Projekt - Mitsubishi Lancer Evolution 3 - Uppdatering: G-Reddy Type S dumpventil!

kevlar_soul
10 oktober 2007 ·

Theangel6: Jo jag ska ta mig ett snack med bror din!smile

CarCass CarCass
10 oktober 2007 · 627 Inlägg

Jag köpte MDS högtalare till min bil. Dom funkar alldeles utmätkt med bra ljud!

2x110W i fram
2x220W (6x9:or) i bak, classic

Går att dra på rätt bra med dem och kostade runt tusenlappen, för allt

Edit: Runt tusenlappen med montering av stereo - (Golfen som hade en gammal kassetradio ville ha en annan nyare stereo. Nu sitter högtalarna i Mitzun.)

Senast redigerat av CarCass (10 oktober 2007)

Join the Evolution
kevlar_soul
10 oktober 2007 ·

Carcass: Jag är sugen på lite bastryck också, inte bara fin ljud..

Hertigen vad är sommarn när vinter finns runt hörnet
10 oktober 2007 · 741 Inlägg

satt fanatic högtalare i min tidigare, dom dära blåa, tyckte inte om dem, för att högtalarna ska höras i en evo me 3" så var man tvungen att spela högt och då lät de som om de var inuti en konsum pappkasse me bakugnspapper i

Ford Mustang "HT 289 HiPo" (1967)
kevlar_soul
10 oktober 2007 ·

Haha ok:P

CarCass CarCass
10 oktober 2007 · 627 Inlägg

kevlar_soul skrev:
Carcass: Jag är sugen på lite bastryck också, inte bara fin ljud..

Jag lyssnar mest på metal, men när polarna är med blir de cascada och annat dunka dunka =/ Kan säga att det dunkar rätt bra ändå! Faktiskt.

Join the Evolution
kevlar_soul
10 oktober 2007 ·

CarCass: Ska ta mig ett snack med ronny på MDS i Linköping, får se vad han säger om grejjen. Tack för tipset i alla fall!

empe
10 oktober 2007 · 230 Inlägg

Om du vill ha tips på bashögtalare måste jag tipsa om dBAkutens CDT Audio HD12SQ, 62% rabatt just nu, jag beställde en sån idag och jag tror inte att jag kommer bli missnöjd med den.

Mina 2 cent smile

Second place is the first loser
kevlar_soul
10 oktober 2007 ·

empe: Ska genast ta mig en titt på det! Tack för tipset!

sik
10 oktober 2007 · 1 072 Inlägg

Mer pics på mjölby räcern wink

kevlar_soul
11 oktober 2007 ·

sik.. det kommer det kommer.. Vart har du gjort av Peggan??

sik
11 oktober 2007 · 1 072 Inlägg

Den står inställd över vintern.. Får inte slita på maskineriet i onödan! smile

kevlar_soul
11 oktober 2007 ·

Nu har jag lyckats få tag i en bra början på det lilla ljudbygget! Blev erbjuden en 10:tums Arizona Eagle bas med ett 2 kanals mono-steg för en riktigt billig penning. Basen ska räcka tillräckligt för att det ska känna lite i ryggen när jag kör tongue Steget kommer jag dock låta driva mitt framsystem sedan och därefter införskaffa ett kraftigare steg som driver basen!

Senast redigerat av kevlar_soul (11 oktober 2007)

Tagg3N Konsult
11 oktober 2007 · 1 247 Inlägg

Blir riktigt bra det här tror jag! Blir kul att följa dina framsteg. Just nu är det Speed på 3an och en kall öl som gäller wink Om jag kommer på något roligt ska jag bidra med info, Lycka till!

kevlar_soul
11 oktober 2007 ·

Hehe tack Tagg3n!

Ha en bra kväll btw!

Tagg3N Konsult
11 oktober 2007 · 1 247 Inlägg

kevlar_soul skrev:
Hehe tack Tagg3n!

Ha en bra kväll btw!

Tack så mycket wink Blir nog bra. Ska upp till Saab/Opel här i ljungby imorrn och hämta lite beställda delar till opeln så när ölen tar slut (vilket är om 1,5 burk) blir det sängen för mig smile

kevlar_soul
12 oktober 2007 ·

Kommentera lite nu!

Tagg3N Konsult
12 oktober 2007 · 1 247 Inlägg

Nu är opeln klar.. Händer det något med ditt snyggbygge? smile Kikar till rätt många gånger om dagen, är skapligt nyfiken tongue

kevlar_soul
12 oktober 2007 ·

Hehehe kul att höra Tagg3n! Händer inte alltför mycket.. Jag väntar på mina papper från England så att man kan regga bilen någon gång..

Aha, vad var det för prylar?

Tagg3N Konsult
12 oktober 2007 · 1 247 Inlägg

Det var en slang till insuget som brustit, bilen blev väldigt törstig och lite slö.. Fick på nya så håller inte däcken i alls nå mer tongue Lite kul att gasa på i korsningar och känna när det släpper big_smile Lite sugen att åka till Helsingborg ikväll, men det är så satans kallt hmm

Tar ett tag att få hem papper från England vad jag förstått? Blir kul att se framsteg på Evon wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang