Raceade med en Ferrari 360 challenge idag!

pwei Mr.
14 september 2007 · 253 Inlägg

Hardjim skrev:
För 25r gången, JA DET VA EN GATA! DÄR FANNS SAKER I VÄGEN! HADE DET VATT BANA SÅ HADE HAN DRAGIT IFRÅN!

Men det va det inte och jag kom om han. Nåt annat har jag inte sagt.
LÄS nån gång trångsynta envisa pessimister

Varför, Det har inget med nånting att göra? Har inte påstått att min bil kör om din, (även fast jag är jävligt duktig på att växla)xP

Köpes:
18T Turbo
vaughn
14 september 2007 · 674 Inlägg

pwei skrev:
Min bil kan köra om F1 bilar om de inte gasar. Men inte kallar jag det "Att vinna" "äga" "knulla" "hänga av" eller nått i den stilen...

finns inte en chans alltså!!! NA troligt! tongue
du har ju en volvo då går de absolut inte

Senast redigerat av vaughn (14 september 2007)

Sponsorer: Custom & Paint, DLS, Ljudfabriken, Eklunds Bilvård, Bildelsnetto, LPT Reklam, Hallsberg gummiverkstad & Byrstatech.
Mazda RX-7 "DLS" (1993)
Jimm
14 september 2007 · 1 661 Inlägg

jo, det har med saken att göra eftersom jag hade pratat med han i Ferrin innan vi drog iväg. fattar du nu?

turbotompa fritidsprofessor
14 september 2007 · 1 197 Inlägg

Hardjim skrev:
Videon motbevisar inte att jag hängde på honom i 10km och kom sedan om när det smällde i båda bilarna

Du drömmer att du hängde på honom som ett klister hela tiden.. Det gjorde du inte, din video bevisar ju motsatsen klart o tydligt, enda anledningen till att du inte blir totalt frånåkt är att killen i ferrarin tvingas bromsa för långsammare trafik (som egentligen inte ska finnas på en "avstängd väg"). Du blir ju oxå helt utklassad vid varje omkörning, han accar ifrån dig o blir till en liten flugskit på din vindruta, en flugskit som helt försvunnit om vägen varit avstängd på riktigt... Och att du i slutet körde om och förbi honom tycker inte jag kan räknas som att du drog honom, han släppte/bromsade och du gasade. Hur enkelt som helst att räkna ut, så sluta tjata om att du drog/hängde på han, för det gjorde du INTE...

Din bil går säkert som en raket, men mot ferrarin hade du inte en suck..

pwei Mr.
14 september 2007 · 253 Inlägg

Hardjim skrev:
jo, det har med saken att göra eftersom jag hade pratat med han i Ferrin innan vi drog iväg. fattar du nu?

hahahah....

Köpes:
18T Turbo
pwei Mr.
14 september 2007 · 253 Inlägg

vaughn skrev:

pwei skrev:
Min bil kan köra om F1 bilar om de inte gasar. Men inte kallar jag det "Att vinna" "äga" "knulla" "hänga av" eller nått i den stilen...

finns inte en chans alltså!!! NA troligt! tongue
du har ju en volvo då går de absolut inte

Hahahaha big_smile Ja det är ju riktiga hingstar de här volvo-pollarna.. Jag kanske kan hänga av de här fjantiga F1 bilarna iaf de har väl inga turbos längre och det har ju faktiskt jag, ska se om jag får in min bil i Grand Prix till nästa år!

Cheers mate tongue

Köpes:
18T Turbo
262turbo
14 september 2007 · 1 004 Inlägg

jävla tjat om modell och märke i sådana här trådar smile finns ju bilar som går bra fast det inte är en 2miljoners bil.... rastade själv en supra med en massa dekaler här om kvällen:).. "modell spelar väll ingen roll bara det går gött" smile

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"
D-No Avstängd
14 september 2007 · 658 Inlägg

Hardjim skrev:
För 25r gången, JA DET VA EN GATA! DÄR FANNS SAKER I VÄGEN! HADE DET VATT BANA SÅ HADE HAN DRAGIT IFRÅN!

Men det va det inte och jag kom om han. Nåt annat har jag inte sagt.
LÄS nån gång trångsynta envisa pessimister

Killen e ju för fan EB han fattar ju noll !!! Hade det vart bana hade han varvat dej flera ggr om, va spelar det för roll om du kom om när han släppte på gasen ???? E du trög lr ?
Så om man kör efter en bil i 10 km och sen så släpper han för han ska svänga och man kör förbi som alla gör har man då dratt den bilen ???

Nu får du fan ta å vakna.

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
Karl_Kravall Golfare
14 september 2007 · 164 Inlägg

iTact skrev:
http://www.stockholm.se/files/53200-53299/file_53230.jpg

hahaha

kanske dags att lägga ner tråden

Jimm
14 september 2007 · 1 661 Inlägg

BEATNIK skrev:

Hardjim skrev:
För 25r gången, JA DET VA EN GATA! DÄR FANNS SAKER I VÄGEN! HADE DET VATT BANA SÅ HADE HAN DRAGIT IFRÅN!

Men det va det inte och jag kom om han. Nåt annat har jag inte sagt.
LÄS nån gång trångsynta envisa pessimister

Killen e ju för fan EB han fattar ju noll !!! Hade det vart bana hade han varvat dej flera ggr om, va spelar det för roll om du kom om när han släppte på gasen ???? E du trög lr ?
Så om man kör efter en bil i 10 km och sen så släpper han för han ska svänga och man kör förbi som alla gör har man då dratt den bilen ???

Nu får du fan ta å vakna.

E du helt jävla körd eller, börjar tröttna på alla din inlägg på varje sida.
Jag sade att HAN skulle dra mig på bana.

hänga på nån 10km? Vi va ju överrens om att det va rece och jag hängde på, det är det som är grejjen. Skaffa en engen tråd jävla wannabe

Senast redigerat av Hardjim (14 september 2007)

D-No Avstängd
14 september 2007 · 658 Inlägg

Hardjim skrev:

BEATNIK skrev:

Hardjim skrev:
För 25r gången, JA DET VA EN GATA! DÄR FANNS SAKER I VÄGEN! HADE DET VATT BANA SÅ HADE HAN DRAGIT IFRÅN!

Men det va det inte och jag kom om han. Nåt annat har jag inte sagt.
LÄS nån gång trångsynta envisa pessimister

Killen e ju för fan EB han fattar ju noll !!! Hade det vart bana hade han varvat dej flera ggr om, va spelar det för roll om du kom om när han släppte på gasen ???? E du trög lr ?
Så om man kör efter en bil i 10 km och sen så släpper han för han ska svänga och man kör förbi som alla gör har man då dratt den bilen ???

Nu får du fan ta å vakna.

E du helt jävla körd eller, börjar tröttna på alla din inlägg på varje sida.
Jag sade att HAN skulle dra mig på bana.

hänga på nån 10km? Vi va ju överrens om att det va rece och jag hängde på, det är det som är grejjen. Skaffa en engen tråd jävla wannabe

Tänk om jag hade sagt allt jag tyckte om dej då hade det fan tagit mig 2 dagar att skriva,

wannabe ?? För att ?

Nu gör du mig fan pissed off på riktigt, jag har inte vart otrevliog mot dig, men va fan har du kört för bilar i ditt liv förutaom din mitsu som e en raket för dig ?

Senast redigerat av BEATNIK (14 september 2007)

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
Ashra
14 september 2007 · 346 Inlägg

är det inte du som är en wannabe som påstår att du äger en ferrari ?

pwei Mr.
14 september 2007 · 253 Inlägg

Man kan ju FÖRHELVETE in säga att man vinner över någon som har slutat gasa när han redan har bevisat att han har dragit dig just DIG!!! Även om han STANNAR/SVÄNGER/TAPPAR MOTORN/Blir kidnappad av aliens för diverse anal-probing.. osv.

Senast redigerat av pwei (14 september 2007)

Köpes:
18T Turbo
D-No Avstängd
14 september 2007 · 658 Inlägg

pwei skrev:
MAN KAN JU FÖRHELVETE INTE SÄGA ATT MAN VINNER ÖVER NÅGON SOM HAR SLUTAT GASA! NÄR HAN REDAN HAR BEVISAT ATT HAN HAR DRAGIT DIG!!! ÄVEN OM HAN NU STANNAR/SVÄNGER/TAPPAR MOTORN/Blir kidnappad av aliens för diverse anal-probing.. osv.

tyvärr så fattar han inte det, det e nått fel.

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
Jimm
14 september 2007 · 1 661 Inlägg

BEATNIK skrev:

Hardjim skrev:

BEATNIK skrev:

Killen e ju för fan EB han fattar ju noll !!! Hade det vart bana hade han varvat dej flera ggr om, va spelar det för roll om du kom om när han släppte på gasen ???? E du trög lr ?
Så om man kör efter en bil i 10 km och sen så släpper han för han ska svänga och man kör förbi som alla gör har man då dratt den bilen ???

Nu får du fan ta å vakna.

E du helt jävla körd eller, börjar tröttna på alla din inlägg på varje sida.
Jag sade att HAN skulle dra mig på bana.

hänga på nån 10km? Vi va ju överrens om att det va rece och jag hängde på, det är det som är grejjen. Skaffa en engen tråd jävla wannabe

Tänk om jag hade sagt allt jag tyckte om dej då hade det fan tagit mig 2 dagar att skriva,

wannabe ?? För att ?

Nu gör du mig fan pissed off på riktigt, jag har inte vart otrevliog mot dig, men va fan har du kört för bilar i ditt liv förutaom din mitsu som e en raket för dig ?

För att du hänger på min tråd hela dagarna.
inte vatt otrevlig? EB menar du inte efterbliven eller? det kallar jag otrevligt

Jimm
14 september 2007 · 1 661 Inlägg

pwei skrev:
MAN KAN JU FÖRHELVETE INTE SÄGA ATT MAN VINNER ÖVER NÅGON SOM HAR SLUTAT GASA! NÄR HAN REDAN HAR BEVISAT ATT HAN HAR DRAGIT DIG!!! ÄVEN OM HAN NU STANNAR/SVÄNGER/TAPPAR MOTORN/Blir kidnappad av aliens för diverse anal-probing.. osv.

Vi va överens om race, jag körde om han. annat har jag inte sagt.

D-No Avstängd
14 september 2007 · 658 Inlägg

Hardjim skrev:

BEATNIK skrev:

Hardjim skrev:

E du helt jävla körd eller, börjar tröttna på alla din inlägg på varje sida.
Jag sade att HAN skulle dra mig på bana.

hänga på nån 10km? Vi va ju överrens om att det va rece och jag hängde på, det är det som är grejjen. Skaffa en engen tråd jävla wannabe

Tänk om jag hade sagt allt jag tyckte om dej då hade det fan tagit mig 2 dagar att skriva,

wannabe ?? För att ?

Nu gör du mig fan pissed off på riktigt, jag har inte vart otrevliog mot dig, men va fan har du kört för bilar i ditt liv förutaom din mitsu som e en raket för dig ?

För att du hänger på min tråd hela dagarna.
inte vatt otrevlig? EB menar du inte efterbliven eller? det kallar jag otrevligt

Din tråd ?

neutral

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
D-No Avstängd
14 september 2007 · 658 Inlägg

wannabe för att ???

Ge mig svar.

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
Ashra
14 september 2007 · 346 Inlägg

Hardjim skrev:

pwei skrev:
MAN KAN JU FÖRHELVETE INTE SÄGA ATT MAN VINNER ÖVER NÅGON SOM HAR SLUTAT GASA! NÄR HAN REDAN HAR BEVISAT ATT HAN HAR DRAGIT DIG!!! ÄVEN OM HAN NU STANNAR/SVÄNGER/TAPPAR MOTORN/Blir kidnappad av aliens för diverse anal-probing.. osv.

Vi va överens om race, jag körde om han. annat har jag inte sagt.

Du har visst sagt annat.   Vafan kan du sluta leka mytoman. Det e dags att vakna upp nu.

pwei Mr.
14 september 2007 · 253 Inlägg

Hardjim skrev:

pwei skrev:
MAN KAN JU FÖRHELVETE INTE SÄGA ATT MAN VINNER ÖVER NÅGON SOM HAR SLUTAT GASA! NÄR HAN REDAN HAR BEVISAT ATT HAN HAR DRAGIT DIG!!! ÄVEN OM HAN NU STANNAR/SVÄNGER/TAPPAR MOTORN/Blir kidnappad av aliens för diverse anal-probing.. osv.

Vi va överens om race, jag körde om han. annat har jag inte sagt.

Och det faktum att han drog DIG 3 gånger räknas inte?

Köpes:
18T Turbo
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang