En styck fälg fanns inuti paketet, dock en väldigt smutsig sådan:P
Efter att jag gått lös på den med lite avfettning och en diskborste började den se riktigt bra ut. Här är den blöt så de är inte lacksläpp man ser
Den börjar torka. Denna fälgen var riktigt fin, någon liten kanstötning bara men de var småsaker.
Och här var den helt torr för att invänta ett fint 225/50-16 däck
Det var allt för denna gång. Däcken har jag inte hört nått om ännu men mailade dom förut så lär väl få svar imorrn. Jag hoppas att de kommer imorrn så de kan åka på innan helgen... Men vi får se.
Kämpa på! vill se mer bilder på bilen med! mvh Kim
Jaa, det var över förväntan. Den är nästan en av mina bästa nu:P
Tanken är att den ska tvättas och städa insidan snarast och om tid finnes en rubbning med lackförsegling. Blir detta gjort ska jag ut och fota. Var ett tag sen nu och har ju nästan bara gamla bilder på min sida....
Update Tja! Fick ett ryck igår och rubbade hela bilen för att sedan avsluta med en lackförsegling. Blev bra får jag säga. Så ikväll var jag ute en sväng och fotade.
Se till o leta nu så vi får se hur blank o fin den blev
Vad använde du för lackförsegling btw??
Ha de! //Jacob
Jag är riktigt stolt själv faktiskt:cool:
Men jag hittar fan inte den jävla kabeln!
Denna lackförseglingen hade jag, både jag o pappa har använt den några gånger och är nöjda med den.
De samma! // Fredrik
Fick tagit en bild med mobilen imorse när jag skulle åka till jobbet då det hade regnat under natten
Ska leta mer efter kabeln imorrn. Idag har det blivit båtfixande så det blir sjösättning av den imorgon eftermiddag/kväll.
Ringde även till däckfirman förut o de hade blivit något fel med beställningen så jag har suttit o väntat på däck en hel vecka i onödan... Men nu är de iaf beställda och de kommer inte förräns nästa vecka...
Fan va trist de där me beställningen Man blir ju lagom irreterad när man får veta sånt.
Men nu vet du iaf att dom kommer komma.
//Jacob
Jaa, det var ett bakslag.... man blir inte glad direkt. Det värsta är väl att jag har nästan burnat upp mina däck till det sista för jag tänkte ju "det blir nya däck i veckan"...
Så det blir att köra lite försiktigare nu frams till att däcken har kommit.
Jag och en kompis är nu inne på att köpa en mindre fin gammal volvo o pilla lite med. Hoppas nu bara att det blir så:)
Jag fick på de nya däck i fredags men det gick ju inte smärtfritt... Bak var bilen lite för låg så däcken låg emot skärmkanterna så det gick o köra med två pers ifram annars skrapa det hela tiden... Så jag fick investera i förstärkta orginalfjädrar bak så nu funkar det perfekt De nya fjädrarna skall målas röda
Nytt VS gammalt, något bredare eller? (ursäkta den dåliga bilden)
SKönt me nya däck Dock synd att de vart en sån jätte grej av de hela Du får ta o valsa skärmkanterna så du kan köra me sänkfjädrarna ist
Hehe, sjysst me kompressortuta Låter en hel del lr??
Ha de! //Jacob
Jaa, det var inte dumt! Mjo, det vart ju lite extra-arbete men fjädrarna kostade inte mer än 219kr/st så de va inte så farligt. Hehe, jag funderade allt på valsning me... vet ingen som har vals bara....
Den låter lite grann iaf, ska se om jag kan filma o lägga upp Samma! // Fredrik
Gjorde en lite större investering igår eftermiddag/kväll så bilder på det kommer ikväll eller imorgon beroende på vad jag hinner. Är så fint o skönt väder här nu med en temperatur på 21,5 grader i vattnet Så jag drar mig ut på sjön!