loffe007 skrev:
Det mest komiska med denna tråd är ändå alla som som "tycker synd" om han som körde.
Att han kommer förlora körkortett och att hans liv blir jobbigt är en kalkylerad risk som han har accepterat i och med att han gjorde denna cirkusmanöver.
Herr decibel tycker jag har gjort det strongt att anmäla, inte många på detta forum som skulle ha det civilkuraget och tyvärr har han fått mycket skit av folk som inte verkar vara torra bakom öronen. Ni säger att han har sabbat killens liv? men snälla nån det är väl killens själv som sabbat sitt liv i sådana fall? gör man fel ska man fan vara beredd att stå för det.
Nä jag har inte heller rent mjöl i påsen, jag är ju faktist människa. Men nånstans måste väl gränsen dras?
Det handlar inte inte om vem som har gjort rätt och fel det handlar om att kunna stå för något då man gjort fel. killen gjorde fel och nu hoppas jag han kna stå för det. Om polisen stoppar mig i 140knyck på 110väg så står jag ju så klart för det och betalar mina böter.
Anmälaren (ja ni vet vem det är) gick även ut i media, so wath? killen på filmen gjorde väl lika mycket fel för det?
Själv vill jag tacka anmälaren för ett starkt jobb med att anmäla och hoppas du inte tar åt dig av all skit som skrivs på detta forum.
Tycker inte de minst synd om killen som kör från passagerasätet, de va hans val men dumt att han visa nyllet i kameran bara, men tycker det är satans dålig stil av anmälaren att anmäla en sån sak när han själv kör eller sitter brevid å filmar en minst lika farlig händelse som i filmen T5 omkörning, sköönt sound .....Å andra sidan kke han ska lämna filmen till polisen å ange vem som körde

Men han kke försöker leva upp till sitt motto som är: Jag gör vad jag vill, när jag vill, hur jag vill
Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!