2628
Sök

GARAGETS LFS Drifting Tävling! #1

3 113 Inlägg
6 augusti 2007
fattar seriöst nada utav spelet.. tongue vet knappt om jag har en bil i huvudtaget.. och vet knappt vart man räjsar big_smile känner mig seriöst skadad i huvet just nu

Semper Fi

7 100 Inlägg
6 augusti 2007
gahh!!blir tokig.på brors min dator så går det skit bra,men sen när ja spelar på farsans dator så går allt åt helvete!!att de ska va sån skillnad på datorerna :S

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

7 120 Inlägg
6 augusti 2007
Trådstartare
cebT skrev:
fattar seriöst nada utav spelet.. tongue vet knappt om jag har en bil i huvudtaget.. och vet knappt vart man räjsar big_smile känner mig seriöst skadad i huvet just nu

Först trycker du på "flera spelare", sen "specifikt spel" där söker du på GARAGET och lösenord bil. Tryck på kör och du kommer in på servern smile

När du kommit in tryck på du escape, då trycker du på anslut. Då kan du räjse wink

Sideways.nu
873 Inlägg
6 augusti 2007
Jag har fått dispans för att köra med XFG (fwd) på söndag (bara för att jag är så snäll och har servern)

så ni som kör med XRT lycka till.. wink

www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.

7 100 Inlägg
6 augusti 2007
ja vill oxå köra fwd på söndag,pga är handikappad,skurit upp fingret så ja sitter med feting bandage tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Gorgilus addictus
4 773 Inlägg
6 augusti 2007
Jag kan bara välja den första bilen. Jag vill ju ha XRT också sad Hur gör man? tongue

Allt för den där jävla hatten!

Pan
6 augusti 2007
blev kickad pga körde för snabbt i depån hahah

459 Inlägg
6 augusti 2007
kul, nu skare fan börja spelas igen!!, tack för setupen Aerod~~~~

271 Inlägg
6 augusti 2007
Jag kan inte komma in för det är för fullt kan ni inte ändra så att det kan vara inne fler folk samtidigt? Eller blir det kaos då
Senast redigerat av Keps_nille (6 augusti 2007)

7 120 Inlägg
6 augusti 2007
Trådstartare
TicDemp skrev:
kul, nu skare fan börja spelas igen!!, tack för setupen Aerod~~~~

Inga problem big_smile

9 Inlägg
6 augusti 2007
det här spelet var ju fan skit kul big_smile kan man bara dyka in på servern och träna när man vill eller?

291 Inlägg
6 augusti 2007
måste nog skaffa en ratt nu... Värkligaste bilspelet på länge...

Lumpare
141 Inlägg
6 augusti 2007
Har inte kollat igenom hela tråden, men är det demot eller hela? Är riktigt sugen på att delta, men har bara demot och lönen kommer ju inte förrän länge sad

7 120 Inlägg
6 augusti 2007
Trådstartare
LasseLarsson skrev:
Har inte kollat igenom hela tråden, men är det demot eller hela? Är riktigt sugen på att delta, men har bara demot och lönen kommer ju inte förrän länge sad

Kolla på framsidan, allt står där.
Och ja det är demot.

3 113 Inlägg
7 augusti 2007
fan vad man kan göra bort sig under en drifttävling.. helt underbart haha big_smile

Semper Fi

645 Inlägg
7 augusti 2007
TicDemp skrev:
Vad kostar en bra ratt, fan sugen ja me.

Jag köpte en billig logitech för 399:- på OnOff smile

Sideways.nu
873 Inlägg
7 augusti 2007
min ratt gick på 699kr på siba.. smile Saitek R440 smile

www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.

Örebroare i exil
970 Inlägg
7 augusti 2007
Jaha gubbar. Ni fick lite gåshud när ni såg mina driftskills va? wink Hrm nåja det kanske krävs en smula träning från min sida innan allt sitter som det ska. Men det börjar ta sig. Aero... testade din setup för en stund sedan. Hur klarar du av att köra med en bil som är så understyrd? Blir ju galen:P Enda fördelen var väl att man verkligen kunde ladda på ordentligt när man väl fått upp bilen på sladd.. smile

Hej FRA!

Sök