7366
Sök

vad har scorpio för bultdelning på fälgar?? och vilka andra märken har samma??

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
28 augusti 2007
Trådstartare
som topic lyder och sen undrar jag vilka andra märken som har samma bultdelning som scorpio??

tack på förhand

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

259 Inlägg
28 augusti 2007
är väl 5/112 om jag inte minns fel. vet ej vilka andra som har samma men ja hade mina scorpio fälgar på min mercedes 190 ett tag och det passade.

2 271 Inlägg
28 augusti 2007
inte säker men har inte gamla audis det också?

259 Inlägg
28 augusti 2007
jo de kan nog stämma.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
28 augusti 2007
Trådstartare
okej, som jag trodde, att det var 5*112 men var osäker så då är det bäst att fråga smile

tack för svaren, ös på med fler tips på vilka fler märken som har samma smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

draminbil.nu
1 382 Inlägg
28 augusti 2007
Alla mercedes har 5/112.. Gamla Volkswagen har det också.. (iallafall Vw bussar tongue)

654 Inlägg
29 augusti 2007
Som förståt så är bulltmönstret en bidragande faktor till hurvidare ett par fälgar skall passa eller inte.
MEN,det finns även nått som heter navcentrum..Det är hålet i mitten på fälgen,det skilljer mellan många bilar och måste även va samma alt större diameter än vad din bil har.
Plus att det även skall va ett ET som passar in någorlunda på din bil så fälgarna inte sticker ut 1m utanför skärmarna eller skrapar i i fjäderbenet på insidan av fälgen.

Sök