Söker en en låt. En rock ballad, går något i stil med "Oh baby please don't go..." Tror den har varit med i någon tv-reklam för ett par år sedan. Har för mig om att det var någon röd frukt lr grönsak som "sjöng". Kommer tyvärr inte på mer.
ojoj så här lagom när sommarn börjar närma sig så har jag fått höra en riktigt go sommarlåt som går såhär: då va vi kamrater, lyckliga kamrater och jag tror faktiskt att just jag va som lyckligast just då. jag tror det är Kadesh Kadeng som gör den men är inte säker, om nån har den så hade de vart sjysta om dom kunde pm:a mig osen skicka på msn typ
söker en dansbandslåt som handlar om en kille som blir kallad för fegis genom hela sitt liv. reffrängen går nånting med "jag lovar dig far, att aldrig göra det du gjort" och det finns nån fras med om att "man måste inte slåss för att va man" någon som känner ingen låten? har googlat som en idiot utan att hitta något
söker en dansbandslåt som handlar om en kille som blir kallad för fegis genom hela sitt liv. reffrängen går nånting med "jag lovar dig far, att aldrig göra det du gjort" och det finns nån fras med om att "man måste inte slåss för att va man" någon som känner ingen låten? har googlat som en idiot utan att hitta något
MVH
Är de inte mats rådberg då? Åhh kommer inte på vad låten heter men vet exakt vilken du menar.. Ingen kallas feg som vänder andra kinden till sjunger dom i den åxå...
MVH
Är de inte mats rådberg då? Åhh kommer inte på vad låten heter men vet exakt vilken du menar.. Ingen kallas feg som vänder andra kinden till sjunger dom i den åxå...
precis!! den låten e det tack så mycket, borde kunna leta upp den nu när jag vet vem som gjort den
letar efter en låt som går ungefär "Hej där alla jag känner..." detta är dock det enda jag har snappat upp från låten. den är väl att jämföras med Burken ft. - Do you wanna be my fjortisboy
Tacksam om någon kunde tipsa om vad det är för låt
letar efter en låt som går ungefär "Hej där alla jag känner..." detta är dock det enda jag har snappat upp från låten. den är väl att jämföras med Burken ft. - Do you wanna be my fjortisboy
Tacksam om någon kunde tipsa om vad det är för låt