2182
Sök

Vad heter den här låten? Den officiella och enda tråden...

620 Inlägg
20 mars 2008
någon som vet vad låten heter som är med i introt till "bilfixarna" på diskovery.

146 Inlägg
21 mars 2008
Är på jakt efter en låt där dom i början sjunger typ ; I´m ain´t good looking and I´m ain´t so smart.. Tror att artisten/bandet börjar på G.. Någon som vet?

69 Inlägg
21 mars 2008
AmaXon skrev:
Måste själv ersänna att jag saknar en låt som jag hörde när jag var mindre ;D Refrängen sjöng en kille  "Jabba jabba yeah, Jabba jabba yooe, Jabba jabba yeah-o give it it all of the way, all the way" :p go låt som man saknar i vissa stunder tongue

ngn som känner igen den ? tongue

men shit! jag har letat efter den i en timme nu och kommer inte på vad den heter. älskar gamla 90tals dängor big_smile

Dit solen aldrig når
163 Inlägg
21 mars 2008
Davey skrev:
AmaXon skrev:
Måste själv ersänna att jag saknar en låt som jag hörde när jag var mindre ;D Refrängen sjöng en kille  "Jabba jabba yeah, Jabba jabba yooe, Jabba jabba yeah-o give it it all of the way, all the way" :p go låt som man saknar i vissa stunder tongue

men shit! jag har letat efter den i en timme nu och kommer inte på vad den heter. älskar gamla 90tals dängor big_smile

Hittar du den ? big_smile fyfan har letat efter den hur länge som helst tongue

fotointresserad
2 307 Inlägg
22 mars 2008
Kom precis ut ur duschen och då poffade det helt plötsligt upp en refräng ur en låttext i huvudet som jag vet att jag inte hört på år så förstår inte hur jag kunna kommaoch tänka på den.. Hursomhelst, den går så här "Hit, men inte längre" nån form av hårdrock kanske, har för mig det iaf.. nån som har koll`?

1 397 Inlägg
22 mars 2008
Svårt att svara på den med bara den korta meningen. Sökte lite på google om den.. hittar bara Fronda - det andra svaret och Liza Öhman - hit men inte längre.

Ingen är väl direkt hårdrock. Men om du vill ha en bra hårdrockslåt så länge så rekomenderar jag Lillasyster - kometen

smile
Lycka till

fotointresserad
2 307 Inlägg
22 mars 2008
lill3bror skrev:
Svårt att svara på den med bara den korta meningen. Sökte lite på google om den.. hittar bara Fronda - det andra svaret och Liza Öhman - hit men inte längre.

Ingen är väl direkt hårdrock. Men om du vill ha en bra hårdrockslåt så länge så rekomenderar jag Lillasyster - kometen

smile
Lycka till

Nä testade det jag med men är ingen utav dom.. är inte ute efter att ha nån låt att lyssna på utan bara veta vad det är för låt som satte sig på hjärnan =P Kanske är mer så här: "HIIIIIT... Men inte längre!" haha big_smile
Senast redigerat av Norde (22 mars 2008)

32 Inlägg
22 mars 2008
bobby summer - yabba yabba ? 90 tals hit

Dont drink water,the fish fuck`s in it

312 Inlägg
22 mars 2008
tje.. har haft en låt för några år sen som va så jäkla bra.. kommer inte ihåg så mycket av den men refrengen går : Make a preyyy, see the dollars in the air, make a preyyy , you see us poppin bottles in the air,,  lr något liknande.. är en tjej som sjungen just den biten. det är en hiphop låt har jag för mej,,  och jag hittade den på LW förut och då va det Young joc - knock it out.. men när jag hittar låteen nu så e det aldrig den :S....

Life is what you make it. And if you don't make it who's gonna make it for you?

Dit solen aldrig når
163 Inlägg
23 mars 2008
Bolmin skrev:

Rätt låt big_smile Tack som fean ;D

Dit solen aldrig når
163 Inlägg
23 mars 2008
Bolmin skrev:

1 391 Inlägg
23 mars 2008
Norde skrev:
Kom precis ut ur duschen och då poffade det helt plötsligt upp en refräng ur en låttext i huvudet som jag vet att jag inte hört på år så förstår inte hur jag kunna kommaoch tänka på den.. Hursomhelst, den går så här "Hit, men inte längre" nån form av hårdrock kanske, har för mig det iaf.. nån som har koll`?

sjunger de inte så i hjalle och heavys "godnattsång" eller vad den heter? wink

Meeee

fotointresserad
2 307 Inlägg
23 mars 2008
robin_civic skrev:
Norde skrev:

aa den är det nog.. haha hur kunde man få den på huvudet då tro :S

1 391 Inlägg
24 mars 2008
Norde skrev:
robin_civic skrev:
Norde skrev:

aa den är det nog.. haha hur kunde man få den på huvudet då tro :S

haha jag vet inte men det var rsta som dök upp när jag läste de där orden! wink

Meeee

69 Inlägg
24 mars 2008
AmaXon skrev:
Bolmin skrev:

big_smilecool

801 Inlägg
25 mars 2008
Hej skulle VERKLIGEN uppskatta lite assistans tongue Filmen 51:st state, med Samuel L Jacksson, nån som har låten dem spelar på ravefesten typ i mitten på filmen? Warrior heter den, men hittar inte att få ner den nånstans, så om nån kunde skicka vore det guld värt! helst den versionen i filmen, och inet denna, men texten är samma
http://www.youtube.com/watch?v=v2w72v8p250

Volvonörd
1 187 Inlägg
25 mars 2008
AmaXon skrev:
Davey skrev:
AmaXon skrev:

Hittar du den ? big_smile fyfan har letat efter den hur länge som helst tongue

bobby summer - yabba yabba

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

35 Inlägg
25 mars 2008
Roundcube skrev:
Hej skulle VERKLIGEN uppskatta lite assistans tongue Filmen 51:st state, med Samuel L Jacksson, nån som har låten dem spelar på ravefesten typ i mitten på filmen? Warrior heter den, men hittar inte att få ner den nånstans, så om nån kunde skicka vore det guld värt! helst den versionen i filmen, och inet denna, men texten är samma

Stacey Harmer - Warrior
(kan hittas på Transcendental Euphoria skiva bla, svår att få tag på)

och

The Thrillseekers feat. Sheryl Deane - Synaesthesia (Fly Away)
(finns överallt)

spelas på klubben...

kanske hjälper dig i ditt letande smile
Senast redigerat av bny (25 mars 2008)

801 Inlägg
25 mars 2008
bny skrev:
Roundcube skrev:

Stacey Harmer - Warrior
(kan hittas på Transcendental Euphoria skiva bla, svår att få tag på)

och

The Thrillseekers feat. Sheryl Deane - Synaesthesia (Fly Away)
(finns överallt)

spelas på klubben...

kanske hjälper dig i ditt letande smile

tack så väldigt mycket!!!

Varningar. 36
1 200 Inlägg
28 mars 2008

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

Sök