Aaa, börjar tröttna. För bara nåra tusenlappar extra så kan jag få en 9-5 Turbo, lockar rejält kan jag säga
Ok, ja man ska passa på när de finns läge
Ska du till Vallåkra btw??
//Jacob
Har sett att dom börjar komma ner bra i pris nu ja Förstår att de lockar.
Tyvärr så hinner jag nog inte de Ska åka till Cypern den 18:e så får bli lite planering under helgen. Men jag vill dit! Blir kanske "kanske" att man åker dit över dagen på lördagen... Får höra runt lite med några kompisar. Men jag vill iaf dit
Ska du dit eller?
// Fredrik
Precis, men vi får se hur de blir. Lär nog inte bli av förrän nästa höst.
Ok, jag kommer åka ner till helsingborg på lördagen men kommer åka till vallåkra på söndagen.
//Jacob
Hehe, bara o slå till okej, jag får se hur det blir. Kostar ju faktiskt en del att åka dit med, och när jag har ont om tid så är de nog roligare att spara den 1000-lappen till nått för S70n
vad har du tänkt dig för pris då te 940ín ?? Eller skall du behålla den som vinterbil kanske ??
Har tyvärr inte råd att ha kvar den...
Har tänkt mig runt 23 000kr, mycket är ju nytt och bytt. T.ex. Motor (3000 mil), Koppling Feb-08, Startmotor maj-08, nya däck runt om 225/50-16, juli-08. Sedan följer allt ljud med
940in är nu såld och avhämtad. Ringde 4st dagen efter att jag la ut annonsen Så den gick redan samma dag, fick handpenning då osv. Så idag hämtade dom nya ägaren den, kommer gå mellan Uddevalla och stenungsund numera...
Tack alla ni som följt projektet. Det är mycket möjligt de kommer ett om S70n med
Lite smått och så iaf En xc-grill ligger redan hemma + nya emblemet. Klarglas kommer nog innan vintern och även målade skivor/ok
// Fredrik
Ps. Får kanske ta o starta en ny tråd om s70n Ds.
Nice Mest småpill alltså?
Klart du ska starta ny tråd
//Jacob
Mest småpill blir det nu innan vintern iaf. Till nästa sommar blir det 18" fälgar, avgassystem luftfilter m.m. En vinga ska dit med. Satt o räkna lite härom dagen, blir ungefär 15-20 tusen över vintern i enbart grejjer