Projekt - Mitsubishi Lancer Evolution 3 - Uppdatering: G-Reddy Type S dumpventil!

NKM-Rani Fotograf
25 februari 2008 · 1 000 Inlägg

grymt snygg=)

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr
kevlar_soul
25 februari 2008 ·

Kalle_ponken: tack som faan.. Jo det börjar fungera riktigt bra mellan oss nu.. Vet ej, solfilmen ska väl på helt, några rutor kvar.. Sen ska bromsarna målas och om jag har tur fälgarna också tongue

Sik: Hehe, ska genast kolla in det!

Izual: Visst blev de bra?!smile

M3racing: Fan vad kul att du tittar in bror.. Tack!! Jo ska ställa på snart.. Längtar!

Ranoshka: Tack igen!smile

_Rille
25 februari 2008 · 623 Inlägg

Ser jävligt bra ut det där... smile snart dags för att fota lite... Skall slänga in min baklucka å vingplanet på lack i veckan smile sen är det bara fin liret kvar smile

nismo
kevlar_soul
25 februari 2008 ·

Har lite kvar innan jag kan kalla det finlir tongue Men snart så.. Förhoppningsvis redan nästa vecka!smile Ska bli så underbart!smile

CarCass CarCass
25 februari 2008 · 627 Inlägg

kevlar_soul skrev:
Parkerade den för en stund på gatan hos min bror och de första som gick förbi, ett par killar typ 12-13 år glodde ihjäl sig på bilen.. Haha alltid roligt!

Ha ingen kompis som skriker "Passa lacken"  ingen vågar stå kvar då =´(

Den är riktigt snygg, riktigt jäkla snygg!

Join the Evolution
kevlar_soul
25 februari 2008 ·

Staunted: Hehe, är det så alltså?smile Ska försöka undvika det:P

Tack som fan!

kevlar_soul
25 februari 2008 ·

Vill ha mer kommentarer!

_Rille
25 februari 2008 · 623 Inlägg

Du vill ha åå du vill ha big_smile Vad har du kvar att göra??

nismo
_Rille
25 februari 2008 · 623 Inlägg

va inte överdrivet mkt kvar att göra smile jag är fortfarande sugen på dina fälgar big_smile haha

nismo
CarCass CarCass
25 februari 2008 · 627 Inlägg

Är det inte bättre att satsa på ett chip från Autodev? Gizzmo ska gå fett, eller nåt (?) >.<


Edit: Har sett en grej du kanska kan göra. Funderar på att göra det på min. Måste ha bild, blir bäst så..

Det är från filmen Initial D den svarta evon där. Går inte så bra att använda "print screen". Får försöka vidare när jag kommer hem från jobbet.

Senast redigerat av StaunteD (25 februari 2008)

Join the Evolution
kevlar_soul
25 februari 2008 ·

Hehe, de är fortfarande till salu.. Funderar på om jag ska blästra dem sen lacka om dem.. Har ju ett par fälgar som jag vill köpa..

kevlar_soul
25 februari 2008 ·

Autodev är för dyrt.. Gizzmo chippet fungerar bra om du har rätt chip. Många kör t ex med e3 chipp i e1 osv.. Blir lite fel då tongue

Senast redigerat av kevlar_soul (25 februari 2008)

kevlar_soul
25 februari 2008 ·

Till er som inte brukar kommentera även fast ni läser denna tråd.. Snälla kommentera! smile Vad tycker ni om utseendet!?smile

Mickius
25 februari 2008 · 4 670 Inlägg

kevlar_soul skrev:
Till er som inte brukar kommentera även fast ni läser denna tråd.. Snälla kommentera! smile Vad tycker ni om utseendet!?smile

DEN E SÅ SNYGG!!!! Trogen läsare big_smile tongue

kevlar_soul
25 februari 2008 ·

Tackar Micke!smile

Har förövrigt pratat lite med Matsy som ska leverera mitt chip! Han håller på att bränna in programvaran på chippet nu så det lär inte dröja länge innan han kan skicka hem det till mig! LÄNGTAR! Snart steg 1!!!

CarCass CarCass
25 februari 2008 · 627 Inlägg

Har försökt fått fram en bild men det går inte att använda print screen från filmer =/

Iallafall, en dekal uppe till vänster på bakrutan. Toksnyggt, kanske inte låter som det.. På din bil skulle det bli riktigt bra, med tanke på den i framrutan.

Ska fråga nån som har mer tålamod med datorer att fixa en bild så du får se vad jag menar.

Join the Evolution
kevlar_soul
25 februari 2008 ·

Staunted: Gör det, vore riktigt skoj! Vad är det för dekal då?

CarCass CarCass
25 februari 2008 · 627 Inlägg

Det står "Emperor" på den. Är inget så tokspeciellt men det är så jäkla snyggt! Du har inte sett filmen? Alltså inte tecknade serien..

Edit: Först på ny sida igen cool

Senast redigerat av StaunteD (25 februari 2008)

Join the Evolution
kevlar_soul
25 februari 2008 ·

Nej tyvärr inte..

CarCass CarCass
26 februari 2008 · 627 Inlägg

Ja, jag tog kort på skärmen wink

http://www.garaget.org/gallery/archive/67298/265956_y63u4j.jpg

Senast redigerat av StaunteD (26 februari 2008)

Join the Evolution
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang