Längesen man var in här.. Du har då inte legat på latsidan iallafall Lycka till, och som vanligt.. det blir kanon
Hehe, nej kanske ja inte har. Däremot har de inte blitt gjort så extremt mycke på just denna bilen utan ja har grejat med lite annat den senaste månaden :S
Diggar ditt bygge as mycket denna tråden e rolig o följa här händer de nått varje helg typ
Tack så mycket. Värmer att få höra sånt Jo de hände nåt rejält varje helg i vinter, men nu har jag andra sysslor för mig.. Men LOVAR att när de ja håller på med är klart så ska ja gå direkt på bilen !!
Fan va du är ute å raggar på stan då, vinka som en tätting vid tobaken, va å spela krocket med ett jävla glatt gäng
Haha, måste ju kolla va som händer i stan Jaså du gjorde de ja.. Missa ja nog, många som hälsar när ja kommer i bilen. Vet inte vilka hälften av dem är ens. Samma med dig, har inte en aning om vem du e
är ganska lång, stod för övrigt vid helmia med ett par polare vid en merca och audi på fredan vid 21-snåret... tror bestämt att jag träffade alfons här på gorg på bryggan med, klapp som aldrig förr hur går det med bilen förresten... väntar fortf. på min förbenade tank
är ganska lång, stod för övrigt vid helmia med ett par polare vid en merca och audi på fredan vid 21-snåret... tror bestämt att jag träffade alfons här på gorg på bryggan med, klapp som aldrig förr hur går det med bilen förresten... väntar fortf. på min förbenade tank
ja lång har ja förstått att du är, men det finns ju fler som är jaså de gjorde du ja Ja du träffade säkert alfons ja, han va där och även så jag.. "alfons" hade en brun t-shirt på sig kommer ja ihåg.. Hur de går me bilen ? nja jaså den har inte kommit än nej ?
Eftersom det nu är officielt bland mina polare så gör ja fde officielt här me då. Har köpt mig ett hus i Arvika nu så det är därför jag inte grejat nåt med bilen. Har ju varken tid eller pengar nu när jag renoverar upp det