Kan Man Va Nöjd? Jag Tror Inte Det!

MrTobias
29 augusti 2007 · 1 297 Inlägg

En volvo s60 då? är inte speciellt snygg original men kan bli riktigt läcker med ett kjolpaket. Talar den bilen för sig själv? Saab 9-3, samma där. Vad får man göra med en bil egentligen enligt dig beatnik?

stressmek
29 augusti 2007 · 116 Inlägg

en undran nu när ni pratar massa styling och sånta vad skulle ni kalla min bil stylad (finns inge som helst plast) customiserad clean eller överdriven. alla hittar sitt sätt att sticka ut.
dom flesta jag träffat tycker att göra så med en gammal hederlig jänkare är som att pissa i kyrkan (så gör man bara inte) men men jag gillar det. och jag kan ärligt säga att ja inte sett en enda likadan. smile
tur alla tycker olika. tänk om alla skulle gilla brunetter bara. eller bara vilja åka volvo va trist allt skulle vara.

passa på att lägga en börn idag för imorn kan däcken vara slut
Edman Busdriver
29 augusti 2007 · 389 Inlägg

stressmek skrev:
en undran nu när ni pratar massa styling och sånta vad skulle ni kalla min bil stylad (finns inge som helst plast) customiserad clean eller överdriven. alla hittar sitt sätt att sticka ut.
dom flesta jag träffat tycker att göra så med en gammal hederlig jänkare är som att pissa i kyrkan (så gör man bara inte) men men jag gillar det. och jag kan ärligt säga att ja inte sett en enda likadan. smile
tur alla tycker olika. tänk om alla skulle gilla brunetter bara. eller bara vilja åka volvo va trist allt skulle vara.

Jag vet inte vad jag ska kalla den, men jag tycker att den är cool.

Senast redigerat av Edman (29 augusti 2007)

K_Johansson
29 augusti 2007 · 45 Inlägg

stressmek skrev:
en undran nu när ni pratar massa styling och sånta vad skulle ni kalla min bil stylad (finns inge som helst plast) customiserad clean eller överdriven. alla hittar sitt sätt att sticka ut.
dom flesta jag träffat tycker att göra så med en gammal hederlig jänkare är som att pissa i kyrkan (så gör man bara inte) men men jag gillar det. och jag kan ärligt säga att ja inte sett en enda likadan. smile
tur alla tycker olika. tänk om alla skulle gilla brunetter bara. eller bara vilja åka volvo va trist allt skulle vara.

Skulle kalla den clean absolut inte överdriven!

D-No Avstängd
29 augusti 2007 · 658 Inlägg

MrTobias skrev:
En volvo s60 då? är inte speciellt snygg original men kan bli riktigt läcker med ett kjolpaket. Talar den bilen för sig själv? Saab 9-3, samma där. Vad får man göra med en bil egentligen enligt dig beatnik?

På en sådan bil räcker det att tex lacka ner den om den redan inte är nerlckad, ett par fina fälgar som inte ser för stora ut , en sänkning , sen kan man ju rensa på emblem tex...kanske finns någon liten diskret spoiler som man kan slänga på som följer bilens linjer, man kan trycka dit dimljus om d inte redan finns....finns ju massor utan att plasta den.


Sen får alla göra va dom vill , tyckte bara det skulle va kul och debatera om ämnet.


tänk så mkt pengar fast and furious filmerna har tjänat in åt alla firmor som säljer massa plast, och så många som öppnat nya plastsäljnings firmor pga av de filmerna. När 1 an kom ut då va det massor av neon som gällde, nu har det avtagit lite, sen att köra race blev ju inne som faaaaaaaaaaan nu hör man inte lika mkt om "stripp"  längre, när 3 an kom ut då driftar ALLA "nästan" nu, det är det som e inne.....herregud säger ja bara....

Senast redigerat av BEATNIK (29 augusti 2007)

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
Nordh ><((((º>
29 augusti 2007 · 115 Inlägg

Ett kjolpaket kan ju vara snyggt om det passar med bilens linjer.

Vissa existerande kjolar kan man ju börja fundera på hur dom ens lämnade ritbodet. Tex:


http://www.newcelica.org/partscatalog/images/installed/deltakit3.jpg

wink

Jag kommer inte på nått skoj att skriva här, så jag skiter i det.
D-No Avstängd
29 augusti 2007 · 658 Inlägg

Nordh skrev:
Ett kjolpaket kan ju vara snyggt om det passar med bilens linjer.

Vissa existerande kjolar kan man ju börja fundera på hur dom ens lämnade ritbodet. Tex:


http://www.newcelica.org/partscatalog/i … takit3.jpg

wink

Sorry men va fan e det hmm

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
Nordh ><((((º>
29 augusti 2007 · 115 Inlägg

BEATNIK skrev:

Nordh skrev:
Ett kjolpaket kan ju vara snyggt om det passar med bilens linjer.

Vissa existerande kjolar kan man ju börja fundera på hur dom ens lämnade ritbodet. Tex:


http://www.newcelica.org/partscatalog/i … takit3.jpg

wink

Sorry men va fan e det hmm

Från början var det en celica, men nu är det nog en plåtburk redo för återvinning.

Jag kommer inte på nått skoj att skriva här, så jag skiter i det.
D-No Avstängd
29 augusti 2007 · 658 Inlägg

^^^  lol

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
Germax
29 augusti 2007 · 12 086 Inlägg

Orka trådar där folk säger vad de tycker är snyggt, fatta att det finns lika många åsikter som människor. Man behöver inte skriva en hel uppsats om hur fult man tycker något är, det har gjort för många gånger redan..

D-No Avstängd
29 augusti 2007 · 658 Inlägg

JapMax skrev:
Orka trådar där folk säger vad de tycker är snyggt, fatta att det finns lika många åsikter som människor. Man behöver inte skriva en hel uppsats om hur fult man tycker något är, det har gjort för många gånger redan..

LÄS DÅ FÖR FAN INTE !!!!!


Det är ett forum, folk diskuterar, passar det inte så get the fuck out !

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
Aerodynamik ...
29 augusti 2007 · 7 120 Inlägg

Ska visa ett exempel på hur man gör en snygg bil, ännu snyggare!

http://www.markhenryart.com/Tyler_Henry/Roll%20Over/OriginalSupra.jpg
Helt original TT Supra -93 , vacker. Men kan bli vackrare.

http://www.atlantastreets.com/gallery/full_size/rush_full_size.jpg
Ännu en TT Supra -93, fast med "hängande plast" och "grotesk vinge" osv.

Tycker ni verkligen det är så fult? neutral

MrTobias
29 augusti 2007 · 1 297 Inlägg

Aerodynamik skrev:
Ska visa ett exempel på hur man gör en snygg bil, ännu snyggare!

http://www.markhenryart.com/Tyler_Henry … lSupra.jpg
Helt original TT Supra -93 , vacker. Men kan bli vackrare.

http://www.atlantastreets.com/gallery/f … l_size.jpg
Ännu en TT Supra -93, fast med "hängande plast" och "grotesk vinge" osv.

Tycker ni verkligen det är så fult? neutral

mmmmmmmmm ögongodis smile)))

M1Get
29 augusti 2007 · 360 Inlägg

BEATNIK skrev:
Sen får alla göra va dom vill , tyckte bara det skulle va kul och debatera om ämnet.


tänk så mkt pengar fast and furious filmerna har tjänat in åt alla firmor som säljer massa plast, och så många som öppnat nya plastsäljnings firmor pga av de filmerna. När 1 an kom ut då va det massor av neon som gällde, nu har det avtagit lite, sen att köra race blev ju inne som faaaaaaaaaaan nu hör man inte lika mkt om "stripp"  längre, när 3 an kom ut då driftar ALLA "nästan" nu, det är det som e inne.....herregud säger ja bara....

Vi får med andra ord försöka få skaparna av filmen att ni nästa film få med vanligabilar som typ kraschar eller någe

Undra hur resulltatet skulle bli smile

SupraXtreme
29 augusti 2007 · 53 Inlägg

Blir ju inte så roligt o åka på uställnigar när alla i princip ser lika dana ut...

men men vi får väl köpa oss alla styling nördar en varsin gul honda s2000.

Så kommer det bli skit kul    alla kan ju ha olika däck ventiler smilesmilesmile

---PB-Performance--- Sponsorer 2011 Däckcity-Bestparts.se-streetperformance.se-Dekaltrim.nu-www.camflow.se-www.twsdack.se-www.spacer.se-www.aigloowdesign.com-
BMW 320 Turbo "PB-Performance Drift" (1992)
Mitsubishi Evo ix "1jz" (2006)
sik
29 augusti 2007 · 1 072 Inlägg

Kan det ha med att trådskaparen har tummen mitt i näven så han kastar ut sin illska ? tongue

Till ämnet. Har aldrig sett en helt orginal bil som är snygg. Impreza är nära men ändå inte i mitt tycke. Ferrari & div status bilar går göra snyggare och mer unik än va dom redan är.
Som s2000, den hade blivit snyggare med plåtkabbe i mitt tycke.. men men.. alla har ju olika smak!

D-No Avstängd
29 augusti 2007 · 658 Inlägg

SupraXtreme skrev:
Blir ju inte så roligt o åka på uställnigar när alla i princip ser lika dana ut...

men men vi får väl köpa oss alla styling nördar en varsin gul honda s2000.

Så kommer det bli skit kul    alla kan ju ha olika däck ventiler smilesmilesmile

Det va intelligent sagt.

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
SupraXtreme
29 augusti 2007 · 53 Inlägg

Men det är ju det du menar

---PB-Performance--- Sponsorer 2011 Däckcity-Bestparts.se-streetperformance.se-Dekaltrim.nu-www.camflow.se-www.twsdack.se-www.spacer.se-www.aigloowdesign.com-
BMW 320 Turbo "PB-Performance Drift" (1992)
Mitsubishi Evo ix "1jz" (2006)
D-No Avstängd
29 augusti 2007 · 658 Inlägg

sik skrev:
Kan det ha med att trådskaparen har tummen mitt i näven så han kastar ut sin illska ? tongue

Till ämnet. Har aldrig sett en helt orginal bil som är snygg. Impreza är nära men ändå inte i mitt tycke. Ferrari & div status bilar går göra snyggare och mer unik än va dom redan är.
Som s2000, den hade blivit snyggare med plåtkabbe i mitt tycke.. men men.. alla har ju olika smak!

Tummen mitt i näven ?!? Du jag har byggt mer än va du nånsin kommer bygga, både Chopper hojar och bilar, så jag har nog mer kunskap än många kan jag lova.

angående Plåtcabbe, Hardtopp antar jag att du menar, det funderar jag på.

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
Aerodynamik ...
29 augusti 2007 · 7 120 Inlägg

Ingen kommentar på mina Supra-bilder? Tycker du itne den vita är "förstörd och grotesk plastraket" ? roll

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang