4796
Sök

Raceade med en Ferrari 360 challenge idag!

4 571 Inlägg
14 september 2007
vaughn skrev:
BEATNIK skrev:
vaughn skrev:
fan va alla är avunsjuka då...

På vad ? Att få storpisk av en ferrari ?

är de så jävla konstigt om han hänger på med han moddade bil?
han har ju endå ca 420hk
kan inte fatta att alla blir så avundsjuka... haha

Men har du sett videon?

Jag är inte det minsta avundsjuk på att han blir ifråndragen och sedan kommer ikapp när ferarrin hamnar bakom en ny bil. Kan jag ju göra med en gammal fiat med.

Hade varit skillnad om han hade hängt på hela tiden och inte kommit ikapp när han släppt gasen

Förstår inte att folk säger att man är avundsjuk hela tiden bara för man har en annan åsikt, störtlöjligt

674 Inlägg
14 september 2007
Izual skrev:
vaughn skrev:
BEATNIK skrev:

han har ju endå ca 420hk

Men har du sett videon?

Jag är inte det minsta avundsjuk på att han blir ifråndragen och sedan kommer ikapp när ferarrin hamnar bakom en ny bil. Kan jag ju göra med en gammal fiat med.

Hade varit skillnad om han hade hängt på hela tiden och inte kommit ikapp när han släppt gasen

jag tycker han hänger på rätt bra...
med tanke på inköpspriserna på dom här bilarna så ska han vara nöjd punkt slut.

Sponsorer: Custom & Paint, DLS, Ljudfabriken, Eklunds Bilvård, Bildelsnetto, LPT Reklam, Hallsberg gummiverkstad & Byrstatech.

283 Inlägg
14 september 2007
Klart han ska vara nöjd, bilen går ju absolut bra men att han skulle dra ferrarin är fantasi...han har ju knappast nån chans.

Avstängd
658 Inlägg
14 september 2007
Kan fortf inte fatta att det finns folk som säger att han hänger på...hade det vart en rak fin väg så hade ferrarin vart en prick i horizonten som en annan nämde här, ser ni inte att killen tappar ALLT när ferrarin kör om varje gång kolla ferrarins sista om körning man ser ju knappt ferrarin längre. Det retar mig att folk inte ser/fattar....
Senast redigerat av BEATNIK (14 september 2007)

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!

1 661 Inlägg
14 september 2007
Trådstartare
Izual skrev:
vaughn skrev:
BEATNIK skrev:

han har ju endå ca 420hk

Men har du sett videon?

Förstår inte att folk säger att man är avundsjuk hela tiden bara för man har en annan åsikt, störtlöjligt

hade du läst tråden hade du fattat att jag hänge på honom i 10 km.

1 661 Inlägg
14 september 2007
Trådstartare
BEATNIK skrev:
Kan fortf inte fatta att det finns folk som säger att han hänger på...hade det vart en rak fin väg så hade ferrarin vart en prick i horizonten som en annan nämde här, ser ni inte att killen tappar ALLT när ferrarin kör om varje gång. Det retar mig att folk inte ser/fattar....

Kan fortfarande in fatta att du har skrivit 20 gånger och alla varit nedvärderande. skaffa ett eget liv eller nåt. Kanske sur för att min bil ligger över din på hetast just nu eller?
herregud. Prova du att hänga med den bilen, eller ens min, så ska du få se på att bli spöad.

Avstängd
658 Inlägg
14 september 2007
Hardjim skrev:
BEATNIK skrev:
Kan fortf inte fatta att det finns folk som säger att han hänger på...hade det vart en rak fin väg så hade ferrarin vart en prick i horizonten som en annan nämde här, ser ni inte att killen tappar ALLT när ferrarin kör om varje gång. Det retar mig att folk inte ser/fattar....

Kan fortfarande in fatta att du har skrivit 20 gånger och alla varit nedvärderande. skaffa ett eget liv eller nåt. Kanske sur för att min bil ligger över din på hetast just nu eller?
herregud. Prova du att hänga med den bilen, eller ens min, så ska du få se på att bli spöad.

Jag har ingent att bevisa , men det e ju sjukt att du fortf påstar allt detta efter motbevisande video.

Och jag e från varberg från början har bott där i hela mitt liv så ja e nere där ofta, så vi stöter nog på varandra någon gång.

Clean EG Squad President
Det Har Inte Ni !!

67 Inlägg
14 september 2007
skärpning.. din 3000gt är snabb.. men du hänger ju inte på ferrarin det ser man vid alla omkörningarna smile

302 Inlägg
14 september 2007
tycker det ser ut som att du får pisk av ferrarin roll

Chuck Norris can cook minute rice in 30 seconds.

buffys
14 september 2007
Va fan, lägg ner nu!!  Det har ju spårat ur för länge sen, killen är nöjd för han "hängde på en challenge", låt han tycka det då! Om nån inte instämmer så ok, men håll det för er själva....den här tråden har ju inget slut annars...

Avstängd
658 Inlägg
14 september 2007
buffys skrev:
Va fan, lägg ner nu!!  Det har ju spårat ur för länge sen, killen är nöjd för han "hängde på en challenge", låt han tycka det då! Om nån inte instämmer så ok, men håll det för er själva....den här tråden har ju inget slut annars...

Varför ska den ha ett slut ?

Clean EG Squad President
Det Har Inte Ni !!

buffys
14 september 2007
Därför att det börjar bli löjligt, jag förstår allas åsikt men det känns som det räcker...

1 661 Inlägg
14 september 2007
Trådstartare
BEATNIK skrev:
Hardjim skrev:
BEATNIK skrev:

Jag har ingent att bevisa , men det e ju sjukt att du fortf påstar allt detta efter motbevisande video.

Och jag e från varberg från början har bott där i hela mitt liv så ja e nere där ofta, så vi stöter nog på varandra någon gång.

Videon motbevisar inte att jag hängde på honom i 10km och kom sedan om när det smällde i båda bilarna och vi släppte. Stannade och snacka en stund. Det är ju bevisat!

Jaha, kul för dig om du är här finns massvis honda grabbar här du kan prata med.
Senast redigerat av Hardjim (14 september 2007)

4 571 Inlägg
14 september 2007
Hardjim skrev:
hade du läst tråden hade du fattat att jag hänge på honom i 10 km.

Va konstigt, han måste ju bromsa in och vänta på en lucka för omkörningar det är du du kommer ikapp.

Hade det varit en tom väg och han inte hade behövt bromsa in hela tiden pga fordon framför så hade ju inte inte haft en sportkeps.

1 mil är inte spec långt, då kan ju jag säga att jag "hängde på" en v70T5'a för någon dag sen lika gärna, fast faktum är att han stack så fort han kunde göra en omkörning och jag kom ikapp när han var framme vid nästa bil att passera.

Att du orkar argumentera emot är ju helt beundransvärt iaf.

Avstängd
658 Inlägg
14 september 2007
Hardjim skrev:
BEATNIK skrev:
Hardjim skrev:

Videon motbevisar inte att jag hängde på honom i 10km och kom sedan om när det smällde i båda bilarna och vi släppte. Stannade och snacka en stund. Det är ju bevisat!

Jaha, kul för dig om du är här finns massvis honda grabbar här du kan prata med.

Va e det du inte fattar  ? OM han bromsar lr släpper på gasen tro fan du kommer om han, sen att du hängde på i 10 km visst det kanske du gjorde men du låg la nån km bakom.

Clean EG Squad President
Det Har Inte Ni !!

346 Inlägg
14 september 2007
Hardjim Jag föreslår att du tittar på din egen film igen. Du kommer ikapp när han släpper av.  När han trycker på om nästa bil e du långt bakom sedan komerm du ikapp när han släpper av.  Alla här ser det utom du själv? prova vara objektiv när du tittar på filmen....

1 661 Inlägg
14 september 2007
Trådstartare
För 25r gången, JA DET VA EN GATA! DÄR FANNS SAKER I VÄGEN! HADE DET VATT BANA SÅ HADE HAN DRAGIT IFRÅN!

Men det va det inte och jag kom om han. Nåt annat har jag inte sagt.
LÄS nån gång trångsynta envisa pessimister

Mr.
253 Inlägg
14 september 2007
Min bil kan köra om F1 bilar om de inte gasar. Men inte kallar jag det "Att vinna" "äga" "knulla" "hänga av" eller nått i den stilen...

Köpes:
18T Turbo

1 661 Inlägg
14 september 2007
Trådstartare
pwei skrev:
Min bil kan köra om F1 bilar om de inte gasar. Men inte kallar jag det "Att vinna" "äga" "knulla" "hänga av" eller nått i den stilen...

Prova att kom överens med en F1 bil att det är race och häng på i 10km för att sedan komma om... prova en gång. Elelr prova hänga på mig i 10km om du ska va så kaxig.

Sök