3525
Sök

Kan Man Va Nöjd? Jag Tror Inte Det!

FreddeK
30 augusti 2007
klart man ser ner på en fjortis som kommer i sin fula nerplastade bil och dunkar nummerskylt.
för mig är dom personerna mindre värda!

*Ironi*

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
30 augusti 2007
alltså jag förstår inte vitsen med denna tråden?? det är väl ändå från person till person detta eller?? vissa vill ha mer cleant stuk och andra gillar mer extrema byggen.. varför inte bara acceptera att folk har olika smak??

1 072 Inlägg
30 augusti 2007
BEATNIK skrev:
Mäki skrev:
sik skrev:
Jahopp. Troligtvis är du rätt kille för att kunna avgöra den saken. lol

Förstår du väl. Han är ju originalare och ser ner på andra. Dom kan mycket.   Det är åtminstone uppfattningen jag får, att ni ser ner på oss för att vi vill vara annorlunda, rätta mig ifall jag har fel.

Jaså är det så det visste jag inte att jag/vi orginalare ser ner på andra.

Tydligen gör ni ju det då du var snabb på att påpeka att du var en riktig höjdare på det mesta inom båge/bil. Du har ju iaf lyckats byta lite slang och polera tryckrören smile Men det har väll nån verkstad som någon polare äger gjort va??? lol
Du har iaf en fin bil så den ska jag icke hacka på! Lycka till

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
30 augusti 2007
Vad är det för fel med att göra nåt som är snyggt till ännu snyggare?

Dock så kan jag väl hålla med lite iaf med att det man sätter på faktiskt ska matcha resten av bilens linjer. Fast sen å andra sidan är det vissa saker på orginalbilar som inte passar in riktigt heller...

Whine whine!

Avstängd
658 Inlägg
30 augusti 2007
Trådstartare
GurraG skrev:
alltså jag förstår inte vitsen med denna tråden?? det är väl ändå från person till person detta eller?? vissa vill ha mer cleant stuk och andra gillar mer extrema byggen.. varför inte bara acceptera att folk har olika smak??

Vitsen med tråden är att ALLA har 1 kvm myggnät på sina bilar !!

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!

Avstängd
658 Inlägg
30 augusti 2007
Trådstartare
sik skrev:
BEATNIK skrev:
Mäki skrev:
Förstår du väl. Han är ju originalare och ser ner på andra. Dom kan mycket.   Det är åtminstone uppfattningen jag får, att ni ser ner på oss för att vi vill vara annorlunda, rätta mig ifall jag har fel.

Jaså är det så det visste jag inte att jag/vi orginalare ser ner på andra.

Tydligen gör ni ju det då du var snabb på att påpeka att du var en riktig höjdare på det mesta inom båge/bil. Du har ju iaf lyckats byta lite slang och polera tryckrören smile Men det har väll nån verkstad som någon polare äger gjort va??? lol
Du har iaf en fin bil så den ska jag icke hacka på! Lycka till

Får väl tala om för den lilla pojken här med sin fina Mazda att nej jag har inte bytt det själv, rören och slangarna du tjötar om satt faktiskt på när jag köpte bilen. Och ingenting är polerat den är såpass fräsch...en så fräsch bil önskar du att du hade va ?!cool

Sik: Du vet väl att påhopp inte är accepterat på denna sidan ?
Senast redigerat av BEATNIK (30 augusti 2007)

Clean EG Squad President
Det Har Inte Ni !!

237 Inlägg
30 augusti 2007
henkebenke skrev:
BEATNIK skrev:
vaughn skrev:
kan bara hålla med... tycker absolut inte om mr funs bilar tex fiskar och skit i bilen är överdrivet

HAHAHAHAH fiskar..va fan har han det ??? Han måste ju va helt bäng lol

Det är vad jag sagt änna sedan han förstörde dendär 300zxan lol

Du menar Zerrain? de e inte samma kille han heter Kooz som byggde den...

Håller med om de andra med Plast saker på bilarna...Ett rent o shysst stuk med feta fälgar o sänkning o tonande rutor e snyggast...

Världens Häftigaste....De E Jag de...

Saaboholic
3 129 Inlägg
30 augusti 2007
Sokrates skrev:
Finns bilar som inte behöver stylas,, attityden finns redan från fabrik, behöver inte bli så dyrt heller,,,,,wink

Tommy.

Tack, för att man äntligen får se ett vettigt inlägg bland alla urspårningar som blivit i tråden!cool

"Liberty of thought is the life of the soul"

Avstängd
658 Inlägg
30 augusti 2007
Trådstartare
Till Sik : Som tror att jag är avundsjuk och inte kan bygga själv Hade du klarat av att bygga en sån här tex NU HAR DETTA INTE MED TRÅDEN ATT GÖRA MEN...

Kameran gick åt helvete när ja höll på å fota men man ser ändå

http://i61.photobucket.com/albums/h44/papamangas/MyChopper.jpg

http://i61.photobucket.com/albums/h44/papamangas/JagPChopper5.jpg

Clean EG Squad President
Det Har Inte Ni !!

1 703 Inlägg
30 augusti 2007
-ROSEN- skrev:
henkebenke skrev:
BEATNIK skrev:

HAHAHAHAH fiskar..va fan har han det ??? Han måste ju va helt bäng lol

Det är vad jag sagt änna sedan han förstörde dendär 300zxan lol

Du menar Zerrain? de e inte samma kille han heter Kooz som byggde den...

Håller med om de andra med Plast saker på bilarna...Ett rent o shysst stuk med feta fälgar o sänkning o tonande rutor e snyggast...

Same shit, different names wink

264 Inlägg
30 augusti 2007
Ni argumenterar att man inte skall ändra bilens utseende mer än nödvändigt - då måste jag fråga er vad ni anser om Boyd Coddingtons, Unique Performance, Foose Design, Year One osv. Är inte det styling om något? Hur kommer det sig att dessa företag ofta kämpar om Riddler priset för bästa bil?

Jag anser att ni måste vidga era vyer
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ingen av dessa^^ hänger väl på 40kg plast på någon bil?
inte några vanliga jappsbilar heller eller?
stilfullt minst sagt.

tack och hej inge plast för mig.tongue
Senast redigerat av NiMroD (30 augusti 2007)

Saaboholic
3 129 Inlägg
30 augusti 2007

hehe klockren! speciellt vingen smile

Saaboholic
3 129 Inlägg
30 augusti 2007
NiMroD skrev:
Ni argumenterar att man inte skall ändra bilens utseende mer än nödvändigt - då måste jag fråga er vad ni anser om Boyd Coddingtons, Unique Performance, Foose Design, Year One osv. Är inte det styling om något? Hur kommer det sig att dessa företag ofta kämpar om Riddler priset för bästa bil?

stilfullt minst sagt.

Chip foose är ett jävla arlse. jag gillar boyds byggen men jag gillar inte alltid sättet han driver de anställda på, men visst blir många riktigt snygga.

Avstängd
658 Inlägg
30 augusti 2007
Trådstartare
hedley skrev:
NiMroD skrev:

stilfullt minst sagt.

Chip foose är ett jävla arlse. jag gillar boyds byggen men jag gillar inte alltid sättet han driver de anställda på, men visst blir många riktigt snygga.

Boyd gör så för att det går på TV och för att det ska bli show wink

Men till personen som drog in boyd, foose...hehehe dom ligger ljusår ifrån detta vi diskuterar.

Clean EG Squad President
Det Har Inte Ni !!

Avstängd
658 Inlägg
30 augusti 2007
Trådstartare
Det värsta jag vet när jag e ute och bilar åker förbi är

1: Bilar som vi tar tex en BMW 320i som någon har hängt på M3 paket och vill få den att se ut som en M3a och tryck på ett M märke på baken, ser bara billigt och fattigt ut.

2: Folk som tex har.. hmm en 00- Audi A3 som slänger på nya 06 ans A3ans lampor huv front osv, ser bara dumt och billigt och ger mig personligen attityden av " jag vill ha en ny bil men ja kan inte köpa en.

Clean EG Squad President
Det Har Inte Ni !!

95 Inlägg
30 augusti 2007
BEATNIK skrev:
Det värsta jag vet när jag e ute och bilar åker förbi är

1: Bilar som vi tar tex en BMW 320i som någon har hängt på M3 paket och vill få den att se ut som en M3a och tryck på ett M märke på baken, ser bara billigt och fattigt ut.

2: Folk som tex har.. hmm en 00- Audi A3 som slänger på nya 06 ans A3ans lampor huv front osv, ser bara dumt och billigt och ger mig personligen attityden av " jag vill ha en ny bil men ja kan inte köpa en.

Kanske därför att man inte inte är miljonär och kan köpa de nyaste så de är väl inge
fel på de som försöker ge sin bil sin peronliga prägel bara roligt å se på lite variation på
bilar......

Avstängd
658 Inlägg
30 augusti 2007
Trådstartare
E inte det samma sak som att jag sätter dit ett turbo emblem på min bil :s

Clean EG Squad President
Det Har Inte Ni !!

28 Inlägg
30 augusti 2007
Jag var med på en träff här i malmö som ordnades via garagets forum och där skulle de som ordnade träffen rösta fram 3 bilar som vann ett pris min bil blev etta. Och det var ju inte så populärt. Va det bara 3 bilar på träffen mm och en skrev så här i forumet.

"Om det är sant om att en originalbil vann, då tycker jag det är patetiskt. Det är som att spotta de som stylat sina bilar för flera tusen i ansiktet.."

Avstängd
658 Inlägg
30 augusti 2007
Trådstartare
Grattis till vinsten !! Helt rätt tycker jag att du vann.

Clean EG Squad President
Det Har Inte Ni !!

Sleeper
3 084 Inlägg
30 augusti 2007
vad världen skulle vara tråkig om man fick se likadana bilar om och om igen som om V70 skulle vara en blickdragare bara för att den är lite fin i lacken och helt orginal, man ser ju bara 150,444,421 st per dag (kanske lite överdrift) "Men kolla! vad fin i lacken den är och däcken är helt oslitna... en sån vill jag ha". Nja lite kul med styling ändå
Senast redigerat av Sushikocken (30 augusti 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Sök