Du ligger i som vanligt. Verkar jobbigt de där me å ta bort asfaltsmatta/dämpningsmatta... Men bra blir det.
Vet inte va mer ja ska säga men. Jobba jobba.
Ligger i ja. lika bra de så nåt blir gjort Jo det är rätt så jobbigt, är mycke kvar nu.. ska ha ur all matta ur bilen :S Hehe, tackar
Jobba ska ja
Mvh Magnus
Ojoj!
Uppdateringen du matade in idag var ju inte dålig! Haha, du har legat i en HEL del! Blir lite fundersam dock när ja ser grönt gräs?
Snöa 15 centimeter här inatt.
Sen äre väl lite som du säger, att man ser inte så jätte mycket vad som gjorts, men ja vet att de är rätt mycke tid som kan flyga iväg. SKoj skoj me mycke bilder å alla rätt!
va synd skulle vilja se den klar i år:D men den som väntar på nått gått kan inte vänta förlänge:D
//mackan
Inte bara du som skulle vilja det.. Men man får inte alltid som man vill men va fan.. har ju roligt iaf Tänk va roligt de skulle va om ja inte uppdaterade på 2 månader här då å sen göra en stor uppdatering på de som hänt.. ;P
Mvh Magnus
hur hade du tänkt att vi har på garaget ska kunna vänta i två hela månader. kan ju knappt vänta i några dagar juXD
Du ligger i som vanligt. Verkar jobbigt de där me å ta bort asfaltsmatta/dämpningsmatta... Men bra blir det.
Vet inte va mer ja ska säga men. Jobba jobba.
Ligger i ja. lika bra de så nåt blir gjort Jo det är rätt så jobbigt, är mycke kvar nu.. ska ha ur all matta ur bilen :S Hehe, tackar
Jobba ska ja
Mvh Magnus
Ojoj!
Uppdateringen du matade in idag var ju inte dålig! Haha, du har legat i en HEL del! Blir lite fundersam dock när ja ser grönt gräs?
Snöa 15 centimeter här inatt.
Sen äre väl lite som du säger, att man ser inte så jätte mycket vad som gjorts, men ja vet att de är rätt mycke tid som kan flyga iväg. SKoj skoj me mycke bilder å alla rätt!
Vill se mer!
Haha, nej de va en av de större uppdateringarna ja gjort Jo då, har jobbat på rätt hårt måste jag säga. :S Grönt gräs ja, snart fram med gräsklipparen å motorcykeln.. Tror inte de blir nån tur till Valfjället i år för Wallis Oj, shit. de va en del de..
Nej slipning å spackling är inget som syns på bild.. Men de syns väldigt väl sen när det är färg på. Tackar
Mer bilder kommer.. får se när bara.. vet inte riktigt hur ja ska lägga upp arbetet veckan som kommer. Går på Jour på torsdag vilket innebär att jag inte kan använda vinkelslip å andra slipmaskiner för då hör ja inte om det ringer men men, har ju lite skrapa kvar å göra så arbetslös blir ja inte
va synd skulle vilja se den klar i år:D men den som väntar på nått gått kan inte vänta förlänge:D
//mackan
Inte bara du som skulle vilja det.. Men man får inte alltid som man vill men va fan.. har ju roligt iaf Tänk va roligt de skulle va om ja inte uppdaterade på 2 månader här då å sen göra en stor uppdatering på de som hänt.. ;P
Mvh Magnus
hur hade du tänkt att vi har på garaget ska kunna vänta i två hela månader. kan ju knappt vänta i några dagar juXD
//mackan
Haha, nej då vare värre.. men tänk vilken "upplevelse" de skulle vara.. lär ju hända en del på två månader
Idag blire nog ingen rolig läsning gubbZ, sitter inne fortfarande framför datan.. räkningsbetalning, planering osv.. planerar inköp och pratar även lite idéer på bilen med en snubbe på msn. Men förhoppningsvis så kanske jag får en PS:ad bild å slänga upp senare.. Har nåra shyssta medlemmar här som har tagit sig an lite idéer
Vilka e dom "shyssta medlemmarna" ;P haha Djävligt nice bygge detta!!
supermikaela och xorox_88 är min personal på "ritkontoret" de ska försöka trixa ihop lite alternativ åt mig Tackar..
Sen så får vem annan som helst trixa ihop nå kul med med färgval på bilen.. har faktiskt ingen idé på hur de skulle va.. bara att ja ska ha flakes effekt.. flakes å pärlemo lack ihop, blir de kaka på kaka ?
Me like it ! Kan nån uppskatta hur mycke jobb som skulle krävas för å få 850n klarglas å ytteränden av en huv på 850 eller v70n (inkl. grill) att spela ihop med 240n ?
Sen va säger besiktningen om ett sånt ingrepp ? Vad ska ja göra för att charma dem ?
Besiktningen bör väl inte säga något så länge inte bärande delar blir utsatta eller försvagade.
Kan förövrigt försöka mig på något jag med då jag gillar det här bygget skarpt. Däremot så svarar jag inte för resultatet då skärmens kontrast o färger börjat gå hand i hand o kramas för mkt.
Besiktningen bör väl inte säga något så länge inte bärande delar blir utsatta eller försvagade.
Kan förövrigt försöka mig på något jag med då jag gillar det här bygget skarpt. Däremot så svarar jag inte för resultatet då skärmens kontrast o färger börjat gå hand i hand o kramas för mkt.
Mvh
Nej det kanske inte dom inte bryr sig om nej.. bärande delar ska ja inte göra nåt med har ja tänkt..
Oj, tack Hehe, nej då kanske de inte är så lätt nej
Jag gör inte mer än så här då jag tycker det känns rätt meningslöst med en klatrande skärm.. Eftersom det var 850 det var snack om så körde jag på den linjen och utvecklade det hela litegrann.
Personligen skulle jag gärna se ett eget kit med skärmbreddare o grejjer men de e jag det.