Hallå! Nu har jag haft ett uppehåll ett tag med projektet, nu ska jag fortsätta med bilen igen! Sitter å funderar på vad för bakkjol jag ska beställa..! Jobbigt å bestämma sig..:)
Kom gärna med ideér på vad ni tycker som skulle passa!
verkar bli asbra det där! Känner igen problemet med vad man ska ha för kit, satt själv i mer än två månader och kollade runt på nätet efter nåt jag gillade fick tillslut tag på ett par sidokjolar som landade hemma hos mig först idag Keep up the good work!
verkar bli asbra det där! Känner igen problemet med vad man ska ha för kit, satt själv i mer än två månader och kollade runt på nätet efter nåt jag gillade fick tillslut tag på ett par sidokjolar som landade hemma hos mig först idag :) Keep up the good work!
Okej, ja har också funderat snart i över två månader på bakspoilern och har ännu inte bestämt mig..:) men de kommer!
Har limmat huv förlängaren dit! bilder kommer i morgon. då blir det å försöka hinna klart med bakluckan också!
Vill ha en bakkjol som lutar nått åt de här hållet, vad tror ni? Vart får man tag i den här spoilern eller nån liknande?
ser riktig bra ut de där..vad blir de för nåt på bakstötisen? En tanke när du punktade bakluckan. jag o polaren gjorde likadant la igen ett torkar hål. när vi punktade så sprack rutan. måste ha varit jäkla spänningar i den. tur att du klarade dej ifrån det
ser riktig bra ut de där..vad blir de för nåt på bakstötisen? En tanke när du punktade bakluckan. jag o polaren gjorde likadant la igen ett torkar hål. när vi punktade så sprack rutan. måste ha varit jäkla spänningar i den. tur att du klarade dej ifrån det
Nu är huvförlängaren på plats, skarven spacklade jag med glasfiperspackel och sen drog jag på finspackel. Har beställ en Rieger vinge och en stötfångare. Har också beställ en sänkningssats och speglar! Nu är det bara och vänta på grejjerna!
Glöm inte sätta ngt mothåll, ngt stag av nåt slag i bagageluckan. Kanske lite sent nu men dne kommer slå sig om du inte gör det. Angående regskylten och belysning så kan du väl hlra av dig om du kommer på ngn bra idé
Glöm inte sätta ngt mothåll, ngt stag av nåt slag i bagageluckan. Kanske lite sent nu men dne kommer slå sig om du inte gör det. Angående regskylten och belysning så kan du väl hlra av dig om du kommer på ngn bra idé =)
Btw, skiter du pengar? ;);)
Det är fixat redan..=) Regskylten ska jag bygga in i bakspoilern..! Nä, vad tänkte du med de?