Jag kan ju säga såhär att detta var inte direkt planerat. Hittade bilen på blocket för ett bra pris och den fanns inte mer än 2 mil hemifrån. Så jag tog saken i egna händer och for dit för att ta mig en titt.
Nemen Fredrik, ´va har du nu hittat på Ser ju asfin ut, lite roligare o köra än 940in kan jag tänka mig
Kan ju säga att du nu gjort de jag länge funderat på
Grattis till nya köpet iaf
//Jacob
Hehe, tänkte du skulle bli lite förvånad. Den är allt rolig, är ju 193hk+turbo så det händer ju lite när man gasar iaf
Asså? funderar du på att byta ut 9000? Jag hade inte direkt tänkt o byta förräns till våren men så hittade jag denna i närheten för ett bra pris så då slog jag till
Hehe, tänkte du skulle bli lite förvånad. Den är allt rolig, är ju 193hk+turbo så det händer ju lite när man gasar iaf
Asså? funderar du på att byta ut 9000? Jag hade inte direkt tänkt o byta förräns till våren men så hittade jag denna i närheten för ett bra pris så då slog jag till
Tack ska du ha Jacob!
// Fredrik
Haha, no shit Här snackar vi överaskning
Aaa, börjar tröttna. För bara nåra tusenlappar extra så kan jag få en 9-5 Turbo, lockar rejält kan jag säga
Tack ska du ha Jacob!
// Fredrik
Haha, no shit Här snackar vi överaskning
Aaa, börjar tröttna. För bara nåra tusenlappar extra så kan jag få en 9-5 Turbo, lockar rejält kan jag säga
Ok, ja man ska passa på när de finns läge
Ska du till Vallåkra btw??
//Jacob
Har sett att dom börjar komma ner bra i pris nu ja Förstår att de lockar.
Tyvärr så hinner jag nog inte de Ska åka till Cypern den 18:e så får bli lite planering under helgen. Men jag vill dit! Blir kanske "kanske" att man åker dit över dagen på lördagen... Får höra runt lite med några kompisar. Men jag vill iaf dit
Ok, ja man ska passa på när de finns läge
Ska du till Vallåkra btw??
//Jacob
Har sett att dom börjar komma ner bra i pris nu ja Förstår att de lockar.
Tyvärr så hinner jag nog inte de Ska åka till Cypern den 18:e så får bli lite planering under helgen. Men jag vill dit! Blir kanske "kanske" att man åker dit över dagen på lördagen... Får höra runt lite med några kompisar. Men jag vill iaf dit
Ska du dit eller?
// Fredrik
Precis, men vi får se hur de blir. Lär nog inte bli av förrän nästa höst.
Ok, jag kommer åka ner till helsingborg på lördagen men kommer åka till vallåkra på söndagen.