2690
Sök

dj_aggwa´s 244 blir multimediabil | Stopp p.g.a husköp och renovering. Börjat isolera + garage-el 12/03 -11 |

Vill bygga en bil helt efter mitt egna huvud och de idéer som dyker upp under tidens gång för att sedan åka runt på träffar med :-)

El- och Instrumenttekniker
601 254 Visningar
Uppdaterades senast 18 november 2012
Pirat
426 Inlägg
24 februari 2008
Fan vad härligt detta projekt är! big_smile Mycket bra jobbat, tappa inte suget bara. smile

1 997 Inlägg
24 februari 2008
dj_aggwa skrev:
Galad8 skrev:
Du ligger i som vanligt.
Verkar jobbigt de där me å ta bort asfaltsmatta/dämpningsmatta...
Men bra blir det. smile

Vet inte va mer ja ska säga men. Jobba jobba. big_smile

Ligger i ja. lika bra de så nåt blir gjort big_smile
Jo det är rätt så jobbigt, är mycke kvar nu.. ska ha ur all matta ur bilen :S
Hehe, tackar smile

Jobba ska ja wink

Mvh Magnus

Ojoj!

Uppdateringen du matade in idag var ju inte dålig! Haha, du har legat i en HEL del! big_smile
Blir lite fundersam dock när ja ser grönt gräs? tongue

Snöa 15 centimeter här inatt. lol

Sen äre väl lite som du säger, att man ser inte så jätte mycket vad som gjorts, men ja vet att de är rätt mycke tid som kan flyga iväg. SKoj skoj me mycke bilder å alla rätt!

Vill se mer! big_smile

bil intreserad anläggare
467 Inlägg
24 februari 2008
dj_aggwa skrev:
weser skrev:
va synd skulle vilja se den klar i år:D men den som väntar på nått gått kan inte vänta förlänge:D

//mackan

Inte bara du som skulle vilja det.. Men man får inte alltid som man vill men va fan.. har ju roligt iaf tongue tongue
Tänk va roligt de skulle va om ja inte uppdaterade på 2 månader här då å sen göra en stor uppdatering på de som hänt..  ;P

Mvh Magnus

hur hade du tänkt att vi har på garaget ska kunna vänta i två hela månader. kan ju knappt vänta i några dagar juXD

//mackan

2 933 Inlägg
24 februari 2008
Trådstartare
CroZZeN skrev:
Gött me lite jobb smile
De händer ju en hel del för dig iaf!
Mycket spackling du big_smile

xD

hehe, jo inte fel smile
Ja då jag försöker få en del gjort iaf smile
Ja då, blir några timmar med spackel :S cool

Mvh Magnus

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

2 933 Inlägg
24 februari 2008
Trådstartare
Olzzon skrev:
Fan vad härligt detta projekt är! big_smile Mycket bra jobbat, tappa inte suget bara. smile

Hehe, tackar smile
Nej då, tappar inte suget.. vill ju ha den klar å de finns inget annat sätt än att jobba vidare de cool

Mvh Magnus

2 933 Inlägg
24 februari 2008
Trådstartare
Galad8 skrev:
dj_aggwa skrev:
Galad8 skrev:
Du ligger i som vanligt.
Verkar jobbigt de där me å ta bort asfaltsmatta/dämpningsmatta...
Men bra blir det. smile

Vet inte va mer ja ska säga men. Jobba jobba. big_smile

Ligger i ja. lika bra de så nåt blir gjort big_smile
Jo det är rätt så jobbigt, är mycke kvar nu.. ska ha ur all matta ur bilen :S
Hehe, tackar smile

Jobba ska ja wink

Mvh Magnus

Ojoj!

Uppdateringen du matade in idag var ju inte dålig! Haha, du har legat i en HEL del! big_smile
Blir lite fundersam dock när ja ser grönt gräs? tongue

Snöa 15 centimeter här inatt. lol

Sen äre väl lite som du säger, att man ser inte så jätte mycket vad som gjorts, men ja vet att de är rätt mycke tid som kan flyga iväg. SKoj skoj me mycke bilder å alla rätt!

Vill se mer! big_smile

Haha, nej de va en av de större uppdateringarna ja gjort smile Jo då, har jobbat på rätt hårt måste jag säga. :S cool
Grönt gräs ja, snart fram med gräsklipparen å motorcykeln.. Tror inte de blir nån tur till Valfjället i år för Wallis tongue
Oj, shit. de va en del de..

Nej slipning å spackling är inget som syns på bild.. Men de syns väldigt väl sen när det är färg på.
Tackar smile

Mer bilder kommer.. får se när bara.. vet inte riktigt hur ja ska lägga upp arbetet veckan som kommer. Går på Jour på torsdag vilket innebär att jag inte kan använda vinkelslip å andra slipmaskiner för då hör ja inte om det ringer hmm men men, har ju lite skrapa kvar å göra så arbetslös blir ja inte wink

Mvh Magnus

2 933 Inlägg
24 februari 2008
Trådstartare
weser skrev:
dj_aggwa skrev:
weser skrev:
va synd skulle vilja se den klar i år:D men den som väntar på nått gått kan inte vänta förlänge:D

//mackan

Inte bara du som skulle vilja det.. Men man får inte alltid som man vill men va fan.. har ju roligt iaf tongue tongue
Tänk va roligt de skulle va om ja inte uppdaterade på 2 månader här då å sen göra en stor uppdatering på de som hänt..  ;P

Mvh Magnus

hur hade du tänkt att vi har på garaget ska kunna vänta i två hela månader. kan ju knappt vänta i några dagar juXD

//mackan

Haha, nej då vare värre.. men tänk vilken "upplevelse" de skulle vara.. lär ju hända en del på två månader tongue

Mvh Magnus

2 933 Inlägg
25 februari 2008
Trådstartare
Idag blire nog ingen rolig läsning gubbZ, sitter inne fortfarande framför datan.. räkningsbetalning, planering osv.. planerar inköp och pratar även lite idéer på bilen med en snubbe på msn. Men förhoppningsvis så kanske jag får en PS:ad bild å slänga upp senare.. Har nåra shyssta medlemmar här som har tagit sig an lite idéer smile

Mvh Magnus

620 Inlägg
25 februari 2008
Vilka e dom "shyssta medlemmarna" ;P haha Djävligt nice bygge detta!!

2 933 Inlägg
25 februari 2008
Trådstartare
ReApEr__88 skrev:
Vilka e dom "shyssta medlemmarna" ;P haha Djävligt nice bygge detta!!

supermikaela och xorox_88 är min personal på "ritkontoret"   de ska försöka trixa ihop lite alternativ åt mig smile
Tackar..

Sen så får vem annan som helst trixa ihop nå kul med med färgval på bilen.. har faktiskt ingen idé på hur de skulle va.. bara att ja ska ha flakes effekt.. flakes å pärlemo lack ihop, blir de kaka på kaka ? smile

Mvh Magnus

supermikaela
25 februari 2008
Photoshoppat till en 850-front på dj_aggwas 240.. Är inte nöjd med resultatet, men det är något att se på iallafall smile

http://www.garaget.org/gallery/archive/65069/large/265559_nen112.jpg
http://www.garaget.org/gallery/archive/65069/265564_fjqahe.jpg

2 933 Inlägg
25 februari 2008
Trådstartare
Me like it ! Kan nån uppskatta hur mycke jobb som skulle krävas för å få 850n klarglas å ytteränden av en huv på 850 eller v70n (inkl. grill) att spela ihop med 240n ?

Sen va säger besiktningen om ett sånt ingrepp ? Vad ska ja göra för att charma dem ?

Tacksam för svar! Riktigt sugen på detta nu smile

Mvh Magnus

supermikaela
25 februari 2008
Ja, vad jag tycker att du ska göra står ju in din gästbok, så det behöver nog inte skrivas igen tongue

Illustratör
826 Inlägg
25 februari 2008
Besiktningen bör väl inte säga något så länge inte bärande delar blir utsatta eller försvagade.

Kan förövrigt försöka mig på något jag med då jag gillar det här bygget skarpt. Däremot så svarar jag inte för resultatet då skärmens kontrast o färger börjat gå hand i hand o kramas för mkt. wink

Mvh

Tänker...

2 933 Inlägg
26 februari 2008
Trådstartare
Fallan skrev:
Besiktningen bör väl inte säga något så länge inte bärande delar blir utsatta eller försvagade.

Kan förövrigt försöka mig på något jag med då jag gillar det här bygget skarpt. Däremot så svarar jag inte för resultatet då skärmens kontrast o färger börjat gå hand i hand o kramas för mkt. wink

Mvh

Nej det kanske inte dom inte bryr sig om nej.. bärande delar ska ja inte göra nåt med har ja tänkt..

Oj, tack smile
Hehe, nej då kanske de inte är  så lätt nej tongue

Mvh Magnus

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
26 februari 2008
Skulle nog bli snyggt de du tänker på Magnus wink

Låter bra iellafall, gillar ps;ade bilden smile
Men finns väl en kille som gjort det redan.. ska kika om jag sett fel eller inte tongue hehe
Mvh Kim

Kanske 850 huven iellafell?
http://www.garaget.org/show_ext.php?car … age=575702
Senast redigerat av kimpan_90 (26 februari 2008)

Darth Vader
1 644 Inlägg
26 februari 2008
NEJ!
Ingen 850-front snälla?
240-fronten är ju 100ggr coolare.

(Förlåt Tommy)

Braaaaap?

supermikaela
26 februari 2008
DoWahDiddy vet inte vad han pratar om.. smile Han kör franskt, således har han ingen talan!

Illustratör
826 Inlägg
26 februari 2008
Jag gör inte mer än så här då jag tycker det känns rätt meningslöst med en klatrande skärm..
Eftersom det var 850 det var snack om så körde jag på den linjen och utvecklade det hela litegrann.

Personligen skulle jag gärna se ett eget kit med skärmbreddare o grejjer men de e jag det. smile

Här är bilden iaf..
http://pici.se/pictures/pSvnhARiw.jpg

Mvh

Tänker...

The one and only
1 091 Inlägg
26 februari 2008
Fallan skrev:
http://pici.se/pictures/pSvnhARiw.jpg

Den looken tycker iaf jag du ska köra på aggwa wink Men med 86ans backspeglar då smile

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.

Sök