2906
Sök

Angående: Träff i Göteborg Onsdagar Järnbrott kl 19:00!

274 Inlägg
22 april 2009
Jag kikar ut med min bil, kameran och en supra.

Vad är det för likhet mellan en diskussion i ett forum och en jorden runt resa?
Ingen leder nånstans!

14 Inlägg
22 april 2009
Ídag blev första besöket för iår.. tyvärr i en vandaliserad bil sad

274 Inlägg
22 april 2009
Helvete, skit och pung. Glömde batteriet till kameran...kan ju vara en fördel om man ska ta bilder sad

Ingen leder nånstans!

367 Inlägg
22 april 2009
jaa du missa Vollez smile

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

107 Inlägg
22 april 2009
Blev första besöket med nya Porschen, var lite dålig uppslutningen eller?  var iofs lite småkyligt när solen försvann

Porsche 911 - 71 banträffsbil
Opel Calibra -94 Vardagsbil

274 Inlägg
22 april 2009
Porscheracing skrev:
Blev första besöket med nya Porschen, var lite dålig uppslutningen eller?  var iofs lite småkyligt när solen försvann

Du hade lite jobbigt över guppet märkte jag wink

Ingen leder nånstans!

107 Inlägg
22 april 2009
jo var inte det lättaste,  sicksacka lite,   åker omvägen nästa gång istället... in på preem och så

Porsche 911 - 71 banträffsbil
Opel Calibra -94 Vardagsbil

14 Inlägg
25 april 2009
Är det ingen som har lite bilder från träffen?

274 Inlägg
25 april 2009
Mathias1985 skrev:
Är det ingen som har lite bilder från träffen?

Jag har laddat upp under foto och film iaf, borde komma mer bilder.

Ingen leder nånstans!

712 Inlägg
27 april 2009
Verkar som det kommer bli helt underbart väder hela veckan!

http://techrate.se
Dagens och framtiden teknik! Välkomna in.
Finns även på twitter:
http://twitter.com/Techrateswe

631 Inlägg
27 april 2009
Meeeeeeen, det SKA bli helt underbart väder... Och jag har PRECIS lämnat bilen på SCRAM.. Hoppas Veeeeeeeerkligen dom blir klar med den redan idag, MYCKET nya leksaker då ;D

Ser ju fram emot onsdag.. Man missade ju sist.. hmm

712 Inlägg
27 april 2009
Arradin skrev:
Meeeeeeen, det SKA bli helt underbart väder... Och jag har PRECIS lämnat bilen på SCRAM.. Hoppas Veeeeeeeerkligen dom blir klar med den redan idag, MYCKET nya leksaker då ;D

Va blir de för nya goa leksaker då?

http://techrate.se
Dagens och framtiden teknik! Välkomna in.
Finns även på twitter:
http://twitter.com/Techrateswe

helt galen
388 Inlägg
27 april 2009
Arradin skrev:

Bjuder du på en åktur på onsdag eller?? big_smile

Varför åka fort när man kan åka brett?

593 Inlägg
28 april 2009
Risken finns att till o med jag kommer förbi imorgon! Bara jag hittar dit så! big_smile

631 Inlägg
28 april 2009
Jerk-R skrev:
Risken finns att till o med jag kommer förbi imorgon! Bara jag hittar dit så! big_smile

Säg till om du inte hittar, det är inte så svårt ... smile   Alla vägar bär till SIBA! jajamensan !

593 Inlägg
28 april 2009
Härligt, jag har någon form av GPS i telefonen så att jag borde säkert ta mig dit på ett eller två sätt.. Tyvärr kommer alla säkert hata min bil för att den knarrar som stryk med nya sänkfjädrarna på(ja jag var ordentlig när jag monterade dom och dom knarrade inte alls förren jag var iväg och fick hjulinställningen gjord).

631 Inlägg
28 april 2009
Jerk-R skrev:
Härligt, jag har någon form av GPS i telefonen så att jag borde säkert ta mig dit på ett eller två sätt.. Tyvärr kommer alla säkert hata min bil för att den knarrar som stryk med nya sänkfjädrarna på(ja jag var ordentlig när jag monterade dom och dom knarrade inte alls förren jag var iväg och fick hjulinställningen gjord).

Oroa dig inte över bilen, det är inte så att bilar granskas i detalj och betygssätts smile 

Du vet vart SIBA är ? Ungefär? Vart åker du ifrån ?

593 Inlägg
28 april 2009
Jag har ingen aning om vart siba är i dagsläget, jag bor 3 mil från Örebro. Har en hel del vänner i Göteborg och borde egentligen flytta dit, men ska iaf ta och fira valborg där nere, självklart lämnar jag inte bilen hemma wink Syna gärna min bil och kommentera gärna skador för att snart är det dags att fixa till bilen fullständigt(det vore dumt att missa något lite dörruppslag eller annan skada då) på grund av skadegörelse samt en förste ägare som inte kunnat parkera...

631 Inlägg
28 april 2009
Jerk-R skrev:
Jag har ingen aning om vart siba är i dagsläget, jag bor 3 mil från Örebro. Har en hel del vänner i Göteborg och borde egentligen flytta dit, men ska iaf ta och fira valborg där nere, självklart lämnar jag inte bilen hemma wink Syna gärna min bil och kommentera gärna skador för att snart är det dags att fixa till bilen fullständigt(det vore dumt att missa något lite dörruppslag eller annan skada då) på grund av skadegörelse samt en förste ägare som inte kunnat parkera...

Du ska helt klart Flytta hit !! wink
Ta och hälsa på onsdag då !  Synes!

344 Inlägg
28 april 2009
Har jag köpt ny  bil så kommer jag åxå smile

Sök