Kom på nu att vi ska te morsan en sväng imorgon men ska gå upp "tidigt" å få gjort några timmar före det å slipa dagens svets"fogar" och måla lite rostskyddsfärg så kanske de torkat när ja kommer hem..
Sen så ska ja nog till "traktorn" på söndag igen, vi måste ju få iordning på bilen hans innan Elmia. Tror inte han fått av bakspoilern än så har nåra timmar å göra där.. Han sa även att framskärmarna måste av å rostlagas i skärmkanter. Å då har ja inte nämt huven som ska lackas me..
Vet inte om ja vill ta på mig å lacka huven hans, fått för mig att de ska vara svårt å lackera stora ytor !?
Men front- , bakspoiler å kjolarna + listerna vågar ja nog ge mig på..
Å inte nog me de så har jag även ett uppdrag som är i samma storlek framför mig innan Elmia. Så är ganska uppbokad. Sen så hänger mycke av jobbet på vädret och temperaturen, lackar inte inomhus utan ute på baksidan med presseningar å grejer (Seriöst värre, ja vet. Men de funka ju på kjolpaketet på 240n å listerna på v70n)

Så får byta till mig massa jobbtimmar nu.. Behövs folk under bilen med kniv, vinkelslip å stålborstar

Ska bort med all SKIT under den har ja bestämmt mig.. Så alla frivilliga kan anmäla sig här

Mvh Magnus