2508
Sök

Raceade med en Ferrari 360 challenge idag!

Avstängd
658 Inlägg
14 september 2007
Jonni skrev:
BEATNIK skrev:
Jonni skrev:
Jag har inte kört CGT:n men, har bekanta som har kört Auto 7H's CGT, dom tyckte inte den gick bra.. Helt enkelt för höga förväntningar på en sån bil..

Föredrar hellre att köpa en Z06.. Mer bil för pengarna och mer prestanda för pengarna

Kan rekommendera:
www.GTBoard.com

När jag körde 7h s CGT gick den riktigt bra, och då har ja ändå kört och åkt med i både lambosar å ferraris, en z06a hänger ju aldrig med en CGT, du verkar ju ändå veta lite om bilar så det antar jag att du vet.

gtboard e fräckt. dåligt m nya videos bara.

Så mycket skiljer det inte mellan dem 0-100, 0-200,  Z06an hänger på och kostar hur många miljoner mindre?

CGT:n har dessutom semiautomatisk växellåda vilket sparar lite tid

Dock så är Z06:an på GTboard lite kryddad med andra headers och annan data i styrboxen samt en del annat kul :] men om jag inte hade fått välja Z06:an, då hade jag hellre köpt en MB Mclaren SLR..

Den vet jag hur den går med wink

Mvh Jonni

NEEJ nu pajade du det, CGT har INTE semiautoväxellåda. Z06 an på gtboard gick väl inte så där bra.
Senast redigerat av BEATNIK (14 september 2007)

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!

1 256 Inlägg
14 september 2007
Det är jag som snurrar.. Satt och tänkte på Ferrarin

CGT:n har manuell.. dock så kostar den fortfarande mer

Och du kan inte mena allvar när du säger att Z06an på GTboard  inte går bra..

kolla på racet mellan Z06an och SLR:en.. SLR:en är kompressormatad och går inte bättre?!

Avstängd
658 Inlägg
14 september 2007
Jonni skrev:
Det är jag som snurrar.. Satt och tänkte på Ferrarin

CGT:n har manuell.. dock så kostar den fortfarande mer

Och du kan inte mena allvar när du säger att Z06an på GTboard  inte går bra..

kolla på racet mellan Z06an och SLR:en.. SLR:en är kompressormatad och går inte bättre?!

Bra går den , men inte överdrivet, snackade med ola som har CGT:n för det va av han ja fick låna den, han fick stryk mot en enda bil och det va ruf porschen.

Clean EG Squad President
Det Har Inte Ni !!

346 Inlägg
14 september 2007
I filmen komemr du ju på efterkälken i varje omkörning. det är väl inte att dra en ferarri? Avstängd väg? Vad var då alla bilarna där för?  300gt vr4 är en fin bil men ledsen i ditt nuvarande utförande drar du ingen ferrari.

Stolt tvåbarnsfar
548 Inlägg
14 september 2007
Haha *asg* Nää läste allt och kollade på filmen! Hardjim det är ju skrattretande! Du hade ju inte en chans! Han drog ifrån dig tre ggr och sedan drog du om honom när han motorbromsa/bromsa! Visst din bil såg ut att gå bra men du hann ju inte ens ligga i slipstream bakom för han drog ifrån! PINSAMT hade jag tyckt det vart att skryta om det och säga att man har dragit en Ferrari 360 och sedan inte gjort det! Då har jag dragit många bilar! Drog en Honda NSX en gång, visserligen hade han blivit stoppad av MC-polisen på en parkeringsficka men jag körde om honom! Där har du ngt att bita i!

-Mike-

1 661 Inlägg
14 september 2007
Trådstartare
Men race är race och jag kom först fram.

346 Inlägg
14 september 2007
haha varför inte bara erkänna att du inte drog han.  Det e ju ungerfär som att säga jag drog en ferrari idag på motorvägen låg bakom han sedan skulle han svänga men inte jag så haha jag drog han !!

Stolt tvåbarnsfar
548 Inlägg
14 september 2007
Först fram till vad då? Hann hade ju redan racat klart!

-Mike-

1 661 Inlägg
14 september 2007
Trådstartare
ja, jag drog inte han när båda gasade, då va det sjukt jämt. han drog bra på låga hastigheter så tog jag in när vi kom upp i fart.

Ja, men vi hade snackat innan och båda vad med på att det va race och jag hängde på 10km sedan kom om.

Avstängd
658 Inlägg
14 september 2007
fan vilket klister du har satt dig i nu grabben, e ledsen för din skull, men asså att säga "jag kom först fram" hmm..det låter faktiskt lite EB.

Clean EG Squad President
Det Har Inte Ni !!

346 Inlägg
14 september 2007
han drog ifrån dig när ni gasade....
Du kom ikapp när han avslutat omkörningen.....

Han kanske trodde du hade förstått efter 10 km att du inte hade något att hämta.  Men du insåg inte din begränsning eller din bils för den delen.

En till rolig sak... 

