6693
Sök

Automatlåda på BMW 528 Krånglar

Långtradarchaffis
224 Inlägg
5 augusti 2007
Trådstartare
Hej!big_smile Har en liten undran. Farsan åker en BMW 528 med automatlåda, den har funkat helt felfritt sen några månader tillbaka då det helt plötsligt plingade till i färd datorn och på displayen stod det "Nödprogram". Växellådan går alltså över på nödprogrammet o använder bara 2:an o 3:ans steg lite titt som tätt. Har prövat att byta den där boxen som styr växellådan men det va fortfarande samma sak. sad

Är det någon som har eller har haft samma problem o vet vad det kan bero på? Tacksam för svar smile

Den som påstår att sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

FreddeK
5 augusti 2007
oj jadu det där var ett svårt problem...

Nu kanske du blir sur men jag skulle rekomendera autopower.se om du och farsan har bmwstrul...Mycket info där och svaret finns nog redan där då det bara är att söka på forumet! Säkert någon som vet det här men behöver ni svar fort så kolla den sidan!

Mvh Fredde

Långtradarchaffis
224 Inlägg
5 augusti 2007
Trådstartare
Freddeponken skrev:
oj jadu det där var ett svårt problem...

Nu kanske du blir sur men jag skulle rekomendera autopower.se om du och farsan har bmwstrul...Mycket info där och svaret finns nog redan där då det bara är att söka på forumet! Säkert någon som vet det här men behöver ni svar fort så kolla den sidan!

Mvh Fredde

Det tackar vi för Fredde smile Ska genast ta mig en titt där o se om man kan komma fram till något smile

Den som påstår att sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

Sök