Fäljarna stulana !!!! :(

Fredde 855 t5
22 oktober 2005 · 63 Inlägg

Om det är nån som sett,hört, eller vet nåt om stulna fäljar ..så skriv gärna ett pm till mej !!    vilka svin som inte låter bilar stå ifred ,,fäljarna som det gäller är dom på bilden ...http://www.garaget.org/?car=7244.. //Fredde

Dreamcatcher
22 oktober 2005 · 260 Inlägg

Hade du inga låsmuttrar ?

styling har egentligen bara med pengar att göra.
Fredde 855 t5
22 oktober 2005 · 63 Inlägg

vad tror du själv....åååå att du orkar fråga ???

novaland
23 oktober 2005 · 99 Inlägg

Antar att du inte hadde det efter som dom vart stulna "bara sådär"... åandrasidan antar jag att du hadde vett nog att skaffa dig en "försäkring" för några ynka hundringar..

Vad du nu än hadde så e det trist.. själv vart jag av med mina cromade ventilhattar för 21:- styck för ett par veckor sedan..  tyvärr så finns det inge lås till dom! smile

Did Henry Ford write “You can have any color as long as it’s black.” on his website?
michael561 Rekondare
23 oktober 2005 · 289 Inlägg

Hmm...blev också av med mina ventilhattar...snacka om trist att bli av med något sånt när ett set om 4 kostar typ 80 spänn...Trodde inte ventilhattar var så väldigt eftertraktat, men jag fick allt tänka om smile

Att folk ens kan tänka sig att gå runt en främmande bil och skruva av dem är för mig helt främmande...

BMW 530iA
Audi 100 2,0E
bjoetty Type R
23 oktober 2005 · 368 Inlägg

fan ta den som pillar på mina förgyllda ventilhattar wink

Honda is the shit!
-PINNEN-
23 oktober 2005 · 409 Inlägg

att man bara kan mäd att sno någon anans fälgar förbannade luffare har dem inte råd att köpa egna så får dem väl gå till skroten eller va fan som hällst.va fan det är ju svin dyrt med fälgar ju! och så  är det en del av bilen! nä det tycker jag är ynkligt. jag lider med dig fredde! hoppas du får tag på ett par nya mvh

Senast redigerat av volvo_850_glt (23 oktober 2005)

GÖr Som Ford KÖp Volvo!
Volvo_Elin Lastbilschaufför
23 oktober 2005 · 186 Inlägg

Gör som mig,kör med originalplåtfälgar så slipper ni nog oroa er haha smile!

Ride Hard-Die Free!
BoraV6
23 oktober 2005 · 677 Inlägg

Säg som det är Elin, du skulle nog vilja ha några kromade 19" på 340:in.

Falck Bayerische Motoren Werken
23 oktober 2005 · 87 Inlägg

ingen bryr sig om dina 13" plåtisar. satt väl på en gammal volvo kan tänkas.

Addiction to Snow
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang