ja när man bodde hemma så fick man aldrig någon cola brorsan drack upp allt innan man hunnit ställt den i kylskåpet
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
har slutat helt med de giftet nu. men innan mer än 30 liter i veckan.
låter ganska likt mig..... Hållt upp utan att röra i cirka 2 år tror jag nu, känns som man är en av AA har man lagt av ska man inte röra för då är man åter där igen i träsket hehe..
när man har cola hemma typ fredag lördag söndag kanske lite i veckan med i skolan hehe då blir det typ 2l varje kväll:D vet inte om det är så mycket eller? är ju så jävla gott:D
Jag vill inte veta men det blir väl 1 liter per dag! Inte mycket emot vad andra gör men har småbarn och då kan man ju inte sitta och söla medans de dricker mjölk/vatten så det blir väl på kvällen! Inga hål här heller men det är väl inte konstigt för colan fräter väl bort allt! Sambon jobbade på McDonalds förut och där de slängde alla muggar var det en djup fåra i betongen som kolsyran hade frätt upp! Konstigt att det inte är ett stort hål i magen istället!
har slutat helt med de giftet nu. men innan mer än 30 liter i veckan.
låter ganska likt mig..... Hållt upp utan att röra i cirka 2 år tror jag nu, känns som man är en av AA har man lagt av ska man inte röra för då är man åter där igen i träsket hehe..
hehe jo de är farligt, köper inte hem ens längre till folk, för jag vet att jag själv dricker det då. så de blir saft istället.
sockret är icke bra. pluss att när man dricker för mycket får man så otroligt ont i magen..
allra värsta är ifalll man hade hemma lite på morgonen innan man ska dra till jobbet och inte ätit fy fan säger jag bara
cola är det inte såå mycket av.. kanske 2 l i veckan max men däremot sprite zero, den är beroende framkallande... tar 0,5 l till lunchen varje dag när jag jobbar på mitt stalljobb, ibland 6 dagar i veckan.......