Trots att denna dagen vart lite konstig så fick ja ihop lite bilder.
Hade ju som sagt beredskap denna veckan, igår så jobba jag helt vanlig dag 07:00-15:45 men jag stannade kvar efter jobbet å gick in i mekverstan å grejade lite med MC-stödet. Kom hem 19:30 kanske. slöade å så framför datan här sen å kom i säng 11 kanske men somna inte förän 00:30 kanske p.g.a. att jag hade fått sovmorgon dagen före för att ja gjorde en utryckning på natten. 02:30 ringer telefonen, iväg å jobba. krångligt fel utan helvete så vid 04:00 så ringde jag dit en gubbe.. klockan 06:00 trodde vi det funka som de skulle så jag åkte hem å hämta matlådan.. men icke, allting gick som de skulle när klockan va 09:00 så de va ett jäkla fel.. bytte å koppla om massa gånger. Sen kl 10:00 tog jag helgen. När vi har beredskap så blir vi lediga på fredagen efter.. Och eftersom jag hade jobbat natt men jobbade tills 9 så jobbade vi även in de timmarna som normalt jobbas in på eftermiddan så då kunde ja åka hem å greja lite.
Här kommer bilderna

![http://www.garaget.org/gallery/archive/2968/273730_k8v2dw.jpg]()
Va på teknikmagasinet å bytte router igen, köpte en phillips för tänkte ja kunde prova en.. Men de gick inte, fick två olika som inte gick bra så fick byta till en netgear istället och nu går det

När ja ändå va på köpcentret så klev ja in på BRL å fick ÄNTLIGEn tar på 3 ringar till, 2 5,25 å en 6,5

Köpte på mig en säkringshållare med, ska ha en till men köper den senare !

Spackelhörna, men slut på spacklingen ettt tag nu för spackelspaden gick sönder 
Nu har jag alla ringar jag behöver för å bygga dörrsidorna 
Nya pallbockar inhandlade så nu har vi 4 st, ska bara köpa en domkraft till så åker den upp i luften 
Sen så skrapa ja bort den sista biten matta på högra fram.. Provade varmluftpistolen på skiten nu och ångrar mig lite att ja inte använde den tidigare
Slipade rent lite med på samma gång.
Måste svetsa lite här.. längst nere till höger i bild ser ni att det är brunt.. lite biverkningar efter rosthålen i golvet 
Så, nu kanske ni blir lite gladare. Har inte mer bilder nu.
Men lovar att imorgon ska de bli mer om jag inte åker till farfar å spikar kabel i det nybyggda garaget vid deras andra hus hans vill säga. Har som lovat å göra det å det verkar som om att imorgon är det dags.. får se va de blir. Får fota där istället då

Men kommentera de lilla jag har nu kan ni ju alltid göra, de e kul

Enjoy!
Mvh Magnus