara att ta nya tag och plocka in fler poäng och bygga vidare och förbättre bilen
nu står bilen hemma i värmen efter en blöt dag nere och hem från Mantorp och Action Meet där jag tävlade i Emma racing, vet dock inte placeringen. fick även köra lite konbana med bästa tiden bland billjuds bilarna (enda jag var bäst på i min gren ) 1.21.02 (tror jag tiden var) lite småskoj att de pratade om att "drifting bil i kön som ska prova på konbana"
får se när det kommer upp bilder från evenemanget då det var många som tog bild på bilen.
haha trodde nästan du skulle ha den texten på sidan. Läste igenom hela tråden och kollade om det va nånting skrivit om det. Tur att det ska bytas ut. hehe. Hade min flickvän sett det hade nog nog vekit sig dubbelt eller nånting.
btw om du undrar vad det står så saknas det lite från det första tecknet. men dem 2 första blir Sekai(världen) och det andra som är skrivet i katakana betyder ingenting men är väldigt likt chikyuu som betyder jorden (eller tellus då alltså) XD
//Erik Mitt Projekt! If u think of it as practice, you won't get better - If u think it's fun, you will get better in no time - Ken Nomura Sponsorer sökes!