motivlackera.

Domkraft
10 september 2007 · 61 Inlägg

tjenare har två frågor. jag skall lämna iväg motorhuven på lackering. skall lacka den svart och motivlacka den. ska jag lacka huven blank halvblank eller matt tkr ni? jag ska ha två kolvar som ser ut som döskallar med en vimpel det står domkraft i. eller blir det o så fånigt ut tror ni? har tyvärr ingen bild då jag har skissat den själv o har ingen scanner. men säg va ni tkr big_smile Mvh Timmie

Braather (none)
10 september 2007 · 1 725 Inlägg

Domkraft skrev:
tjenare har två frågor. jag skall lämna iväg motorhuven på lackering. skall lacka den svart och motivlacka den. ska jag lacka huven blank halvblank eller matt tkr ni? jag ska ha två kolvar som ser ut som döskallar med en vimpel det står domkraft i. eller blir det o så fånigt ut tror ni? har tyvärr ingen bild då jag har skissat den själv o har ingen scanner. men säg va ni tkr big_smile Mvh Timmie

Sounds Good!!! smile Men snäll, INTE MATT!!! Så blank enligt mig!

Lycka till!!

//Jonas

--Lev i går som det vore i morgon--
Domkraft
10 september 2007 · 61 Inlägg

okej (: nee tror inte på matt heller faktist. men tror blank blir o glänsa för mycket jämfört med resten av bilen. vad tror du om halvblank då?

Braather (none)
10 september 2007 · 1 725 Inlägg

Alltså, ska du ha en stilren bil rakt igenom, som det låter som, så ska du göra med samma lack på hela bilen..Med tanke på att du har ett motiv på huven som lyfter framsifan av bilen och mycket mer ändå! Fan vad snyggt det kan bli.. Så mixtra inte genoma att göra något annat på övriga bilen..Det ska ju smälta in..allt ska bli som en helhet smile

//Jonas

--Lev i går som det vore i morgon--
Domkraft
10 september 2007 · 61 Inlägg

Ja det har du helt rätt i. får fundera lite mer på det här (:
men motiven o allt blir det snart iaf. får skicka in bilen sen oxå kanske (:

MankeyStyle
11 september 2007 · 19 Inlägg

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=150040

lackade en blank svart med en skalle på förra veckan. men nog skulle matt funka också

Domkraft
11 september 2007 · 61 Inlägg

okej.. den var jäkligt snygg (: aa jag har stpra funderingar på att göra den halv blank. tror det blir det (:

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang