2733
Sök

Angående: Träff i Göteborg Onsdagar Järnbrott kl 19:00!

705 Inlägg
3 februari 2010
NÄR? VAR? Hur kommer jag dit?

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Rejsa ?
2 959 Inlägg
4 februari 2010
IMPRAZERN skrev:
Busgrabb skrev:
Snöskiten försvann inte idag heller.....suck.

du borde ju vara glad? tongue du har ju bmw och evo ;D 2 roliga vinterbilar, men sen hur mycket man vill dra ut evon är ju en tolkningsfråga ;D

Ja jo men man tröttnar...
Köpte inga vinterdäck till Evon för jag tänkte att det blir väl som vanligt inte mycket till vinter att snacka om men det blev det visst så nu står den inne och väntar.

Den gamle BMW:n har väl gått mer på bredden än rakt fram ett tag nu men som sagt man tröttnar smile

Autotech

Rejsa ?
2 959 Inlägg
4 februari 2010
Shalle89 skrev:
Jag tycker att de e Skit kul med snön. XD Stäng bara av ASC o Kör på. XD Finns inget roligare.

Framhjulsdrift o skoj ? Hur menar du nu tongue

Autotech

Avstängd
60 Inlägg
4 februari 2010
nu till helgen händer de bus!!!

Gsr

241 Inlägg
847 Inlägg
23 februari 2010
Är träffarna inställda så här års?

Krom-fascisten
439 Inlägg
27 februari 2010
Volvo_Emil skrev:
Är träffarna inställda så här års?

jag å några få har vart där året runt.. men istort sett dött ja..

705 Inlägg
3 mars 2010
Busgrabb skrev:
Shalle89 skrev:
Jag tycker att de e Skit kul med snön. XD Stäng bara av ASC o Kör på. XD Finns inget roligare.

Ja, Du får åka med nån gång. Jag har ju inte haft nån Bakhjuls drift så jag vet inte hur kul de kan vara, Så jag nöjer mig med fram än så länge. XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Krom-fascisten
439 Inlägg
3 mars 2010
Shalle89 skrev:
Busgrabb skrev:
Shalle89 skrev:

Ja, Du får åka med nån gång. Jag har ju inte haft nån Bakhjuls drift så jag vet inte hur kul de kan vara, Så jag nöjer mig med fram än så länge. XD

Det är skitsköj med bakhjulsdrift.. men det allra roligaste måste vara äkta 4hjulsdrift, viktigt är också rätt vettiga vinterdäck så man slipper krypa igenom alla kurvorna.
I år hade jag sämre däck än ifjol och det sänkte körglädjen rejält.

705 Inlägg
3 mars 2010
Nästa vinter kanske det blir en evo för min del. ^^

(\_/)
(O.o)

705 Inlägg
10 mars 2010
nån träff ida eller?

(\_/)
(O.o)

AUTOTECH
762 Inlägg
10 mars 2010
Shalle89 skrev:
nån träff ida eller?

Du e grym shalle!

705 Inlägg
10 mars 2010
salle1 skrev:
Shalle89 skrev:
nån träff ida eller?

Du e grym shalle!

I know. XD Bäst!

(\_/)
(O.o)

AUTOTECH
762 Inlägg
10 mars 2010
Lite halvsugen på körning, alltid spännande med vintersulor!

705 Inlägg
17 mars 2010
NÅ!!! de e ju f*n 2-3 Plus! Nån som ska med ida?

(\_/)
(O.o)

705 Inlägg
17 mars 2010
Till? du kan la vara där runt 7-8 eller?

(\_/)
(O.o)

102 Inlägg
17 mars 2010
Shalle89 skrev:
Till? du kan la vara där runt 7-8 eller?

Blir det något i dag?

705 Inlägg
18 mars 2010
de va ju igår. Men kolla i den andra tråden för alla dagar utom onsda M.M o shit. XD

(\_/)
(O.o)

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
24 mars 2010
Händer det nåt på onsdagar eller? Lite bättre väder nu när det inte finns så mycket snö på vägarna.

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

Sök