som sagt, eftersom jag lovat att de blir en idag och de va sånt stort intresse (fast många har visst loggat ut nu:P) så får jag kosta på mig några minuter i bildletande osv.
Börjar med gårdagens bilder. 26/1
Hittade lite delar igår som ska få sig ett ansiktslyft.
Plasten på stolparna fram
Plasten över bakersta rutorna, även dem ska få ett ansiktslyft
Är inte helt säker men antar att hatthyllan är nyslipad här och redo för en omgång till 
Spacklat å iordning 
Även den vänstra fått lite spackel.
Med denna bild så kan vi helt utesluta att bilden innan på hatthyllan va när den va nyslipad 
kuligt värre
Roligare grejer har man sysslat med, men detta måste tyvätt också fixas
Nu har poyestret härdat 
Tror jag har fått till kanten rätt hyfsat faktiskt bara jag får plasta på ett nytt hörn
Samma här, tog å skruvade fast den så plasten formar sig bättre efter skivan. Fick dock för mig at de kanske skulle va snyggt om man skruvade fast den synligt med med ett visst avstånd mellan skruvarna ?
Tur att plasten är hård så man kan lägga grejer på den när man jobbar 
Förberett inför söndags mek. Måste ju ha nåt å muta med 
Idén vare inte fel på......
Däremot va inte utförandet nå vidare

Så gick in å slipade....
Och spacklade liteSen tog bilderna slut så antar att de blev kvällen där

Och nu till dagens arbete 27/1
Dagen blev ju inte som uttänkt då jag va tvungen å jobba tre timmar mitt på dagen men när vi väl kom igång så.
Slö? nej då, hjälp behövs alltid
fredrik_s70
Upptäckte att de va hål rakt in i tröskeln från skärmen så rev av kjolen å börja putsa. Av den anledningen ja satte fredrik på putsning av just tröskeln så tog jag hand om hjulhuset.
Bort ska de! All underredsmassa å skit åker nu, ska ta å göra de rent i båda bakre hjulhus nu och rostlaga/förbehandla riktigt seriöst så ja kan lita på de lite bättre
Men de sitter ju som satan. Nån som kan tipsa mig om hur jag får bort det lättast ?? Använde gasol å värmde, gick hyfsat mycke lättare då men måste finnas ännu lättare sätt ?
Plåtrent ska de va, denna gången gör ja de seriösare å svetsar hålen istället för glasfiberspackel. Höll dogk imponerande bra dessa två år lr va de e sen sist. Men när jag har tillgång till svets nu så varför fuska ? 
Fått bort rätt bra. men som innan, vill ha lite tips om hur man får bort de lättast !! 
Inte fan ligger han å vilar ?? 
Nöjding där. han fick syn på kameran å fota sig själv.. haha.. fredrik_s70
Blir rätt bra yta av en sån sliptrissa med sandpapper på. Rätt nöjd med bilden jag fick till me 
Dammig bil ?
Ja vad annars ? 
Trollet själv in "action"
Kan säga så att Fredrik va ganska imponerad av "super-närbilds läget" på kameran 
Nån timmes jobb kvar här
Slipa slipa slipa slipa
Blankt å fint, men bättre ska de bli ! Ska hänga av dörrarna nån dag. kanske imorgon redan men behöver en extra gubbe då isf.
Hann faktiskt med å slipa nästan allt innan fredrik kom, gav dock upp när de va nån del kvar för de va för jävla kallt ute 
![http://www.garaget.org/gallery/archive/2968/242824_yirvn7.jpg]()
Stackars små delar som inte blev slipadeSådär, no more pictures today

Tror faktiskt de räcker till med.
Ang. det där med att jag lagt om planerna me ska ja ta upp, har tänkt som så att jag ska ha rostlagningen och intstrumentpanelen i fokus nu så de blir fixat, besiktningen bryr sig ju inte om att baslådan inte funkar

Sen har jag en fråga ang. just besiktningen. Om man skippar att besikta den, vad händer då förutom körförbud? Måste man reg. besikta eller nåt sånt dumt då? Verkar som att projektet kommer ta lite för lång tid faktiskt!
Och det där med hur man får bord underredsmassa och dyl. lättast skulle jag vilja veta! De funkar ju med värme och sen skrapa men de tar ju ett bra tag. Kan ju köra vinkelslipen med i hjulhuset men vill undvika det då det är för trångt och så blir nog inte ytan så optimal av de.
Så om du har sysslat med sånt så tipsa mig VÄLDIG gärna

Önskar många kommentarer och tips idag !
Enjoy.

Mvh Magnus