Just nu står garaget uppallat för att få sig ett nytt golv Murade kantsten idag, imorgon ska vi slätta ut sanden och gruset som är i, mura dit ytterligare ett stenvarv så de blir lite höjd på taket. sen ska vi fylla i lite annat grus sen är de "bara" i med frigolit å sen armera så är det klar för plattan.
Grattis till kortet, blir lite hoj-åka under sommarn nu då?
Tackar ! blir lite åkande ja, har gjort nåra mil inne i Arvika me under veckan, å en å annan tur till Charlottenberg osv. Funderar på å pack på tältet på hojen å packa en ryggsäck å dra iväg neråt nästa vecka. Men har inte bestämmt mig än.
Ska ladda upp bilder snart.. bara ja får tummen ur ******************************** å går på övervåningen å pluggar i digitalkameran i datan.. tro ja ska ha nå bilder på gjutningen.. färdiga resultatet kommer inte än för betongen har inte torkat klart än
du har alltid fult upp med nått:D kommer bli gött med ett eget garage antar jag:D har du dragit in vatten och stöm med?
Jag ja, alltid nåt å göra :S Har vart iväg idag å handrlat lite bräder och reglar så nu kan vi förlänga dörrarna.. lr ja, inte fått allt ja skulle men de mesta av de iaf
Vatten och el är inte draget än.. Blir inge vatten för de har ja inte bruk för. aldrig använt vatten i garage nån gång iaf.. å skulle ja behöva så finns de en kran på huset nära garaget.. Elen kommer vid ett senare tillfälle. Har ingen kabel å gräva ner så får klara mig på de lilla som redan sitter där !