Kan Man Va Nöjd? Jag Tror Inte Det!

SupraXtreme
29 augusti 2007 · 53 Inlägg

Men alla kanske inte har lika mycket pengar som du,  som kan köpa vilken bil man vill..


Det allt handlar om är o ha nåt eget, hur roligt är det o åka till stan o möta 5 lika dana bilar..

---PB-Performance--- Sponsorer 2011 Däckcity-Bestparts.se-streetperformance.se-Dekaltrim.nu-www.camflow.se-www.twsdack.se-www.spacer.se-www.aigloowdesign.com-
Mitsubishi Evo ix "1jz" (2006)
BMW 320 Turbo "PB-Performance Drift" (1992)
Martin 9-3 Fisketokig
29 augusti 2007 · 2 997 Inlägg

Jag kan hålla med där.

När det gäller utsidan är det många gånger överdrivet och all plast förstör helheten.

På vissa bilar kan det funka men allt för sällan ser det bara så fel ut.

Man behöver inte byta 9 av 10 synliga delar för att bli unik om det är det man eftersträvar.

Har själv bara kostat på Toning, fälgar bytt lite lampor och satt dit någon dekal av det som syns utåt.

förstärkt utseendet utan att göra om något...

Har för övrigt inte mött eller sett en likadan bil sedan jag skaffade min för 20 månader sedan...


Kör en Volvo 740/850/v70 mm och tänkt sticka ut så då förstår jag inte varför man inte tar en mindre vanlig bil från början

Senast redigerat av Martin 9-3 (29 augusti 2007)

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
Aerodynamik ...
29 augusti 2007 · 7 120 Inlägg

Jag ser styling lite som att bygga sin egen bil, precis så man själv vill ha den (på ett ungefär) Handlar ju inte om att man tycker bilen är ful original.

D-No Avstängd
29 augusti 2007 · 658 Inlägg

Martin 9-3 skrev:
Jag kan hålla med där.

När det gäller utsidan är det många gånger överdrivet och all plast förstör helheten.

På vissa bilar kan det funka men allt för sällan ser det bara så fel ut.

Man behöver inte byta 9 av 10 synliga delar för att bli unik om det är det man eftersträvar.

Har själv bara kostat på Toning, fälgar bytt lite lampor och satt dit någon dekal av det som syns utåt.

förstärkt utseendet utan att göra om något...

Har för övrigt inte mött eller sett en likadan bil sedan jag skaffade min för 20 månader sedan...


Kör en Volvo 740/850/v70 mm och tänkt sticka ut så då förstår jag inte varför man inte tar en mindre vanlig bil från början

Håller med dej till fullo !!

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
SupraXtreme
29 augusti 2007 · 53 Inlägg

Martin 9-3 skrev:
Jag kan hålla med där.

När det gäller utsidan är det många gånger överdrivet och all plast förstör helheten.

På vissa bilar kan det funka men allt för sällan ser det bara så fel ut.

Man behöver inte byta 9 av 10 synliga delar för att bli unik om det är det man eftersträvar.

Har själv bara kostat på Toning, fälgar bytt lite lampor och satt dit någon dekal av det som syns utåt.

förstärkt utseendet utan att göra om något...

Har för övrigt inte mött eller sett en likadan bil sedan jag skaffade min för 20 månader sedan...


Kör en Volvo 740/850/v70 mm och tänkt sticka ut så då förstår jag inte varför man inte tar en mindre vanlig bil från början

Du har ju en ny bil  vänta några år,

---PB-Performance--- Sponsorer 2011 Däckcity-Bestparts.se-streetperformance.se-Dekaltrim.nu-www.camflow.se-www.twsdack.se-www.spacer.se-www.aigloowdesign.com-
Mitsubishi Evo ix "1jz" (2006)
BMW 320 Turbo "PB-Performance Drift" (1992)
D-No Avstängd
29 augusti 2007 · 658 Inlägg

SupraXtreme skrev:

Martin 9-3 skrev:
Jag kan hålla med där.

När det gäller utsidan är det många gånger överdrivet och all plast förstör helheten.

På vissa bilar kan det funka men allt för sällan ser det bara så fel ut.

Man behöver inte byta 9 av 10 synliga delar för att bli unik om det är det man eftersträvar.

Har själv bara kostat på Toning, fälgar bytt lite lampor och satt dit någon dekal av det som syns utåt.

förstärkt utseendet utan att göra om något...

Har för övrigt inte mött eller sett en likadan bil sedan jag skaffade min för 20 månader sedan...


Kör en Volvo 740/850/v70 mm och tänkt sticka ut så då förstår jag inte varför man inte tar en mindre vanlig bil från början

Du har ju en ny bil  vänta några år,

Känner du dej träffad ? Tycker du att du har en plastad bil ?

Hade jag haft mkt pengar hade ja inte kört en S2000, då hade ja nog kört lambo lr ferrari.

Senast redigerat av BEATNIK (29 augusti 2007)

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
Davv3
29 augusti 2007 · 1 019 Inlägg

Smaken är som baken.. Delad !

Omöjligt att alla personer ska tycka lika..Vissa tycker man förstör bilarna med all styling och vissa tycker bilarna blir riktigt grymma.. Skulle själv inte tycka att det skulle vara roligt att åka runt i en bil som ser ut som alla andra.. det är väl upp till var och en vad man gör med sin egen bil. Och vist finns det överdrivna bilar.. Men vilket sjukt arbete de har lagt ner på dom, det är mest det man är farsinerad av smile

/Davve

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]
D-No Avstängd
29 augusti 2007 · 658 Inlägg

Om ja nu ska va ärlig, när man sitter ute på sommaren och äter glass lr nått så åker d förbi extremt stylade bilar, då har ja aldrig hört någon säga, fan va schysst bil lr nått possitivt om de, utan det jag hört varje gång är typ, fan vilkne vinge den borde sitta på ett flygplan hlevete han har 30 kg plast som hänger,typ sånna kommentarer.

Sen vet jag att de som håller på med att plasta sina bilar är väl folk som e unga typ 10 år yngre än mig,så ja förstår väl dom till viss del. wink

sen att smaken e delad, det är väl tur det på ett sätt, men mina ögon får ont tongue

Senast redigerat av BEATNIK (29 augusti 2007)

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
SupraXtreme
29 augusti 2007 · 53 Inlägg

BEATNIK skrev:

SupraXtreme skrev:

Martin 9-3 skrev:
Jag kan hålla med där.

När det gäller utsidan är det många gånger överdrivet och all plast förstör helheten.

På vissa bilar kan det funka men allt för sällan ser det bara så fel ut.

Man behöver inte byta 9 av 10 synliga delar för att bli unik om det är det man eftersträvar.

Har själv bara kostat på Toning, fälgar bytt lite lampor och satt dit någon dekal av det som syns utåt.

förstärkt utseendet utan att göra om något...

Har för övrigt inte mött eller sett en likadan bil sedan jag skaffade min för 20 månader sedan...


Kör en Volvo 740/850/v70 mm och tänkt sticka ut så då förstår jag inte varför man inte tar en mindre vanlig bil från början

Du har ju en ny bil  vänta några år,

Känner du dej träffad ? Tycker du att du har en plastad bil ?

Hade jag haft mkt pengar hade ja inte kört en S2000, då hade ja nog kört lambo lr ferrari.

Nej känner mig inte så träffad efter som min är breddad i plåt..

jaja smaken är som baken

---PB-Performance--- Sponsorer 2011 Däckcity-Bestparts.se-streetperformance.se-Dekaltrim.nu-www.camflow.se-www.twsdack.se-www.spacer.se-www.aigloowdesign.com-
Mitsubishi Evo ix "1jz" (2006)
BMW 320 Turbo "PB-Performance Drift" (1992)
D-No Avstängd
29 augusti 2007 · 658 Inlägg

Plastigt utseende menar jag, men coolt att den e gjord i plåt.

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
D-No Avstängd
29 augusti 2007 · 658 Inlägg

Sluskk skrev:
du ¨måste bara hata alla fast and the f..... filmerna

fast and the furious ? Nej dom e roliga, alla bilar ser ut som leksaksbilar med sina stripes och dekaler å vingar å skit sen neon ljuset under tillför Ufo känsla.big_smile

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
K_Johansson
29 augusti 2007 · 45 Inlägg

får nog hålla med! visst kan det vara snyggt med nån annan spoiler och fälgar, men det ska inte vara nått extremt det ska vara cleant. I många fall är det lite för mycket " fast and the furious"
Men som sagt smaken är som baken;)

supratjejen Toyaddict
29 augusti 2007 · 241 Inlägg

Jag tror dom flesta gillar att ha nåt att göra, ett projekt, en hobby!! En del gillar att pyssla och dona och se resultat.. Det kan vara inom styling, trim eller ljud. Vad man är intresserad av helt enkelt!

Jag har inga planer på att styla min bil, fälgar vill jag ha andra förstås.. Och om jag sänker bilen är det endast för väghållningens skull!

Kan hålla med om att det överdrivs en hel del! Men låt folk göra vad dom tycker är kul smile

Själv tycker jag det är som julafton varje gång jag får hem nått trim jag beställt till bilen big_smile

Mazda RX7 Turbo II -88
Toyota Corolla Tsport -05
Toyota Supra turbo mkIII -89 R.I.P
golf88
29 augusti 2007 · 956 Inlägg

Dom flesta jag pratar med undrar vad det är för bil jag har...Jag låter dom gissa..men bara ett fåtal har svarar rätt..Men inte tycker jag den är "överstylad"

eldus veldus
Audi A6 (2017)
D-No Avstängd
29 augusti 2007 · 658 Inlägg

golf88 skrev:
Dom flesta jag pratar med undrar vad det är för bil jag har...Jag låter dom gissa..men bara ett fåtal har svarar rätt..Men inte tycker jag den är "överstylad"

Du gillar cosworth ser jag..

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
Tega Yrkesförare
29 augusti 2007 · 1 073 Inlägg

Personligen så älskar jag det cleana med bilar. Dvs lätta modifieringar som emblemrensning, toning, fälgar, originalkjolpaket men framför allt snygg lack!

En clean, snygg bil lockar iaf genast min blick framför en överdriven plastraket.
Sen får folk gärna spöka ut sina bilar, detta är bara vad jag tycker:)

Hmm.
29 augusti 2007 ·

vaughn skrev:
kan bara hålla med... tycker absolut inte om mr funs bilar tex fiskar och skit i bilen det är ju lite överdrivet iaf

hah!, De måste vara svårt att hålla de levande... och massa jobb dessutom. men, hittar inte bilen eller han någonstans på forumet. ngn som vill länka?

Tack

D-No Avstängd
29 augusti 2007 · 658 Inlägg

Tega skrev:
Personligen så älskar jag det cleana med bilar. Dvs lätta modifieringar som emblemrensning, toning, fälgar, originalkjolpaket men framför allt snygg lack!

En clean, snygg bil lockar iaf genast min blick framför en överdriven plastraket.
Sen får folk gärna spöka ut sina bilar, detta är bara vad jag tycker:)

Mkt bra sagt !!

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
D-No Avstängd
29 augusti 2007 · 658 Inlägg

Hmm. skrev:

vaughn skrev:
kan bara hålla med... tycker absolut inte om mr funs bilar tex fiskar och skit i bilen det är ju lite överdrivet iaf

hah!, De måste vara svårt att hålla de levande... och massa jobb dessutom. men, hittar inte bilen eller han någonstans på forumet. ngn som vill länka?

Tack

Googla

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
D-No Avstängd
29 augusti 2007 · 658 Inlägg

Måste tillägga att rensa bilen för att få ner vikten är en helt annan sak, prestandamässigt.

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang