Beror ju lite på bilen dom ska sitta på också. Jag vill ha bred polerad kant med lackat centrum på min GTS. Men t.ex på min Commodore '67 skulle jag vilja ha breddade original Commodore GS plåtfälgar. Helst med så bred kant som möjligt. Iaf bak. Fram kan det vara lite smalare då bilen inte har servo, plus att hjulhusen inte är så breda fram. Ska försöka få i 225, 235 eller 245 bak. Har mätt upp och det ska gå. Fram får det bli max 205. Blir brett ändå.
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Träfälgar vore rätt ballt... fast man börjar väl gråta när dem sväller
Senast redigerat av Sushikocken (5 september 2007)
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Jag ser vissa likheter mellan er med fälgar och Ebba Von Sydow med sin blogg...
Jepp, vi är Ebbor hela bunten, igentligen skulle vi vilja diskutera handväskor o chiuauahundar här. Men eftersom vi är biltokiga Damer o herrar så får vi diskutera det vi kan bäst;)
vore inte fel med ett par djupa färgar med lackad och polerad kant i bilens färg med svart nav/centrum eller dylikt..hade vart riktigt coolt eller kromat nav+centrum och lackad fälgkant.
split fälgar e ju snyggast, kan väl inte bli omodernt?
varför splitfälgar? visst är dem snygga men dem är bara jobbiga att handskas med om man ska "splitta" dem.. man måste veta vart just den bulten satt och hur mycket den var dragen osv osv för att fälgen inte ska läcka luft och vara ostabil när man kör.. och sen är dem dyra:P
Ja, snygga. haha det e ju racing förfan. Man behöver ju aldrig ta isär dem. Är ju bara så fläskigt med insex skruvar runt om. Hatar när man ser det och det är fejk. Japp, kostar det så smakar det.
skulle vart lite småfräckt med mattsvart fälgbana, limegrönt på själva fälgdelen och med mattsvarta hjulbultar Jag skulle nog köpt dom om jag hade haft en bil i dom färgerna iaf:P Men jag tror att det kommer komma en hel del matt-lackerade fälgar. rätt så snyggt:P