TÄNKTE på "tdk_rille" och "dekis" snack Jag e inte svensk själv men född i sverige, men jag gillar inte VISSA invandrare för det, det är dom som har mest taskig attityd ute, sisst va det 3 st som började bråka med min flickvän och hennes kompis hur bäng e man då ??! dom tror dom äger alla gator,dom vill inte lära sig språket osv det finns 100000000 saker ja kan skriva ner, kommer man hit ska man fan med repspektera, men det finns 1 STOR anledning till att många invandrare håller på som dom gör här i sverige, och den anledningen ÄR, hade dom gjort sina brott i deras hemland så hade dom fått en snara runt halsen eller en AK47a (för det e va dom har där nere) upp i röven, medans här kanske dom får böter eller går helt fria och som värst får 2 mån fängelse, så tro fan dom passar på....
Men till avundsjukan, jag tycker mig finna att det är lite mer avundsjuka i sverige än runt om i världen, har ändå varit längre perioder i många andra länder och levt så jag kan jämnföra, men visst finns avundsjukan överallt.
Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!