jag fick min bil stulen för 1 år sedan. vit 200sx. hörde bilen startade, gick ut på balkongen och såg dem köra bort bilen. ringde 112. dagen efter hade någon sett bilen 7.00 på morgonen i en stad låååångt borta. 16.00 såg polisen bilen i samma stad vid ett rödljus. och jakten började. efter 7mils vansinnesfärd. 3 polisbilar inblandade så fick dem stopp på dem.
bara jag som tycker det va ruskigt korkat att köra runt med bilen? hehe...

åkte och hämta bilen. inge direkta yttre skador. en bula på ett däck, fronten hängde lite. har väl slagit i en trottoar el nått. en fågel hade pressats mellan fronten och iccen. fjädraröverallt och en död fågel hängde under.
i bilen fanns ett sprillans nytt extraktorgrenrör, detta låg bakom passagerarstolen när jag lämna bilen på min parkering. hittade det i bakluckan när jag hämta bilen. satt dvd och skärm och dvd i bilen. ingen skiva satt i när jag lämna bilen, och när jag hitta bilen va skärmen utvikt och en film "canonball" satt i och spelaren, hade också stått på så batteriet va slut i bilen.
det som saknades i bilen va 4 mjuka bälteskuddar 4st kondomhattar sånna där nallar. en jacka som kosta mig 400:-.
vad är det för fel?? INGENTING av värde saknades.
hitta kofötter verktyg rånarluva gasmask, olika typer av vapen, askar med amunition till typ luftpistol och grejer i bilen. polisen såg förvånad ut när jag sa att inget av detta är mitt...

polisen sa också... "du! jävlar vad bilen din går bra" och så skratta han...

bilen gick som en påse nötter när jag skulle köra hem den. stannade, öppna huven och såg att wastegate stången hade hoppat av.. pilla dit den. jävlar vad fint den gick. gick precis som innan. motorn va helrenoverad 900mil innan dem stal den. nu står dock bilen och sammlar damm. dem slet ju sönder en del inrdning i brist på annat att göra.