jag såg Ghost Ship igår, och i början när dom åker i bogseringsbåten ser man en kille i hytten som lyssnar på musik högt, och jag undrar vad heter den låten? måste verkligen ha den
Någon som vet en låt som går typ "nu ska vi ut å festen har du fått en trasig näsa fixa vi de" kan ni skicka den så e ni jävligt eller var man kan få tag på den.... den va med på bilmässan i år och dom spelade den i en van
Någon som vet en låt som går typ "nu ska vi ut å festen har du fått en trasig näsa fixa vi de" kan ni skicka den så e ni jävligt snälla eller var man kan få tag på den..... skriv gjärna i min blogg om ni hittar den eller om ni har den
hallå jag har försökt fått tag på den här låten ett bra tag men har inte fått tag på den,, kan nån som har den skicka den? vore jävligt shysst. MSN: eddie_wennberg@msn.com
Söker en låt där det är en svensk tjej som sjunger om sin (förra?) kille och deras föhållande har jag för mig det var. Hon sjunger dels orden Playstation 3 tror jag det. Lätt form av hiphop/rap
Söker en låt där det är en svensk tjej som sjunger om sin (förra?) kille och deras föhållande har jag för mig det var. Hon sjunger dels orden Playstation 3 tror jag det. Lätt form av hiphop/rap