2296
Sök

Din projekttråd är ännu inte aktiverad som ett projekt på din sida.

Skapa nytt projekt av denna tråd
DailyFresh Drifter
2 466 Inlägg
25 januari 2008
Ventilkåpan blev as bra wink gjorde sig riktigt bra ihop med blåa kablar, gött att det verkar lösa sig med besiktningen:D

volvo delar på mitsu de e grejer de ;P hehe

mvh

Kolla in mitt projekt här http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=101789/
Automationstekniker

kevlar_soul
25 januari 2008
Trådstartare
Silvereye: Blir en kolfiberkåpa tillverkad av en här på garaget tongue

Izual: Tack mannen!

HPAddict: Tackar tackar!smile Ja Volvo rullar;)

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
26 januari 2008
Ser ut att bli bra det där smile , bara hålla tummarna för allt med besiktningen sen då wink .
Hoppas föresten att du får till vinkeln med volvo munstyckena, dom är nämligen inte justerbara (iaf inte dom jag provat).

- Time Attack -

52 Inlägg
26 januari 2008
Niizmo,de ska passa perfekt på Evohuven wink enligt tips på Evo klubbens hemsida wink

Tack btw

Matte

kevlar_soul
26 januari 2008
Trådstartare
Oj skrev visst från storebrors sida hehe.. Sorry tongue

Hur som helst.. Var iväg till garaget idag. försökte laga kylaren men det var stört omöjligt.. Bestämde mig för att plocka bort kylaren och det gick smärt fritt och snabbt.. Därefter ringde jag några samtal till en kille i finspång och plötsligt hade man kommit över en ny kylare.. Den skall dock hämtas först imorgon.. Kommer även att montera den då!smile

16 Inlägg
26 januari 2008
Måste bara fråga är de en SRP ventil du har? men iaf. jag har en sån men den läcker lite lite grann.. kulan tätar inte helt. kanske är meningen?

kevlar_soul
26 januari 2008
Trådstartare
Det är en Dawes Device.. Har ej haft den monterad ännu..

2 655 Inlägg
26 januari 2008
Ser riktigt bra.. Gillar kontrasten mellan silverfärgade ventilkåpa och de blåa tändkablarna..
Blev lite orolig när det stod Volvo i samma mening som en Evo.. smile Men spolarmunstycken kanju vara tillåtet att ha på en japs.. smile

Lycka till med besiktningen.

terazzi
26 januari 2008
Trådstartare
Behöver man ens säga något? ser ju asbra ut smile den glänser fint med wink
vad är mer på ingång då? kanske blir en evo1 här till nästa vinter wink big_smile

Fotograf
1 000 Inlägg
26 januari 2008
nu börjar det hända saker här:D!... hur gåre med besk..?

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr

KHRacing
26 januari 2008
Trådstartare

Tänkte jag skulle kopiera din ide här o mdet går bra :-)

kevlar_soul
27 januari 2008
Trådstartare
Streckkoden: Tack! smile Volvo prylar fungerar fin fint tongue

Terazzi : Tack my maaan!

Ranoshka: Blir bes nu i veckan!smile

KHRacing: Jag är inte jätteglad i det då det skulle bli mitt signum.. Inte så vanligt i Sverige trots allt.. Men vill du så klart du får.. Jag kan ju inte hindra dig

kevlar_soul
27 januari 2008
Trådstartare
Terazzi: Förövrigt så skall endast två små saker inhandlas till efter bes:

1. Chip - Gizzmo
2. Screamer-pipe

Jasså? Evo är fina saker, men jag skulle satsa på en trea om jag var du wink Du kan köpa min sen tongue Haha

Fotograf
1 000 Inlägg
27 januari 2008
håller tummen för dig! hoppas att den går genom utan a.m..

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr

terazzi
27 januari 2008
Trådstartare
Lätt ;D ja sa fel,menade en evo3 wink men 200sx först oavsett ^^ big_smile
haha håller som sagt tummarna big_smile jasså köpa din? ja då behöver man inte ens fixa nåt ju wink

435 Inlägg
27 januari 2008
älska screamer-pipe.. fan beroende av ljudet av dom :cool

No risk, No reward

kevlar_soul
27 januari 2008
Trådstartare
Hehe jo det ska vara riktigt mäktigt!!smile

kevlar_soul
27 januari 2008
Trådstartare
Terazzi: Nej allting ska vara tipptopp wink

Hur gammal är du nu?

kevlar_soul
29 januari 2008
Trådstartare
Jahopp, long time no see.. Har fixat och donat en himla massa inför den stundande reg.besiktningen på torsdag.

Jag har:

Varit i Norrköping och skruvat bort en kylare från en annan evo. detta gjordes ute i kylan därför är jag ganska stolt över att jag lyckades få bort den. Tack till Mr Jerry som sålde den till mig!

Inhandlat K-sprit som skall hällas i tnaken innan besiktningen, kanske hjälper mig en gnutta på vägen

Inhandlat fyra liter koncentrerad kylarvätska till min nya kylare. Kan ju inte starta upp utan vatten liksom tongue

Pratat med besiktningen om diverse förberedande åtgärder. Bland annat så är det ok att besikta med sommardäck om dess mönsterdjup är minst 3mm smile Så lugna puckar för min del alltså!

Fått huven lackerad. Gjordes igår av brodern. Ser rätt bra ut på de bilder jag sett! smile

Skrivit ut lite papper på en annan evo 3 från 1995 för att kunna använda mig av vid en eventuell diskussion om vad som är rätt och fel på bilen tongue

Sålt min katalysator för en fin peng då det redan satt en duglig på bilen haha.. Dukitgt Cim..

Längtat efter sommaren.. Vill ut och brumma nu ju!

Gorgilus addictus
4 773 Inlägg
29 januari 2008
kevlar_soul skrev:
Jahopp, long time no see.. Har fixat och donat en himla massa inför den stundande reg.besiktningen på torsdag.

Jag har:

Varit i Norrköping och skruvat bort en kylare från en annan evo. detta gjordes ute i kylan därför är jag ganska stolt över att jag lyckades få bort den. Tack till Mr Jerry som sålde den till mig!

Inhandlat K-sprit som skall hällas i tnaken innan besiktningen, kanske hjälper mig en gnutta på vägen

Inhandlat fyra liter koncentrerad kylarvätska till min nya kylare. Kan ju inte starta upp utan vatten liksom tongue

Pratat med besiktningen om diverse förberedande åtgärder. Bland annat så är det ok att besikta med sommardäck om dess mönsterdjup är minst 3mm smile Så lugna puckar för min del alltså!

Fått huven lackerad. Gjordes igår av brodern. Ser rätt bra ut på de bilder jag sett! smile

Skrivit ut lite papper på en annan evo 3 från 1995 för att kunna använda mig av vid en eventuell diskussion om vad som är rätt och fel på bilen tongue

Sålt min katalysator för en fin peng då det redan satt en duglig på bilen haha.. Dukitgt Cim..

Längtat efter sommaren.. Vill ut och brumma nu ju!

¨

Jag tänkte när jag läste det: Fan, har han snott den eller?! tongue. Men sen läste jag klart meningen x).

Men riktigt nice projekt!

Allt för den där jävla hatten!

Sök