Ja det är nog lika bra att låsa den här tråden, för det har gått way over line..
Detta kommer nog ha en tanke bakom många som laddar upp filmer under video-delen, men det kanske bara är bra? så inte all jäkla material bara ramlar in.. vart lite skeptisk om den där videodelen först, med tanke på mängden som kommer in. Men det är kanske bra även där som Freddeponken sa, att ni ska bekräfta filmerna, som ni t.ex. gör med annonserna under Köp & Sälj? eller kanske även där, gör att folk börjar anmäla in material mer, som folk gör ganska så snabbt då det kommer in mopeder osv osv, som är olämpligt för Garaget.org..
En tanke som slog mig bara..
Har tyvärr inte läst några regler över video-delen om det nu finns några regler där, kanske ska komplettera med lite saker efter denna händelse?.
Något iallafall så det inte händer igen. Riktigt tråkigt att man ska få ännu en "stämpel" som ändå vi bilintresserade får efter detta, och inte mindre än sidan som får en stor stämpel på sig kanske efter detta, eller vad vet jag.
Jag vet inte om Garaget.org har varit med om någon sådan här typ av "olyckhändelse" innan, dock är detta det första jag vet som har hänt som en "dålig" grej över sidan, och hoppas verkligen att det inte kommer fler sådana här saker som får sidan att få en helt annan stämning över sig..
Mvh Kevin
BMW, bogsering med wire :/