Du skrev:  det syns på filmen med precis innan jag hinner ifatt smäller det till i min bil, det e ju därför han saktar ner.

Han saktar ner för att det e gropigt. Då kör du om han gick alltså inte fullt när du åkte om.... Åter igen lägg ner du drog han inte och därmed punkt.
Senast redigerat av Ashra (14 september 2007)

Stolt tvåbarnsfar
548 Inlägg
14 september 2007
Hardjim skrev:
ja, jag drog inte han när båda gasade, då va det sjukt jämt. han drog bra på låga hastigheter så tog jag in när vi kom upp i fart.

Ja, men vi hade snackat innan och båda vad med på att det va race och jag hängde på 10km sedan kom om.

Nä det var inte sjukt jämt! Hade du slipstreamat och legat i växellådan hade det varit sjukt jämt! Men när bilen försvinner 10,20,30,40 meter på en omkörning är det inte jämnt! Det är utklassning! Och upp i hastighet menar du när han var tvungen att bromsa för att inte köra in i bilen framför honom som inte skulle ha varit där då vägen var avstäng?Och du kom ikapp!
Senast redigerat av MikeAero (14 september 2007)

-Mike-

1 661 Inlägg
14 september 2007
Trådstartare
Klart han drar iväg när man missar växlen, sedan knappar jag in igen. det ser man i första delen med att jag hänger med. Men som jag tidigare sade. hade det vatt på bana eller en raka där båda bilarna hade kört bredvid varandra så hade jag fått pisk. Så varför tjabbar ni vidare? Jag kom ju om han när vägen blev ojämn. Och nej, han gasade inte fullt då, inte jag heller först.
Ta det lungt nu.. har tillochmed fått dit nytt trådnamn.
Fint va?
edit
Att det va så många som skulle klanka ner så fullständigt hade jag ingen aning om vafan, ärligt, det e ju coolt att hänga med överhuvudtaget. hur många hade klarat det?
Sluta rösta lågt bara för detta, har redan fått över tio 2or sedan jag laddade upp filmen, Tillochmed ALTON har blitt nedröstad!! trodde några skulle tycka filmen va cool iallfall, men jag tar väl bort skiten igen istället.
Så kan vi ju låsa denna tråden med juh.
MVH
Senast redigerat av Hardjim (14 september 2007)

Stolt tvåbarnsfar
548 Inlägg
14 september 2007
Herregud!!

-Mike-

346 Inlägg
14 september 2007
Det e inge fel att lägga upp en film. Det e inge fel på att raca (jo på almän väg är det)
Alla vet att det e kul att köra fort.   Felet du gjorde vara att påstå något sedan lägga upp en film som visar något helt annat. Även efter detta försöker du fortsätta att bevisa något som inte hände.  Där var några av felen som ledde till detta.

1 661 Inlägg
14 september 2007
Ja gud vilka värdsliga problem ni har tongue

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
14 september 2007
Okey att folk klagar på dig.
Men detta är tyvär Garaget´s vanliga fel! Att man röstar ner bilarna. Dåligt. Därav jag tagit bort bilar....
Va fan har bilen med grabben att göra??? Blir bilen fulare pga allt han säger eller*???

C H E V R O L E T <3

Teddan
2 495 Inlägg
14 september 2007
jag tyckte trådskaparen var ganska skrytsam och flummig i början alltså , men varför i H*lvete skulla man tycka att hans bilar förtjänar sämre betyg för det .... så jävla patetiskt.

men va fan det är så det är här ,,,, jag har fått 2 ettor sen i går kväll på min M3 cab

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 september 2007
Hardjim skrev:
Klart han drar iväg när man missar växlen, sedan knappar jag in igen. det ser man i första delen med att jag hänger med. Men som jag tidigare sade. hade det vatt på bana eller en raka där båda bilarna hade kört bredvid varandra så hade jag fått pisk. Så varför tjabbar ni vidare? Jag kom ju om han när vägen blev ojämn. Och nej, han gasade inte fullt då, inte jag heller först.
Ta det lungt nu.. har tillochmed fått dit nytt trådnamn.
Fint va?
edit
Att det va så många som skulle klanka ner så fullständigt hade jag ingen aning om vafan, ärligt, det e ju coolt att hänga med överhuvudtaget. hur många hade klarat det?
Sluta rösta lågt bara för detta, har redan fått över tio 2or sedan jag laddade upp filmen, Tillochmed ALTON har blitt nedröstad!! trodde några skulle tycka filmen va cool iallfall, men jag tar väl bort skiten igen istället.
Så kan vi ju låsa denna tråden med juh.
MVH

jag tror dom är avundsjuka på din grymma bil! dom åker väll runt i en gammal rostig volvo själv och bara drömmer om en likandan bil som du har tongue för övrigt så spelar det ingen roll vem som körde ifrån vem på filmen, filmklippet var coolt endå smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

1 255 Inlägg
14 september 2007
Det är alla 1:or man ska va solt över då vet man ju att han som röstar bara är avis smile

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

Sök