vad är det sexigaste med en kvinnas/mans kropp?

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
29 augusti 2007 · 5 753 Inlägg

Emma_ skrev:

_Glenne_ skrev:

Emma_ skrev:

Sant smile

japp sant, jag är inte alltid lika dum som det verkar haha roll





till topic, men sexigast på en tjej måste väll nästan vara en fin kroppen, alltså hela kroppen, men nått speciellt vet jag inte, har inte riktigt funderat på det, man ser en tjej som är fin eller ful thats it typ tongue

Beror helt olika till person, andra tycker inte så o andra gör det..

joo men det var ju vad jag tyckte och inte vad nån annan tyckte

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Kanse
29 augusti 2007 · 1 120 Inlägg

hmm.. Hans bil.. haha skoja.. tongue hans humor wink

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Benan
29 augusti 2007 · 271 Inlägg

Håret och rumpan!

Martin 9-3 Fisketokig
29 augusti 2007 · 2 997 Inlägg

Nu är det bara att erkänna.

Visst är helheten viktigast, det inre mm.
Men pratar vi på kroppen så går det inte komma bort ifrån att brösten är det som utmärker.

Just att snygga/stora bröst är något som uppskattas kan jag skylla på min sambo, innan jag träffade henne så var det ögonen hos tjejer smile

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
melodic_death_metal
29 augusti 2007 · 622 Inlägg

först ögonen, sen är alltid kroppen viktig, främst rumpan då

mjukismagnus
29 augusti 2007 · 470 Inlägg

Ögonen "Helst Bruna så mörka som möjligt" smile  Sen är det helheten som gäller en Tjej kan vara sexig på olika sätt...

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!
ghost_boy83 CREW
29 augusti 2007 · 2 594 Inlägg

bruna ögon r fint samt mörkt hår har alltid vart svag för det sen får dom görna ha lite hull på kroppen och kurvig smile

klimpan
29 augusti 2007 · 2 600 Inlägg

helheten så klart och presonligheten smile annars ljusblå ögon långt vakert hår smile

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
jerky "the real jerk"
29 augusti 2007 · 301 Inlägg

gärna lite grumliga ögon så att det går att drömma sig bort där inne roll  annars är magen och rumpan viktig

as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!
Rojpen
29 augusti 2007 · 2 230 Inlägg

ja ni bra fråga för det finns ingen likhet med nån tjej jag haft:S så svårt att säga, men skulle nog kunna säga utstråling och sättet dom är på dvs perosligheten.. men visst, en läcker rumpa kan man ju inet hålla ögonen borta frånwink

(orkar inte byr om stavning)

så kan det vara då det inte blev som det skulle
golf88
29 augusti 2007 · 956 Inlägg

BMW_Galen_Tjej skrev:
hmm.. Hans bil.. haha skoja.. tongue hans humor wink

haha du skojade inte:p

eldus veldus
Audi A6 (2017)
Niinaskyline
29 augusti 2007 · 455 Inlägg

Aa min kille har redan allt jag önskar mig big_smile en rikigt läcker bit wink

På tjejer kan jag tycka rumpan, ögonen, magen och håret smile

Goli
29 augusti 2007 · 793 Inlägg

Ja tycker själva övergången mellan mage, rygg, sidor till rumpa är viktig!big_smile Själva figuren hehe big_smile Men är man bara ute efter att titta så kollar man ju på bröst o rumpa, sen ska man bli känslig, då kollar man på ögon, mage osv.

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36
Netzki
29 augusti 2007 · 165 Inlägg

Killars underarmar, mumma wink

Beeveel
29 augusti 2007 · 312 Inlägg

helheten i ansiktet och rumpan absolut! utsrålning e oxå bra tongue och själva kropps formen i sej e väll oxå viktig ändå big_smile   stora bröst e det väll heller inge fel på!! o glöm inte håret smile 
alltså : Typ det mesta    big_smile                  ELITA FTW !!!! big_smile

Life is what you make it. And if you don't make it who's gonna make it for you?
PlumCrazy
29 augusti 2007 · 881 Inlägg

Helheten helt klart, men annars så är det väl brösten tycker jag tongue och då menar jag inte Toys 'R Us bröst, utan riktiga! big_smile o Ögonen! Får inte glömmas bort wink

Ändå en svår fråga att besvara. big_smile

Volvo S70 R "019 Black Stone" (1997)
Mäki Långsam Perfektionist
29 augusti 2007 · 4 800 Inlägg

Lite halvsmå bröst, höfterna, magen och rumpan. Allt ska vara lite lagomt bara. Det måste vara drömmen för stunden smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
riding
29 augusti 2007 · 23 Inlägg

Nått som är sjuk sexigt på killar är linjerna precis vid hmm.. Höfterna/magen... Dom där Brad Pitt-linjerna ni vet tongue

FreddeK
29 augusti 2007 ·

På tjejer är det viktigaste brösten! sen kommer arslet och dom ska vara slanka och välmående! sen kommer ansiktet...eller ja kanske ansiktet först...ne brösten först och sen ansiktet...sen rumpan.

HOLLELLE
29 augusti 2007 · 409 Inlägg

jag vette tusan hur jag kollar på en brud första gången. men jag gör en snabb kalkylering när jag ser helheten och om hon klarar fas ett tror jag att jag kollar in brösten, ansiktet, rumpan.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang