Volvo 144 1970: en gammal rödblockare duger väl åt vem som helst?

oggy_swe utbildad klant
28 januari 2009 · 2 197 Inlägg

tack:P jo den va helt oki smile förra sommarn i allafall:P men men. Man kan inte spara på allt

Mvh O.Frankeståhl
Hillberg_
29 januari 2009 · 2 Inlägg

intressant bygge! en liten fråga.
Vart har du fått tag på bagagedämparn, söker nya till min så man slipper huvudskador.

Vill du ha mer fälgar att bredda är det bara att säga till! smile

Volvo 142 DL "turbo" (1971)
rehborG Driftmeister
29 januari 2009 · 218 Inlägg

hehe jaa då blir det bakvänt istället, man får väl ta o jobba som ett svin ett tag då, och sen ta ut semester ^^

Effekten vår, som i blocket äro. Helgat varde ditt laddtryck . Tillkomme mitt fordon. Ske din hastighet såsom på vägen, så ock på strippen. Vårt dagliga mek giv oss idag,och förlåt oss våra böter, såsom ock vi förlåta dem som oss snabbare äro, och inled oss icke i fartkontroller utan fräls oss ifrån laser. Ty vridet är ditt och kraftutvecklingen och hastigheten.
Amen!
oggy_swe utbildad klant
29 januari 2009 · 2 197 Inlägg

OJA jag ska inte göra er besvikna ricktar in mig på en 164 sänkt till mak med mina 17 tummare å allt sånt;)

Mvh O.Frankeståhl
acix
31 januari 2009 · 86 Inlägg

riktigt kul tråd big_smile började skratta lite lätta när du bytte inredning big_smile
kul att du fortfarande orkar köra tråden efter 1½ år big_smile
du är då en rikitg volvo fantast du tongue mycket kul grejor verkar du ha wink

Bly fot? Nej bara tung på gasen
oggy_swe utbildad klant
2 februari 2009 · 2 197 Inlägg

låter coolt tongue men lite jobbigt på samma gång:P tack för tippset:P har skissat nu lite å blir nog tak sänka å sånt men men:P när tid kommer. Vad tänkte du göra åt bagaget då?

Mvh O.Frankeståhl
oggy_swe utbildad klant
2 februari 2009 · 2 197 Inlägg

hehe. finns gott om volvo;) bara kapa:P låter smartd ete md bagaget big_smile ge dig inte på för mycket på samma gång bara:P

Mvh O.Frankeståhl
oggy_swe utbildad klant
2 februari 2009 · 2 197 Inlägg

hehe först tänkte jag vatten överhuvudet;) men är du arbetslös å köper saker hela tiden så vet man inte hur lång tid det tar innan pengarna börjar ta slut;)

Mvh O.Frankeståhl
rehborG Driftmeister
3 februari 2009 · 218 Inlägg

ah sugisturbo låter nice smile du hade väl su förgasare liggandes? smile mer update nu big_smilebig_smile

Effekten vår, som i blocket äro. Helgat varde ditt laddtryck . Tillkomme mitt fordon. Ske din hastighet såsom på vägen, så ock på strippen. Vårt dagliga mek giv oss idag,och förlåt oss våra böter, såsom ock vi förlåta dem som oss snabbare äro, och inled oss icke i fartkontroller utan fräls oss ifrån laser. Ty vridet är ditt och kraftutvecklingen och hastigheten.
Amen!
oggy_swe utbildad klant
4 februari 2009 · 2 197 Inlägg

oj muckmycket?tongue lust å pröjsa mitt avgasrör nu?tongue vill hellre ha en ny data eller baklampor:P

Mvh O.Frankeståhl
Phaetoon
7 februari 2009 · 8 156 Inlägg

gregolt skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/archive … 80drj4.jpg
Ja jävlar va de laddar!!

Du får helt klart installera bättre ljud och lite fler lampor i bilen smile

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
rehborG Driftmeister
8 februari 2009 · 218 Inlägg

aha ! big_smile men gött då smile, hoppas du drar in nå kuler nudå så får du ta ut "semester" sen då wink

Senast redigerat av rehborG (8 februari 2009)

Effekten vår, som i blocket äro. Helgat varde ditt laddtryck . Tillkomme mitt fordon. Ske din hastighet såsom på vägen, så ock på strippen. Vårt dagliga mek giv oss idag,och förlåt oss våra böter, såsom ock vi förlåta dem som oss snabbare äro, och inled oss icke i fartkontroller utan fräls oss ifrån laser. Ty vridet är ditt och kraftutvecklingen och hastigheten.
Amen!
St0hl Inofficiell Alkoholkontrollant.
21 februari 2009 · 451 Inlägg

ta vakum från insuget... inte mkt vakum i luftburken tongue

Det handlar inte om hur fort man kör, utan attityden när man glider.
rehborG Driftmeister
22 februari 2009 · 218 Inlägg

gött med weber och rally burk kommer nog låta riktigt nice big_smile

Effekten vår, som i blocket äro. Helgat varde ditt laddtryck . Tillkomme mitt fordon. Ske din hastighet såsom på vägen, så ock på strippen. Vårt dagliga mek giv oss idag,och förlåt oss våra böter, såsom ock vi förlåta dem som oss snabbare äro, och inled oss icke i fartkontroller utan fräls oss ifrån laser. Ty vridet är ditt och kraftutvecklingen och hastigheten.
Amen!
240kenna
22 februari 2009 · 267 Inlägg

blir ju skit bra big_smile.... men om du nu skulle gå tillbaka till su förgasarna kan du itne sälja webrarna till mig tongue snälla (A)

oggy_swe utbildad klant
22 februari 2009 · 2 197 Inlägg

svårt å ställa in dubbla föggar. lycka till big_smile blev porrigit underhuven

Mvh O.Frankeståhl
rehborG Driftmeister
22 februari 2009 · 218 Inlägg

håller med oggy_swe blev riktigt porrigt under huven big_smile hoppas du får till fögge inställningarna nudå, då får du lägga upp en testrun roll

Effekten vår, som i blocket äro. Helgat varde ditt laddtryck . Tillkomme mitt fordon. Ske din hastighet såsom på vägen, så ock på strippen. Vårt dagliga mek giv oss idag,och förlåt oss våra böter, såsom ock vi förlåta dem som oss snabbare äro, och inled oss icke i fartkontroller utan fräls oss ifrån laser. Ty vridet är ditt och kraftutvecklingen och hastigheten.
Amen!
mange_240
22 februari 2009 · 1 562 Inlägg

fortfarande ett mycket intressant projekt att läsa om, de ger inspiration:)hoppas du får den å gå rent snart.

E_Koistinen kolvsmältarn
10 mars 2009 · 6 Inlägg

Tjenare Joel. Synd att du int fick webrarna att lira.. har liknande problem me mina. men su är ju lättmekade iallafall

Jag har hört att det är bra att köra elbil.Det är därför jag kör med sladd
gregolt teknisk konsult, inriktning konflikthantering.
10 mars 2009 · 444 Inlägg

Nämen tjena Koistinen! Fan vad fräna bilar du har smile Vad har du haft för dig sen MUCK?


Problemet med SU är att dom hamnar i osynk så fort efter att man synkat dom wink

Man köper int nå nytt, man köper nå gammart som racklar så man lär sig nå
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang