Raceade med en Ferrari 360 challenge idag!

NiKeMaN Entreprenör
13 september 2007 · 1 286 Inlägg

Kungen-EssE skrev:
snygg video, gillar omkörningarna.. det är stake!

stake???? REN O SKÄR idioti

// Niklas Johansson
Jimm
13 september 2007 · 1 661 Inlägg

haha, inte en chans? jag hängde på han i 10km körde sedan om för att hans bil inte klarade guppen i vägen och det gjorde min?
Bra jobbat.
Sluta ordbajsa, läs tråden.

Shit fyfan va många låga röster man fick sedan man skrev denna tråden, Ferraris ska tydligen bara dras i drömmar.  Men nu säger jag det inte fler gånger: jag kom om tillslut, hans bil pappade itne guppen, samma som att den itne hade klarat en kurva eller vad som. men på en redig bana skulle jag fått storstryk.
Ni som helt uppenbart har sämre bilar, vad är erat problem? Avundsjuka?
Och ja, rubrikan va nog lite för kaxig, skulle stått körde mot en 360 eller nåt kanske.

More fire

Senast redigerat av Hardjim (14 september 2007)

kalle_fiat bäst
14 september 2007 · 319 Inlägg

Du gör ju bort dig för hela garget med det skit snack!

D-No Avstängd
14 september 2007 · 658 Inlägg

Hardjim skrev:
haha, inte en chans? jag hängde på han i 10km körde sedan om för att hans bil inte klarade guppen i vägen och det gjorde min?
Bra jobbat.
Sluta ordbajsa, läs tråden.

Shit fyfan va många låga röster man fick sedan man skrev denna tråden, Ferraris ska tydligen bara dras i drömmar.  Men nu säger jag det inte fler gånger: jag kom om tillslut, hans bil pappade itne guppen, samma som att den itne hade klarat en kurva eller vad som. men på en redig bana skulle jag fått storstryk.
Ni som helt uppenbart har sämre bilar, vad är erat problem? Avundsjuka?
Och ja, rubrikan va nog lite för kaxig, skulle stått körde mot en 360 eller nåt kanske.

More fire

Och va e en sämre bil för dig ?

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
Jimm
14 september 2007 · 1 661 Inlägg

kalle_fiat skrev:
Du gör ju bort dig för hela garget med det skit snack!

Vilket skitsnack?

negative
14 september 2007 · 11 Inlägg

Hardjim skrev:

negative skrev:
Ferrari 360 Challange har 427hk och väger 1390 kg

Din har 420hk och väger ????

Den väger nog ca 1700kg. Men du ska veta att han har ca 380nm och jag har väl 5-600nm.
Som jag sade, det va mkt jämt och jag kom ifall tillslut. Båda släppte för att det smällde i bilarna, han släppte nog mer, men jag vann?!?
Det är ju försten fram som räknas.

Hur faan kan du säga att det var jämt ? Du blir ju efter 100 meter under varje omkörning, för att sen komma i kapp när han inte kan köra om. Vakna från din drömvärld.

Och vrid har vilken funktion när man ligger på optimal växel på höga varv ? Både din bil och ferrarin har växellåda.

Senast redigerat av negative (14 september 2007)

kalle_fiat bäst
14 september 2007 · 319 Inlägg

Hardjim skrev:

kalle_fiat skrev:
Du gör ju bort dig för hela garget med det skit snack!

Vilket skitsnack?

att du drog ferrarin med din riskokare eller vad det va du körde! fan han slår ju dig med häst längder!

Senast redigerat av kalle_fiat (14 september 2007)

Jonni
14 september 2007 · 1 256 Inlägg

BEATNIK skrev:

Jonni skrev:
Ni är för sköna allihop..

En Ferarri 360 Challenge:
ca 1160kg
ca 400hk

En standardbil som kostar 2,1 mkr

Det är inga problem att skaffa en turboladdad bil som kan "dra" den, men vem fan bryr sig.. Han som äger 360:in bryr sig inte ett SKIT om en gammal mitsu åker ifrån honom.. Han kan köpa med all säkerhet köpa sig något värre som lämnar en 360 Challenge



Tillägger:
Jag vet hur bra en 360 går eftersom jag har kört både 360 Challenge och 430 F1

tillägger, men inte en CGT wink Där har du riktig bil smile

Jag har inte kört CGT:n men, har bekanta som har kört Auto 7H's CGT, dom tyckte inte den gick bra.. Helt enkelt för höga förväntningar på en sån bil..

Föredrar hellre att köpa en Z06.. Mer bil för pengarna och mer prestanda för pengarna

Kan rekommendera:
www.GTBoard.com

Horizon
14 september 2007 · 296 Inlägg

Att du fått låga kommentarer är ju tråkigt och orättvist när det inte har med saken och göra, men du får nog ge upp snacket om att du hade en chans emot honom för det var inte ens nära nånstans under filmen, du skriver samma sak i varje inlägg dessutom "Missade 3:an, gupp i vägen osv"

Droppa bortförklaringarna och skäms inte för att du blivit ägd av en 360

D-No Avstängd
14 september 2007 · 658 Inlägg

Jonni skrev:

BEATNIK skrev:

Jonni skrev:
Ni är för sköna allihop..

En Ferarri 360 Challenge:
ca 1160kg
ca 400hk

En standardbil som kostar 2,1 mkr

Det är inga problem att skaffa en turboladdad bil som kan "dra" den, men vem fan bryr sig.. Han som äger 360:in bryr sig inte ett SKIT om en gammal mitsu åker ifrån honom.. Han kan köpa med all säkerhet köpa sig något värre som lämnar en 360 Challenge



Tillägger:
Jag vet hur bra en 360 går eftersom jag har kört både 360 Challenge och 430 F1

tillägger, men inte en CGT wink Där har du riktig bil smile

Jag har inte kört CGT:n men, har bekanta som har kört Auto 7H's CGT, dom tyckte inte den gick bra.. Helt enkelt för höga förväntningar på en sån bil..

Föredrar hellre att köpa en Z06.. Mer bil för pengarna och mer prestanda för pengarna

Kan rekommendera:
www.GTBoard.com

När jag körde 7h s CGT gick den riktigt bra, och då har ja ändå kört och åkt med i både lambosar å ferraris, en z06a hänger ju aldrig med en CGT, du verkar ju ändå veta lite om bilar så det antar jag att du vet.

gtboard e fräckt. dåligt m nya videos bara.

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
alex_side Neerd
14 september 2007 · 1 596 Inlägg

hur som hälst måste man tacka för en underhållande video:)

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
D-No Avstängd
14 september 2007 · 658 Inlägg

BEATNIK skrev:

Hardjim skrev:
haha, inte en chans? jag hängde på han i 10km körde sedan om för att hans bil inte klarade guppen i vägen och det gjorde min?
Bra jobbat.
Sluta ordbajsa, läs tråden.

Shit fyfan va många låga röster man fick sedan man skrev denna tråden, Ferraris ska tydligen bara dras i drömmar.  Men nu säger jag det inte fler gånger: jag kom om tillslut, hans bil pappade itne guppen, samma som att den itne hade klarat en kurva eller vad som. men på en redig bana skulle jag fått storstryk.
Ni som helt uppenbart har sämre bilar, vad är erat problem? Avundsjuka?
Och ja, rubrikan va nog lite för kaxig, skulle stått körde mot en 360 eller nåt kanske.

More fire

Och va e en sämre bil för dig ?

?

Väntar fortf på att du ska säga va en sämre bil är ?

Senast redigerat av BEATNIK (14 september 2007)

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
Jimm
14 september 2007 · 1 661 Inlägg

Horizon skrev:
Att du fått låga kommentarer är ju tråkigt och orättvist när det inte har med saken och göra, men du får nog ge upp snacket om att du hade en chans emot honom för det var inte ens nära nånstans under filmen, du skriver samma sak i varje inlägg dessutom "Missade 3:an, gupp i vägen osv"

Droppa bortförklaringarna och skäms inte för att du blivit ägd av en 360

Men hallå, nu skriver jag inte detta fler gånger och det finns med i filmen för er som inte tror mig. Sista biten när han drar iväg så missade jag trean, innan hängde jag på i 10km. även en repa som är med i början av filmen.
Det va jämt, det sade han i Ferrarin med.
Sedan kom bulorna i vägen, kör där själva eller frågan nån som kört där så får ni se, det är rediga bulor i gatan. Då släppte vi båda, Ferrarin släppte mer och växlade inte ner så jag passerade, sedan gasar han fullt och hakar på i 2min sedan ger vi tummen upp och stannar och snackar.
Om ni inte vill tro mig så kolla detta i filmen när hela kameran gubbar precis innan den riktas ner. Annars kan ni ju prata med han i 360in, han va jävligt trevlig och även mkt imponerad att jag hängde poå han när han gav fullt, detta sade han.
Så sluta nu va så jävla elaka, det är ju bara på skoj. Och det är grymt att hänga på en challenge.

D-No Avstängd
14 september 2007 · 658 Inlägg

Ska du svara på va en sämre bil är så vi som har sämre bil än dig vet ?

tycker inte det finns bulor på tångabergsvägen. Har aldrig funnits.

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
baen
14 september 2007 · 220 Inlägg

Jonni skrev:

BEATNIK skrev:

Jonni skrev:
Ni är för sköna allihop..

En Ferarri 360 Challenge:
ca 1160kg
ca 400hk

En standardbil som kostar 2,1 mkr

Det är inga problem att skaffa en turboladdad bil som kan "dra" den, men vem fan bryr sig.. Han som äger 360:in bryr sig inte ett SKIT om en gammal mitsu åker ifrån honom.. Han kan köpa med all säkerhet köpa sig något värre som lämnar en 360 Challenge



Tillägger:
Jag vet hur bra en 360 går eftersom jag har kört både 360 Challenge och 430 F1

tillägger, men inte en CGT wink Där har du riktig bil smile

Jag har inte kört CGT:n men, har bekanta som har kört Auto 7H's CGT, dom tyckte inte den gick bra.. Helt enkelt för höga förväntningar på en sån bil..

Föredrar hellre att köpa en Z06.. Mer bil för pengarna och mer prestanda för pengarna

Kan rekommendera:
www.GTBoard.com

0-100 på 3,8s och 0-200 på strax över 10 sekunder och det inte imponerar? kör dina kompisar runt i f1'or i vanliga fall?

kalle_fiat bäst
14 september 2007 · 319 Inlägg

Hardjim skrev:

Horizon skrev:
Att du fått låga kommentarer är ju tråkigt och orättvist när det inte har med saken och göra, men du får nog ge upp snacket om att du hade en chans emot honom för det var inte ens nära nånstans under filmen, du skriver samma sak i varje inlägg dessutom "Missade 3:an, gupp i vägen osv"

Droppa bortförklaringarna och skäms inte för att du blivit ägd av en 360

Men hallå, nu skriver jag inte detta fler gånger och det finns med i filmen för er som inte tror mig. Sista biten när han drar iväg så missade jag trean, innan hängde jag på i 10km. även en repa som är med i början av filmen.
Det va jämt, det sade han i Ferrarin med.
Sedan kom bulorna i vägen, kör där själva eller frågan nån som kört där så får ni se, det är rediga bulor i gatan. Då släppte vi båda, Ferrarin släppte mer och växlade inte ner så jag passerade, sedan gasar han fullt och hakar på i 2min sedan ger vi tummen upp och stannar och snackar.
Om ni inte vill tro mig så kolla detta i filmen när hela kameran gubbar precis innan den riktas ner. Annars kan ni ju prata med han i 360in, han va jävligt trevlig och även mkt imponerad att jag hängde poå han när han gav fullt, detta sade han.
Så sluta nu va så jävla elaka, det är ju bara på skoj. Och det är grymt att hänga på en challenge.

du snackar så mycket skit så du inte ens själv vet vart du ska ta vägen! du har ju för fan gjort bort dig för livet!

D-No Avstängd
14 september 2007 · 658 Inlägg

baen skrev:

Jonni skrev:

BEATNIK skrev:
tillägger, men inte en CGT wink Där har du riktig bil smile

Jag har inte kört CGT:n men, har bekanta som har kört Auto 7H's CGT, dom tyckte inte den gick bra.. Helt enkelt för höga förväntningar på en sån bil..

Föredrar hellre att köpa en Z06.. Mer bil för pengarna och mer prestanda för pengarna

Kan rekommendera:
www.GTBoard.com

0-100 på 3,8s och 0-200 på strax över 10 sekunder och det inte imponerar? kör dina kompisar runt i f1'or i vanliga fall?

Jag har själv kört den så jag vet , det är ett monster kraften tar aldrig slut big_smile

HAha vem vet dom kanske glider F1 bilar ja....hmm

Senast redigerat av BEATNIK (14 september 2007)

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
D-No Avstängd
14 september 2007 · 658 Inlägg

måste oxå tillägga att "hardjim" har fått låga röster är sorgligt, hans bil å rösterna har ju inget med detta att göra. Dåligt av folk som röstar ner bilar på det sättet.

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
Jonni
14 september 2007 · 1 256 Inlägg

BEATNIK skrev:

Jonni skrev:

BEATNIK skrev:
tillägger, men inte en CGT wink Där har du riktig bil smile

Jag har inte kört CGT:n men, har bekanta som har kört Auto 7H's CGT, dom tyckte inte den gick bra.. Helt enkelt för höga förväntningar på en sån bil..

Föredrar hellre att köpa en Z06.. Mer bil för pengarna och mer prestanda för pengarna

Kan rekommendera:
www.GTBoard.com

När jag körde 7h s CGT gick den riktigt bra, och då har ja ändå kört och åkt med i både lambosar å ferraris, en z06a hänger ju aldrig med en CGT, du verkar ju ändå veta lite om bilar så det antar jag att du vet.

gtboard e fräckt. dåligt m nya videos bara.

Så mycket skiljer det inte mellan dem 0-100, 0-200,  Z06an hänger på och kostar hur många miljoner mindre?

CGT:n har dessutom semiautomatisk växellåda vilket sparar lite tid

Dock så är Z06:an på GTboard lite kryddad med andra headers och annan data i styrboxen samt en del annat kul :] men om jag inte hade fått välja Z06:an, då hade jag hellre köpt en MB Mclaren SLR..

Den vet jag hur den går med wink

Mvh Jonni

Senast redigerat av Jonni (14 september 2007)

Jimm
14 september 2007 · 1 661 Inlägg

BEATNIK skrev:
Ska du svara på va en sämre bil är så vi som har sämre bil än dig vet ?

tycker inte det finns bulor på tångabergsvägen. Har aldrig funnits.

Jag har svara i din GB, men du gillar ju att gå OT.

jo det finns bulor där, antingen har du inte märkt dem fast det gör alla. Det är väl för att det går tunnlar under tror jag, vägen blir typ 10cm högre i ett vips, sedan 10cm lägre igen efter typ 6m. Kör du över 200 så lättar bilen kan jag säga.
det syns på filmen med precis innan jag hinner ifatt smäller det till i min bil, det e ju därför han saktar ner.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang